tirsdag 1. juni 2010

Glade barn...


..gir glade foreldre!

Som jeg skrev tidligere i dag, har vi fått oss lekestue! Den er ikke helt ferdig enda, men da gulvet var lagt i ettermiddag klarte ikke ungene vente lenger. Siden det ikke er møbler eller utstyr der enda, ordnet de opp selv, og flytta masse leker fra kjøkkenet og inn i huset sitt.




Ferdinand lekte med biler, mens lillesøster sørget for mat! Ferdinands bestekompis (og vår nabogutt) kom også etterhvert, da lekte de mor, far og barn og ordnet fælt:) Augusta var selvfølgelig babyen:)





Nå er ungene i seng, og jeg skal ut å male enda litt. For selv om jeg har malt masse, er det enda mer som gjenstår!



ha en fin kveld!

27 kommentarer:

Fru N sa...

Så fint det så ut!! Kjempefin blogg du har forresten, og nydelig hage og interiør:)

Villasol sa...

Så koselig! Kan tenke barna koser seg! Så fint du har det i hagen din! Vakre blomster :)

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

tove sa...

Ingenting som varmer et mamma hjerte mer enn glade og lykkelige barn...
Ha en fin maler økt
Tove

Anonym sa...

Så fin lekestue! Kan du skrive noe om hvor dere har kjøpt den? For det er sånn byggesett, ikke sant? (Så det er muligheter for oss uten en snekker-ektemann også? ;-)
Mvh "Minni"

silje-sin sa...

Hei Minni! Håper du ser svaret her! Den er fra Maxbo:) klem fra silje.

Tone sa...

Hallo!Du har en nydelig blogg og skjønne unga-blir i godt humør når æ e innom hos dæ:-)Hilsen Tone

Renate sa...

Du blogger så flott! Jeg må si jeg liker virkelig bloggestilen din.
Du tar flotte bilder, som gjengir mye steming.
Alt virker så fredlig og ordentlig. Hvis jeg kan si det? Det er vanskelig å beskrive.
Uansett, jeg er en trofast leser av en super blogg!! :-)

Lykke til med malingen og pass deg så du ikke får tennisalbue når du er så ivrig:-)

Anonym sa...

Så fint det blir.
Her nok blir det nok mange fine lekestunder. :)
Frokost i lekestua blir vel også stas:)
Kan jeg spørre om noe?
Hvor har du kjøpt den fine lilla matten til badet nede?
Jeg må ha litt nytt. Også trenger jeg litt oppmuntring før jeg begynner på vaskinga i morgen.
Badet ser ikke ut, etter at 4 åringen vår, løper inn med skitne hender og vasker seg...tilogmed såpedispenseren er helt sandete.
Kos dere med malinga:)
Marianne E

silje-sin sa...

Hei Marianne E:) Takk for koselig hilsen! Badematta er kjøpt på Bohus, det er Turiform. Og den kan virkelig anbefales! Er myk og god, og holder seg fin! Den kostet 149 kr og fantes i flere farger! Håper du ser svaret! klem fra silje.

fryd&forandring sa...

Ojojoj, så heldig du... kremt.. de er!! Det ser jo såå koselig ut med lekehus i hagen altså! Frister ikke noe mindre å få satt opp et sånt i hagen nå nei.

God malejobb og god kveld!

hjertero.com sa...

Å så herlig med lekestue. Det må være fint å se de to, stolte som bare barn kan være, over å få sitt eget hus!

-Og det er jo en flott tid å få lekestue på!

Silje :)

hjertero.com sa...

Glemte forresten å si at jeg har noe til deg inne hos meg...

Anonym sa...

Hei Silje :o)

Koslig blogg du har.
Moro for ungene med lekestue,der får de nok mye moro kan jeg tenke meg.Kjempefine bilder du har fra hagen å de herligste blomsterbilder.

Ha en flott kveld :o)
Hilsen fra Solveig

Kristine sa...

Så fin lekestue dere har fått dere! Det ønsker vi oss til neste år:) Ha en fin kveld!

Wenches lille blogg sa...

For ei fin, lita stue! Ikke noe rart barna er glade ;-). Ha en fortsatt fin kveld!

Jijji sa...

Så koselig med lekestue!
Gleder meg til å se bilder av det ferdige huset:)

Ha en strålende uke!

Klem fra Jijji

Anonym sa...

Hei Silje, nå har jeg vært inne og tittet på bloggen din. Skal si den er flott og gir inspirasjon. Du er kjempe flink til å få det koselig og fint rundt deg. Og barna er jo bare helt skjønne :)Håper vi sees snart. Klem fra "tante" Brit

ann helen sa...

Å, så trivelig det ser ut som de har det. Mange gode og fine stunder fremover med en så fin og koselig lekehytte.

Gry sa...

Så fin dere har det.. Kjempe flott lekehus :-)

Agnes sa...

Så fint det blir:-) Hva slags gulv er det dere har lagt?
Kan tenke meg at barna syns det er kjempestas, skal lage ferdig våres lekehytte til sommeren.

Ellers så vil jeg si at du har det bare såå fint i hagen din.

Ha en fortsatt god dag!!

Klem

Lisbeth T. Hansen sa...

That is so sweet. I would love to have a little play house for my grandson... can't wait to see more pictures.

ennah sa...

Å så heldige de små er.
Drømte om en slik lita lekestue når jeg var barn..
Håper vi også kan få plass til ei slik når vi skal kjøpe oss hus.
Kos deg med å innrede og male litt til;)

Anonym sa...

Jepp, jeg så svaret! Tusen takk. Fant hytta på Maxbo.no. :-)

Kristine sa...

Så gøy med lekestue! Du kommer til å gjøre den lekker, gleder meg til å se fremover!

Klem Kristine

Villa Anita sa...

Å, det blir stas med lekestue ja. Vi har også makan lekestue, men nå har barna vokst ifra den, så nå brukes den som bod i stedet. Men de hadde mye glede av den husker jeg. Du har det jo så nydelig hos deg overalt at jeg kan tenke meg at det blir like fint inni lekestua når den blir ferdig. Lykke til videre og go sommerkveld! Klem Anita.

Hildegunn sa...

åååå du har sååå sansen du altså !!
Også de fine sammensetningene av blomstene , du kan virkelig med blomster . Også koselig med lekestue da, det skal vi og få etterhvert.

tante Hilde sa...

Så flott en lekestue.Der kommer ungene til å stortrives.Dere har jammen stått på... kos dere videre. Klem fra tante