fredag 4. juni 2010

Et nydelig sted


I dag har ungene og jeg, og Monica og guttene hennes vært på dyregård! Et nydelig sted, med fine dyr og aktiviteter for barna. De hoppet lykkelige på hoppeputa, og tre av dem red på hesten:)

 


Hønsene var ganske innpåslitne, og geita også, det synes ihvertfall Augusta. Da var det godt å klamre seg fast til Monica.

 


Dette hagesettet tar jeg bilde av hvert år, og drømmer om det hvert år. Jeg synes det er SÅ fint!

 

Etter en is i skyggen var det på tide å reise hjem igjen, etter en herlig dag! Dette er tredje året jeg viser bilder fra dyregården, her er innleggene fra 2008 og 2009. Det er da man ser hvor fort ungene vokser, når man ser et helt år tilbake...



ha en fin fredagskveld!

7 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

herlig
Nydelige bilder, av hva som ser ut som en nydelig dag

Ha en flott helg
Klem Janne Merethe

Lynetmor sa...

Hei, ser at dere har hatt en kjempe fin dag :-) Ha en fin helg :-)

Siljemor sa...

Så flott at ungene er glad i dyr! Så ut som dere hadde det fint. :)

♥ Siljemor

Mona Christin sa...

Hei Silje.

Så mange fine innlegg du har den siste uka. Jeg har vært litt bloggfraværende, men blir litt inspirert over din glød.

Vi kjøpte oss lekestue for 3-4 år siden, men den har dessverre ikke slått helt ann hos jentene (nå er dem 8 og 11 år). Jeg har planer om å gjøre den mer brukervennlig for alderen, så får vi se hva vi får til.

Ha en fin helg.

KLEM Mona C

ennah sa...

Åij, ser ut til at dere har hatt en strålende dag. Artig for de små på sånn bondegårds-besøk:)
Det har vi også vært på.

Men jeg lurer fælt på om dere har stjælt sola.. synes at dere alltid har fin vær jeg. Her melder de sol hele tiden men har ennda ikke sett den noe særlig. Så her har vi faktisk ikke hatt en dag ennda hvor vi har gått i shorts eller skjørt..Øgggg... Sola bør komme til ferien!!!;)

Anonym sa...

De er bare så skjønne de ungene dine Silje!
Et lite spørsmål: hvilken farge og glans har dere brukt på takene deres? Og brukte dere vannbasert eller oljemaling? Klarer ikke finne ut hva som blir penest,spesielt dette med glans. Det finnes jo ingen mellomting mellom 15 og 40.. såvidt jeg vet. Bør et panellagt tak være matt eller blankt..hmm.
Bare svar hvis du har tid. Eller kanskje noen av leserne dine kan svare meg!
Linnea♥

silje-sin sa...

Hei Linnea! Håper du ser svaret her! Vi har faktisk ikke malt taket vårt enda, det var ferdig grunnede panellengder vi satt opp. Men de kunne absolutt trengt et strøk maling snart.. Tror jeg vil ha med litt glans, synes det et lekkert! Ellers er jeg lite god på sånt altså;)Lykke til! Fortsatt god helg:) klem fra silje.