fredag 11. juni 2010

God helg ♥


Tusen, tusen takk for alle fine ord om lekestua vår! Dere er virkelig snille:) Ungene stortrives med å leke i den, og de har allerede fordelt arbeidesoppgavene, Ferdinand lager mat og baker, mens Augusta passer babyen:)

Jeg svarer på et par spørsmål her, ang lekestua! Den er som sagt kjøpt på Maxbo, normalpris er ca 7000, vi kjøpte vår på tilbud til 5500. Fuglehuset og fuglen er kjøpt på Kremmerhuset.




I dag regner det ute, men jeg synes det er bare koselig. Man kan nesten se at plenen blir grønnere også! Vi håper på sol i helga, men med god mat og masse interiørblader skal vi kose oss uansett ♥




god helg alle sammen!

16 kommentarer:

EngLeMor ♥ HiLdE sa...

Regner hos oss også :-)
Lekestuen er jo bare helt nydelig!!!

En riktig god helg til deg og dine♥
Klem♥Hilde

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Regn her og!!

God helg!

Klem M <3

Elis@beth sa...

Kjempekoselig dukkestue-det står høyt på ønskelisten her også ♥

Giveaway inne hos meg med gave fra Zara Home!

Ha en kjempefin fredagskveld!

Klem!

Audhild sa...

God helg til deg også!
Nydelige bilder som vanlig hos deg!
Så kjekt at ungene trives i lekestua, blir vel mange gode barndomsminner derifra!

Klem!

Merethe sa...

God helg Silje! Jeg har en liten nevø på lån her i helgen. Må ha litt å gjøre vet du ;)

har du sett alt det fine i rødt og blått de har på Kremmerhuset?! Rammer med jordbærpiker og gutter og tilhørende zinkbokser. Og masse tekstiler i rødt og lyseblått. Perfekt til lekestuen! <3

Nå skal jeg vaske opp etter middagen før Frida våkner :) Klem

Vita drömmar och choklad sa...

Trevlig helg!
Kram Milla

aase sa...

Riktig god helg til dere også!! Her er det full fres, fotballcup, bursdag x 2 og innflytningsfest hos venner, dugnad og rydding som står på tapetet, og da var helga over tror jeg. Alt dette hadde vært så mye koseligere med SOL!!!!!!!!!!!!!

Å du, den dukkestuen den ble like flott og forseggjort som jeg tenkte den ville bli, jeg viser ikke vår nei...buhuh!!!

Kos helg, klem Aase!!

Fru Larsen sa...

Det regner også her i Danmark, hvis det kan være en trøst, øv. Rigtig god weekend til dig:))

Hanne Mette sa...

Så fantastidsk fint det har blitt i lekestua. Jeg blir helt betatt Silje. Hldige små.♥
Regn her også, men jeg nyter kvelden inne med starinlys og hvitvin. Ikke så dumt det heller.
Klem fra meg

Karina sa...

Nydelig lekestue dere har!!
Vil du dele med meg hvor du dere har fått tak i det kjelesettet med hjerter?

sandra sa...

fine bilder:) jeg ser på kaken du lagde til håkon med masmallows trekk over... Kan jeg få oppskriften på den? hvordan er kaka inni? Nydelig, fikk lyst å lage en slik til vesla sin ett års dag:)

Anlen sa...

God helg til deg også:)

Det var ei nydeleg leikestove, eg veit om eit par jenter som hadde elska den!

Ruths datter sa...

Så fine bilder i dag da. Dukkestuen under her er jo bare en drøm. Tenk å fått ha noe sånt da vi var små.Oj oj.
Klem

Jijji sa...

Hadde sååå mange planer for helgen, men er redd for at flere av dem rett og slett regner bort...

Uansett; ha en fin-fin helg!
Har en utfordring til deg på bloggen min.

Klem fra Jijji

OdaAnna sa...

Hei:) Så mange fine bilder.Her er det også regn, men satser på at det betyr at solen kommer til ferien?;) Lekestuen fortjener all skryt, kjempefin! Ha en fin helg videre:)

Min Lille Drøm sa...

Takk for en fin dag Silje snupp!
Sånne dager kommer til å huskes lenge, som perfekte, tross regn og dårlig vær.. Nydelig å være sammen med unger og menn, ha fri og bare kose seg masse!
Klem og god natt;)