fredag 21. mai 2010

Utflukt!


I dag skal jeg på utflukt med min kjære tante Hilde:) Vi drar til nabofylket for å besøke et gartneri (eller fler...?:)) og finner forhåpentligvis noen fine sommerblomster å ha med hjem! Vi var faktisk på en runde i går også, og var innom fire gartnerier på tre timer:) I ettermiddag skal jeg plante i krukker og kar, gleder meg:)



ha en fin dag du også!


Eplemosten på bildene kjøpte jeg på Ikea i Sverige, og den var fantastisk god.. Skulle kjøpt mange flere! Kald eplesaft er noe av det beste jeg kan få!


8 kommentarer:

Hege fra Ditt og Datt sa...

Kos dere masse :) Alltid moro å handle blomster :) Gleder meg til å se resultater!
Og den eplemosten er kjempegod, de har den i vanlige butikker i sverige også..!

Klem Hege

RoseSommer sa...

Så koselig (og dyrt!?) med gartneribesøk. Min nabo spurte om vi kunne ta en tur sammen en dag, så neste uke skal vi få til det.
God helg.
(Og fine bilder, forresten.)

Hulda sa...

Så koselig! Dere må ha en fin dag alle sammen. :) Så lekkert dette bildet av eplemosten var. Flott duk under også.

Frihet-Natalie sa...

Kos dere!! Satser på du finner noen flotte blomster!! Gleder meg til bilde :)
Ha en flott dag!

Maliva`s verden sa...

Hei....titter innom for å ønske deg en fin pinsehelg, og kos dere på dagens utflukt;o) Klem fra Maliva

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

Nina og cocobongoo sa...

Så koselig med besøk på gartnerier...kos dere masse!
God pinse!
smil og klem

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Ummmm, kald eplemost i varmen er nydelig! Kos deg med planting av blomster!