søndag 13. juni 2010

Junihelg på hytta


Vi har hatt en deilig helg på hytta til mamma. Været har ikke vært det aller beste, men med fyr på peisen og sjokolade i skåla klager ikke jeg;)

Disse bildene tok jeg kl 22.30 på fredagskvelden. Det var så nydelig lys ute, og lufta var klar etter alt regnet.





Regntunge syriner ble plukket inn...

 


       

På lørdagen kom min gode venninne Monica med familie på besøk, og hun hadde med seg disse nydelige peonene. Tusen takk for en fin dag:)



Her i huset er det hektiske tider, og jeg rekker dessverre ikke svare på spørsmål eller mailer akkurat nå. Men snart er jeg tilbake for fullt;)



ha en fin ny uke!

17 kommentarer:

Hulda sa...

Så fin helg dere har hatt på hytta deres. Flott sted. Mange fine sommerbilder du viser derfra.

Beundret bildene dine fra lekestua. Utrolig så vakkert og gjennomført du har laget det til der. Veldig fine detaljer. :)

STRIKKEMOR(O) sa...

Nydelege sommarbilder! Ser så koseleg ut på hytta til mor di!

Min Lille Drøm sa...

Endelig kom et innlegg i kveld, har liksom venta litt;)
Nydelige bilder allesammen!
Som sagt, si i fra om jeg kan bidra med noe, komme med medbragt lunsj kanskje? En av dagene, en salat i en boks, ikke noe rot, ikke noe oppvask;)
Tusen takk igjen for en koselig dag, Theodor snakker fortsatt om krabbene jeg aldri fikk se, gikk visst glipp av noe stort der;)
Klemmer fra meg

RoseSommer sa...

Flott at du ikke har det for travelt til å ta fine bilder,
For en hyttebeliggenhet! Og blomster og ALT!!
Noen mulighet for at moren din er åpen for å adoptere en foreldreløs, sær dame på snart 50? Fosterhjem kan jeg også leve med....
He, he, Neida, det ligger ikke for meg å være misunnelig. Unner dere dette skjønne stedet å besøke. Fortsatt god sommer.

Jijji sa...

Så koselig hytte og nydelige bilder!

Klem fra Jijji

Heidi sa...

Så da var det dere jeg så fra vår hytte ja :) hehe.. vi var der hele uken,dro på lørdagen.. Kjedelig at dere hadde regnevær da,men som du sier,så er det kos alikevel :)

Ruths datter sa...

nydelige frager på veggene i hytta di. pent ellers også.
Klem

♥ Netta ♥ sa...

Det så ut til å ha vært en super helg, til tross for været. Det er bare å gjøre det beste ut av det, fyr i peisen og varmt tøy hjelper masse:-) Nydelige bilder som vanlig...
Ønsker deg en fin uke!
Klem
Netta

moniq sa...

fantastisk flotte bilder! Ha en fin uke!!

Mitt lille hjem sa...

Nydelige bilder du tar!
Du er flink :)

Klem
Christine

Lynetmor sa...

Å, så mange fine bilder :-) Så ut som en flott helg og en fin hytte. Ha en fin kveld :-)

Elis@beth sa...

Herrlige bilder!

Award fra meg til deg!

Klem!

Anonym sa...

Så lekkert sted å ha hytte! Savner utsikt over vann her på indre østland, så det er bra noen legger ut bilder fra slike områder! ;) Heldige dere!
Mette

Armkroken sa...

Utrolig fint det bildet nederst til høyre med treet, vannet og den rosa goklumpen i regnet ;) nydelig :)

Anonym sa...

Er stadig innom for å se mer! Flotte bilder fra hytteturen deres.

Ha en fin tirsdag!

Renate :) sa...

Hei:) Så fin blogg du har!
Fargen på det blå rommet, er det gustaviansk blå? Nydelig!

Line sa...

Så mange fine bilder du har tatt, og for ett nydelig sted. Jeg er helt ny med blogging men jeg er jammen meg glad jeg fant din, for bildene dine er virkelig fine.