søndag 9. mai 2010

Søndagskveld ♥



I dag har det vært kald vind her vi bor, så sykkelturen vi hadde planlagt ble ganske raskt avlyst! Nå håper jeg vi får litt varme snart! Tenkte å plante bittelitt til uka, selv om det fortsatt er frost om nettene. Er moro med litt blomster til maidagene. Uka som kommer er allerede full av planer, og det er deilig på denne tiden synes jeg! I tillegg må jo alle bunadene finnes frem, jeg elsker 17.mai:)

Telysholderne har jeg fått av mine kjære svigerinne Anette. Snille svigerinner er gull verdt!




Jeg fikk for en stund tilbake spørsmål om jeg kunne vise litt mer av bildeveggen i stua. Alle bildene er gamle, og mange er kjøpt i sverige. Jeg er veldig glad i disse bildene, og over ser dere mine to favoritter!



ha en herlig søndagskveld!

Vi skal se the break up på TV3:)

12 kommentarer:

Hulda sa...

Dette så både koselig og avslappende av. Sikkert en fin dag til tross for vinden. Likte så godt hagebildene dine i et tidligere innlegg, fin den kassen med rom som du har løk i. Koselig! Liker bloggen din, mange vakre bilder. :)

Audhild sa...

Så fine telysholdere:)
Været er jammen meg slem mot oss nå, sludd og snø her idag, har utsatt kjøp av blomster mange ganger allerede! Lurer på åssen vær vi får på 17.mai, tviler på at det blir som i fjor!!!

RoseSommer sa...

Så nydelige bilder! Så god idé å samle likt og ulikt sånn. De ble på en måte fremhevet når det var så mange samlet. Takk for at vi fikk se.

Janet sa...

Helt nydelige bilder! Både de du har tatt selv av telysholderne og de du har over sofaen. Du har det jammen meg helt råflott over alt du, Silje.
Kjekt å følge med på bloggen din! Alltid så god stemning her.

Jijji sa...

Så nydelige telysglass!!!
Krysser fingrene for pent vær 17. mai.
Klem fra Jijji

Fjordheim sa...

Du har mange flotte gamle bilder. Liker alle veldig godt.
Ha ei flott uke :)

Ruths datter sa...

Den flotte veggen du har. Fine gamle bilder.Det blir så stilig når man henger det sammen slik. De telyseholderne var bare knas.
Klem

Fru Andersen sa...

Den bildeveggen likte jeg veldig godt! Bildene var hengt opp skikkelig fint, og alle passet så godt sammen.

Telysestakene var også flotte. Når jeg så dem kom jeg på at jeg har noen lignende som egentlig er egyptiske te-glass, men nå skal jeg forsøke meg med telys i;-)

Ønsker deg og dine en fin (og varmere) uke!

Mia sa...

Kald vind her også, må vite, og sommervarme etterlyses! Ingen sommerblomster på terrassen hos meg enda, bortsett fra noen få pelargonier som overlevde vinteren (men de ser ikke ut til å trives, de heller...)

Nydelige, nostalgiske bilder på stueveggen hos deg. Spesielt godt likte jeg gutten i matrosedress (ikke vet jeg hva det er med små gutter og matrose dresser, men de ser bare så bedårende ut, synes jeg) med det lille lammet på skulderen. Kan det bli bedre, spør nå jeg...?

Mia sa...

Huff, nå som jeg så på lille matrosegutten igjen, så tror jeg nok at det er en liten kanin han har på skulderen, og ikke et lam. Men jeg har visst lam på hjernen for tiden (har jo 27 stk selv, og noen få ventes til) så du får ha meg unskyldt!

Janne Lillian ♥ sa...

Ønsker deg en strålende uke ♥

Klem fra Janne :)

TANTE HILDE sa...

SÅÅÅÅ MANGE FINE BILDER DU HAR LAGT UT ... SKJØNNE SOMMERBILDER SELVOM VARMEN UTEBLIR. VÆR FORSIKTIG MED Å PLANTE UT . DU OG JEG TAR EN TUR DEN 21, DA ER JEG TILBAKE IGJEN OG JEG TAR MED LITT VARME FRA MONTENEGRO. HA DET FINT SÅ LENGE. KLEM FRA TANTE