torsdag 17. juni 2010

Mini-benk


For et par dager siden kom mamma med denne skjønne lille benken! Den skal stå utenfor lekestua, så Maileg-kaninene, og eventuelle andre, kan ta seg en liten hvil!

 

Jeg har laget et lite klesstativ til dukkeklærne, og det lille vaskebrettet har jeg fått av verdens beste tante Hilde. Ferdinand koser seg med en bolle mens han bader dukken.

Bildet av lekestua er tatt fra kjøkkenvinduet. Gjett om jeg gleder meg til å pynte den til jul:) (ja, jeg gleder meg alltid til jul!) Den blir nok søt når den får snø på taket:)

 

I dag har jeg shoppet litt, blant annet på førsalg på noa noa!



ha en fin torsdag!

13 kommentarer:

Kjersti sa...

I D Y L L
:)

Anonym sa...

Hei Silje.

Jeg har fulgt med på bloggen din i snart ett år og synes du er kjempeflink og har det helt etter min smak. :) Leikestua er kjempefin, har lyst til å ordne til leikestue jeg og selv om mine jenter er over dukkelek-stadiet... Her i huset holder vi på med platting forann huset og blomsterbed, koselig det og! Ha en fin sommer videre, jeg koser meg med bloggen din! hilsen Torunn

Lene sa...

Så nydelig det ble i hagen din! Helt perfekt for lange sommerdager med masse tid til kos og lek ♥

Gleder meg litt til jul jeg også. Har allerede begynt på noen av julegavene..... Julen starter med forbredelser så snart høsten er her. Men først skal vi nyte en lang og deilig sommer!

Nå venter grilling og besøk. Riktig god torsdag til dere også!

klem ♥

Lena Marie sa...

Så nydelig!!!
Skulle gjerne vært barn i den dukkestua der:) Så koselige omgivelser!

Heldig dere er som har fått en sånn søt liten benk!

ennah sa...

Ønsker nesten at det var jeg som var liten igjen når jeg ser den dukkestua..LOVE IT!!!! ikke rart at barna dine koser seg der!!!!

JUl ja, jeg er også en sån som ELSKER JULA:) ikke lenge igjen nå..hehe

Anonym sa...

Hei, Silje! Flotte bilder som altid og for en idyll, heldige er dine barn som har en så flink mamma! Sier som andre , tenk å få være barn i din hage og med den flotte delikate leikestua. Ha en fin dag videre med din flotte familie. Klem fra god gammel årgang. Grete

Merethe sa...

Det er så fin og flott og nydelig søtt og virkelig sjarmerende, alt sammen!!
Jeg gleder meg skrekkelig til å kunne gjøre noe for barna her.. Akkurat nå er det så mye å gjøre her at vi ikke vet hvor vi skal begynne, og hva vi skal prioritere.
HELDIGVIS koser ungene seg ute fra tidlig til sent, så de trives iallefall i alt kaoset, det er det viktigste ;)

I kveld skal vi ut å hente Erik på toget hele gjengen :) Da får vi glemme leggetider og bare kose oss med pappaen!

Varm klem fra meg

Frk:Twil sa...

Åh, snakk om lekker lekestue..
Fantasisk for barna å ha så fin lekestue så nærme huset.. Blir nok mye lek der vil jeg tro.. Kos dere i finværet.. Klemmer

Drømmeskyen sa...

Jeg blir så utrolig godt humør av bildene dine! De stråler glede!:) Så heldige barna dine er som har en så snill og kreativ mamma som ordner så fint til dem. Virkelig til inspirasjon.

Ha en flott dag. Hilsen Hilde

Jannes lille sted sa...

Så fint! Gud, den lekestua er jo bare rene drømmen! Tenk å ha en så fiksen mamma som deg da!

Ordentlig nydelig Silje. Wow!

Ønsker deg en fin fredag og snart helg
Klem Janne Merethe

Romantikk-takk. sa...

Så fint det ble,du er kjempeflink til å ordne. Jeg gleder meg til jul jeg også,hele året.:)Klems.

Tanja sa...

Aldeles nydelig dukkestue, fantastisk lekkert! Rommet til Augusta er også så pent, mange lekre detaljer som i resten av huset. Du har god smak :) Vet du hvor den lille hvite utebenken til barn er kjøpt? Har vært på utkikk etter noe lignende, men har ikke sett noe til nå.
Ha en fin kveld! :)

Ineke van den Akker sa...

Wow! Just love this!