tirsdag 22. juni 2010

Fest i lekestua!


I dag har hagen vært full av herlige og glade barn, som har vært på innvielsesfest i lekestua!

 

Barnerommene inne og naboens trampoline var også veldig populære, og de har faktisk rukket å tegne litt også! Og spise masse is:)

 

Nelia, Augusta, Theodor, Jonathan og Ferdinand er i alderen snart 2 til 4, og de har lekt fint sammen.

 

Takk til de søte mammaene, og mine gode venninner Therese og Monica for en fin dag!

 

Nå blir det lasagne til middag, og så skal jeg endelig begynne på prosjektet jeg skrev om i går. Da brukte jeg nemlig kvelden til å stryke klær i stedet!



ha en fin ettermiddag!

10 kommentarer:

Roka Design sa...

For noen herlige bilder:):)

Intet som er bedre enn glade og fornøyde barn..balsam for hjertet det:)
Klem fra meg:)

Hulda sa...

Så artig da! Herlige bilder fra innvielsen av lekestua. Så koselig de har det alle fire.

Kom gjerne innom bloggen min, savner deg der.

Drømmeskyen sa...

Ser ut som ungene storkoser seg:)
Og jeg er så misunnelig på det fine været dere har. Her har det vært grått i flere uker.

Hilsen Hilde

Frk:Twil sa...

Her var det ordentlig fest ja.. Så artig å gjøre det så ordentlig.. Barna må jo ha storkost seg.. Ser sånn ut;-) Klemmer

Gunn sa...

Dette var bare en fryd for øyet og med så herlige barn i tilegg!:)))
Vi har startet et lekehusprosjekt vi og og her var det VELDIG mye inpirasjon og hente.

Ha en forsatt fin tirsdagskveld!

: ) fra meg

NL sa...

Ser ut til at ungene har hatt en perfekt innvielsesfest i hagen!

Kos deg med prosjektene dine

Klem NL

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Den leikestova er jo berre ein draum!!:) Gleder meg til Ariel er stor nok:))
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Nin sa...

Så koselig blogg du har!Dukkestua er jo bare nydelig!Lykke til med prosjekt..Tror jeg må innom igjen og se resultatet!!

Mvh Nin

Therese sa...

Hei Siljemor. Tusen så takk for i dag. Det var en herlig dag og jeg følte den gode følelsen som vi damer drømmer om. Nydelig muffins og god mat. Takk.

GOD KVELD. STOR KLEM TIL DEG. Ps. Takk for fin gave Monica og Silje.

Kint@n sa...

Så koselig med innvielse da. Og ikke minst..så fine bilder! Ser ut til at det er noen som koste seg c'',)