søndag 30. mai 2010

Sommerstemning


Det er ikke så mye som skal til for å få litt sommerstemning på badet! Noen potteroser og en avknekt surfina fra krukkene på verandaen, og rosa badesalt-hjerter i en skål. Hjertene lukter helt skjønt av roser, og vips så er sommerfølelsen tilstede:)



Denne søndagen har vi tilbragt ute. Ferdinand har vært i bursdag, og Augusta og jeg en tur hos farmoren min, men ellers har vi ikke vært innomhus i det hele tatt. Til og med middagen forberedes utendørs, vi har grillet flere ganger denne uka. Helt herlig, og man blir trøtt på en deilig måte når man setter seg ned for kvelden! I ettermiddag kom varmen tilbake også! Det er meldt sol og 19 grader i morgen, perfekt for meg som skal male, male og atter male!



Mannen er fortsatt ute i hagen (klokka er snart 21), men nå skal jeg lage eggerøre og spekeskinke til oss...



...og vi skal se denne filmen! En skikkelig feelgood-film jeg gleder meg til å se igjen! Sist jeg så den var på kino med venninna mi, det var iskaldt, masse snø, og vi måtte varme oss med en kopp kakao på kafè etterpå. Nå er det snart juni, hurra:)



ha en fin søndagskveld!



Tove: Huset vårt er malt i fargen Rørosrød!

21 kommentarer:

Hulda sa...

Mm, koselig kveld på dere nå da. :) Her skal vi også se litt film, opptak fra fredag. :) Så deilig med blomster i fine skåler. Flott sommerstemning hos dere, Silje. Her ble det også sommerinnlegg i dag. :)

Audhild sa...

Åååååh-NYDELIGE bilder!!

Kos dere i kveld!

Tante Hilde sa...

Jeg har sett den filmen og den var utrolig morsom. Kos dere. Imorgen kommer varmen og det skal bli deilig.... Det har vi fortjent. Klem fra tante

Romantikk-takk. sa...

Oiii,så nydelig. :)Klem.

det hvite hjerte sa...

rosa bade salt ♥'er så ut som
gotteri for meg ...!
hvor kan jeg få tak i de???

ha en herlig søndagskveld ...!

klem

Christine C sa...

Så nydelige bilder - skikkelig sommerstemning hos deg :-)

Kos dere med kveldsmat og film!

Anonym sa...

Silje♥
Som jeg forguder denne herlige bloggen din!
Måtte bare si det..
Linnea;o)

Lisa sa...

Lovely flowers :-)

Nooria sa...

Mmmm, deilig sommerstemning!! Den filmen har jeg også lyst til å se :-).

RoseSommer sa...

Så delikat. Må være hyggelig å være gjest på deres bad. Og koselig for dere selv også. En tilbringer jo litt tid der i løpet av en uke. Og vil også ønske deg en riktig god uke.

Merethe sa...

hei vennen!
Flinke deg, som går å steller og stuller i det nydelige hjemmet ditt ;)
Kos dere med mat og film!
Jeg skal rydde etter at mann og barn har vært alene hele to dager.. Ikke så lett for de å holde orden på både hus og barn bestandig! :D Forter jeg meg nå får jeg kanskje ti min i sofaen før senga kaller. Vi må treffes snart! jeg savner deg!

Klem fra meg :)

ann helen sa...

Så koselig å se film med kjæresten etter en flott helg.

Ikke så mye sommer som skal til før vi er takknemlige etter den lange vinteren.

Ønsker deg en flott uke, og lykke til med malingen.

Mitt og Mine sa...

Ja er det ikke herlig nå som varmen har kommet...Vi har hatt en u t e helg vi også ;)

Ha en fin ny uke og lykke til med malingen!

Emidoras verden sa...

Nydelige bilder!!
Flott blogg du har:)
Ha en strålende uke!
Nina

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Mmmm sommerstemning:-)
Fine bilder! Ha en fin dag!
Hilsen Jeanette:-)

Anonym sa...

Kjære Silje!
Så utrolig nydelige bilder- kan bare ikke fått sagt det nok,men du har gitt meg så mye inspirasjon og ideer. Du har en blogg som gir meg mye:) alltid så koselig å besøke bloggen din. Håper den aldri tar slutt;)) fikk skikkelig sommerfølelse no! tusen takk! klem fra cathrine

Anne Mai sa...

flotte farger og bilder, som alltid ;) kommer i skikkelig sommerfølelse av å titte innom blogen din :)

Anne Mette sa...

Jeg er imponert. Fantastisk moro å se hvor smakfullt du har det. Flink til å bake ser det også ut til. Heldig de som kjenner deg.
Lykke til med maling og god sommer til deg og dine.

Anne Mette (venninda til tante Hilde)

ennah sa...

Ja det skal ikke så mye til.
De hjertene var til å spise opp,,, hehe trodde nemmelig at det var godteri når jeg så de liggende i skåla;)

Ha en fin uke.

Karin sa...

Du er superflink til å lage det koselig. Jeg får skikkelig lyst til å være gjest hos deg :)))

fryd&forandring sa...

Så fint og delikat det gjorde seg på badet! Vil du røpe hvor du har fått tak i de hjertene?? Kunne tenkt meg å se den filmen selv, regner med den er litt god når du ser den for 2.gang!! Klem