onsdag 2. juni 2010

Klar for sommerfesten...




...i denne vakre kjolen fra noa noa!


I dag har jeg vært på lunsj og bytur sammen med to gode venninner! Vi gikk innom noa noa, hvor svigermoren min jobber, og snille svigermor spanderte denne kjolen på meg! Det er jo rett og slett for ille, men en så snill svigermor har jeg altså! Gleder meg til å bruke den!





Nok en ettermiddag og kveld har gått med til å gjøre klar lekestua. Jeg har alltid tenkt at om man kjøper lekestue i byggesett, er den ferdig på null komma niks! Vel, så feil kan man ta. Jeg maler og maler, og mannen min snekrer og fikser.. Men så tror jeg den blir bra til slutt! Og det er faktisk ganske koselig å ha et slikt prosjekt sammen, særlig når man vet at to sovende småtroll tripper etter å begyne å leke i den!



ha en fin kveld kjære lesere!

25 kommentarer:

Min Lille Drøm sa...

Den er bare helt fantastisk!
Jeg vil også ha...:)
Ha en fin kveld kjære snupp.
klem

Agnes sa...

Sååå heldig du er!! Noa Noa har bare så mye fint:-) Tror jeg skal ta meg en tur innom en av butikkene deres når jeg skal på ferie til Danmark.

Ha en flott sommerkveld og lykke til med lekehuset

Ellemell sa...

Den kjolen var herlig!
Og heldige du som har en snill svigermor!:)

klem ellemell

ann helen sa...

Nydelig kjole, blir nok sommerfestens dronning i den der.

Blir koselig for to små med sitt "eget" hus.

Fin torsdag til deg.

Merethe sa...

Åh, den blir du nydelig i!! Kan tenke meg at fargen er helt perfekt til deg!<3

Så flinke dere er som står på hver dag og kveld!! Her blir ikke noe annet enn det helt nødvendigste gjort om dagen.. Hva skal man gjøre da, jeg blir slapp av sola, og daff i regnvær! Kommer aldri noen vei med det vet du! ;D

So long!

Guttemamma sa...

Helt nydelig,Silje! Noa .we like...!!
Klem♥

salige lavendel sa...

Denne var helt 100 % min smak...jeg tror jeg må på NoaNoa veldig snart =)
Så snill svigermor du har.

Mitt og Mine sa...

Lekker kjole. Heldig du er. Snill svigermor!!

Gleder meg til å se lekestuen ferdig.

Kos deg på sommerfest!

Hulda sa...

Da er du veldig heldig med svigermor! Så skjønn kjole, kan tenke meg at du kler denne godt.

Barn i heimen - Cecilie sa...

Grattis - den var nydelig. Takk og pris for slike svigermødre...

Prinsesse Elin sa...

Hei Silje.
Kjolen er helt fantastisk. Jeg digger fargen, snittet og elegansen. Tror jeg får ta meg en dag i Stavanger å se hva NOA NOA har av kjoler og sommerklær. Jeg falt helt for dette merket da jeg var i Danmark for 5-6 siden og har likt klærne siden.
De siste innleggene dine er så inspirerende. De er så inspirerende at jeg faktisk gikk til mannen her om dagen å sa at hvis vi noen gang skal male huset, så skal det være rødt!

Ønsker deg en nydelig dag videre. Klem fra Elin:)

Har en drøm... sa...

For en skjønn kjole! Heldige du som har en så snill svigermor!

Klem Line

Fro (Idyll på landet...) sa...

Det var en nydelig kjole! :)

Ha en fin dag!
Klem

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nydelig kjole :-) Gleder meg til å se resultatet av lekestuen! Den blir nok lekker ♥

Klem J

Maren sa...

Kjempefin kjole, må si du har mange fine bilder på bloggen din ;) det badet deres var bare lekkert !!

Ha en fin dag !! her er detgråvær :(

Hilsen Maren i nord !!

Something White sa...

Wonderful dress and colour, just gorgeous! Good choice! :)
Best regards, Marjolijn

(I regularly visit your pretty blog, but don´t always comment; I´m mostly a happy, silent reader :))

annicken_j sa...

Så fin kjole! For en skjønn svigermor du har da, det er ikke alle som er så heldige ! ;)
Kjempesøt lekestue dere holder på med i hagen, jeg elsker lekestuer det er slik en koselig plass for barna. Jeg minnes tilbake til alle de timene jeg hadde i lekestuen!
Ha en fin dag

Min stil sa...

Åhhh, så fin kjole. Snill svigermor du har. Heldige deg.
Klæm Susanne

Familien Furu sa...

Hei hei :)

Kjolen var nydelig! Det er så herlig med sol og sommer :)

Ønsker deg en herlig torsdag :)
Klem klem

ennah sa...

Så fin Noa Noa kjole:) Heldig som har en svigermor som jobber der da!!
Kan tenkeg meg at de små tripper etter å få leke i den nydelige dukkestua ja!

Lisa sa...

I love this dress - it's so beautiful and would be perfect for me, too ;-)

Fru Andersen sa...

Nydelig kjole, så kjekt å få en slik av svigermor! Likte kjempegodt fargen på kjolen;-)

Ser og høres ut som om dere får en super lekestue! Jentene mine lekte i timesvis i den da de var mindre, men nå er den visst blitt klubbhus;-)

Ha en fin torsdag!

Siljemor sa...

Lekestua blir nok verdt strevet! ;)

♥ Siljemor

Kristine sa...

Nydelig kjole! Jeg har selv kjøpt to Noa Noa kjoler. Fine!

Heldig du da, som får av og til :-)

Klem kristine

Hanne sa...

Wow. En svigermor som jobber på Noa Noa. Du er jo bare over-heldig... Nydelig kjole!
Pludrehanneklem