tirsdag 25. mai 2010

Sommerfavoritter til barna


Tunika fra Name It


Dagens shoppingrunde var veldig vellykket! Skravling, god lunsj og shopping med en av verdens beste venninner kan vel ikke være annet;)

Ungenes garderober har fått en god påfyll, og det ble faktisk en kjole og cardigan på meg også:)

 

Søt kjole fra Lindex, og sommer-essentials til Augustamor.

 

Prikkete t-skjorte fra h&m til A, shorts og t-skjorter fra samme sted til Ferdinand.

 

Denne badedrakta kjøpte jeg til Augusta i Gøteborg...



...og denne kjøpte jeg i dag, på KappAhl.



Nye overdeler til Ferdinand.

I tillegg har de fått nye sandaler, og noen flere klær. Å handle barneklær er blant mine favoritthobbyer tror jeg;)


I kveld skal jeg til en annen god venninne, da blir det enda mer skravling:)


ha en fin kveld alle sammen!

21 kommentarer:

annicken_j sa...

Jeg bare eeelsker den blå badedrakten, den hadde nesten litt Green Gate følelse over seg, eller? Kanskje jeg er helt på villspor.

Janne Lillian ♥ sa...

Så mange nydelige plagg!! Er helt enig med deg.. å handle barneklær er noe av det gøyeste jeg vet:)

God tirsdagskveld til deg også ♥

Klem

Merethe sa...

så mye nydelig du fikk tak i! Sommertøy er så gøy å handle! :)
Så nydelig den t-skjorten ned krave til Ferdinand var. Tenker han blir fin i den, med gyllenbrun hud og lys i håret <3

Håper dere har det fint og at dere nyter dagene! Jeg blir helt skutt når kveldingen kommer jeg, så jeg er ikke så god ¨på facebook og blogging om dagen! Men jeg følger med på dere fra sofakroken ;)

Stor klem!

ida sa...

nydelig den badedrakten med jordbær da.. den skal jeg jakte på :)

Linda sa...

Så mye fint du fikk kjøpt:)

Ha en fortsatt fin kveld:)

Klem Linda

Kristine sa...

Herlige sommerklær! Takk for inspirerende bilder.

Hege sa...

Ååå, så masse fint!! Det finnes ikke noe bedre enn å shoppe barneklær! Verdens beste fritidssyssel ;)

Den badedrakten fra Accesorize har Victoria også :)

Ha en fin kveld :)

Klem fra Hege

susan`s side sa...

Så mye vakker du har kjøpt. Den badedrakten fra Gøteborg var min favoritt sammen med den skjorten med rund hals på de siste bildet, kan jeg spørre om hvilket merke det er?

RoseSommer sa...

Åh, for en deilig dag!

Sirrolines sa...

Hei!

Så mye fint:) På tide å ta seg en handletur ser jeg:) Også så flotte blomster rundt huset ditt:) God smak ja!

Siri:)

Har en drøm... sa...

Så masse fine klær ♥ Og shoppe til ungene er min favoritthobby og:o)
Nå kan sommeren bare komme... hihi

Klem line

Vita drömmar och choklad sa...

Söta kläder till söta barn :)
Baddräkten med jordgubbar är underbar.
Kram Milla

Beate i Husets Hjerte sa...

Kjenner til det. Handler selv altfor mye til dem, og nå som jeg har fått ei litta jente, tar det helt av..hehe..skal jo en uke til syden nå så jeg gjorde storinnrykk på cubus og hm idag..deilig med fresht tøy og ikke-utvaskede tskjorter. Ha en fin kveld!

Hvit Villa sa...

Så skjønt tøy! Det er jo så morro å handle til barna :-)

Flittige hender sa...

HEI SANN
Så masse lekkert du har funnet til barna dine i dag.
Det er så koselig å se kjolene som henger på de flott kleshengerene.
Det er så koselig å ha med venninnen sin...ta en matbit, kaffe, og en kosselig prat hører jo med til en shopping tur

Jijji sa...

Nydelige klær!
Jepp, handling av barneklær er bare så kooooselig:)
Klem fra Jijji

Cecilie sa...

Ingen tvil om at H&M og Lindex har herlige klær i år. Både til voksne og barn:-) Superfine klær du har kjøpt. Heldige barn!

mi-rachel sa...

så fine klær.
syns og det er koselig å handle barneklær.

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nydelige klær :-) ♥

Ha en fin dag!
Klem J

Anonym sa...

Flotte barneklær. Kan tenke meg det blir fine klær:-) Synes også det er veldig godt å se et innlegg om barneklær fra rimelige butikker. Blir til tider litt lettere sjokkert av mange i bloggeverdenen og det behovet etter merkeklær som kommer fram.

Anonym sa...

Fine barn skulle det stå:-))