tirsdag 29. juni 2010

Gavedryss


I dag skulle Monica og jeg besøke venninna vår som bor i Kragerø, men siden hun fødte sin lille tulle i går, måtte besøket utsettes litt:) Derfor tok vi turen til Sandefjord i stedet, som vi har gjort de siste sommerene.

I dag var det mann og barn det ble handlet mest til, og de fortjener det, de er verdens beste;)

gavepapiret er fra Clas Ohlson

 

Spennende å få pakker når man kommer hjem fra barnehagen!

 

Ferdinand fikk sin favoritt, to små traktorer, og Augusta sin, dukker! I tillegg fikk de hver sin bok.

 


Ferdinand fikk "Pers nye klær" av Elsa Beskow, nydelig bok!



ha en fin kveld kjære lesere!

12 kommentarer:

tove sa...

Heldige barn. Bøkene fra Elsa er så fine..
Ha en fin kveld
Klem Tove

Janne Lillian ♥ sa...

Så heldige de er :)

Det er alltid stas med gaver på en hverdag ♥

Nydelig bok, gøy med de gode gamle!

Ha en flott kveld ♥

Klem Janne:)

Lynetmor sa...

Hei, så fine gaver :-) Bor du i nærheten av Sandefjord? Ha en fin kveld :-)

Martemora sa...

Så herlig med gaver på en helt vanlig tirsdag da :)
Synes du har en herlig blogg - så jeg legger meg til som følger... Velkommen inn til meg du også :)
Klem Martemora

Mitt og Mine sa...

Så koselig!!

Klem

ENGEL sa...

koselig;)søtt papir og herlige unger.Boka har vi og,den er flittig brukt!

Kristine sa...

Nydelig gavepapir! Du var nok en populær mor/kone i dag vil jeg tro! Ha en fin kveld!

Elisabeth sa...

Sååååå koselig og "varm" blogg du har! Jeg er helt ny i bloggverden, håper det er ok at jeg legger meg til som følger på din blogg!

Hildegunn sa...

ååå så koselige gaver til sann søte små barn da !!
Helt nydelige bilder og den boken så skikkelig fin ut !

♥ Monica ♥ sa...

Så koselig å få gaver uten at det er bursdag eller jul da. Tenker de små var fornøyde da ja. Og papiret var jo så fint. Lurer på om jeg må innom CO for å se om jeg finner sånn.
Ha en god natt! Klem, Monica

Anonym sa...

hei...
Nå følte jeg det var på tide med en kommentar fra meg. er en flittig leser av bloggen din og har vært det i sikkert 8 mnd nå.
du har en kjempefin innspirerende blogg som jeg alltid gleder meg til å se og lese.
kjempe herlig bok du hadde kjøpt, husker pappa leste denne boken for meg titt og ofte.
keep up the good work.
hilsen fast leser fra Kragerø

Anne Mai sa...

Så koselig :) husker godt den boka Pers nye klær, den leste jeg alltid hos beta :) den er skikkelig koselig :)

ha en fin dag :)