onsdag 12. mai 2010

Onsdag...

 

...og sola skinner!


Her i huset har vi hatt en rolig morgen. Lillemor har så stygg hoste, så det ble ikke barnehage på henne i dag. Foreløpig har vi malt, lekt med duplo og sett på Bakkebygrenda, men snart skal vi kle på oss og dra til butikken og handle mat. Senere er det 17.mai-tog i barnehagen, det gleder jeg meg til:)

Nå får vi sette i gang, Augusta er ikke av den tålmodige typen! (akkurat som sin mor;))


Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på safting&sylting-innlegget:)


ha en fin dag alle sammen!

4 kommentarer:

Lynetmor sa...

Innom for å ønske god bedring og en fin dag :-)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Herlige bilder :-) Friskt, her skinner solen også idag!

God bedring til Augusta, får håpe det bare blir med hosten!

Ha en super dag♥
Klem

tove sa...

Håper gullet blir bedre snart. Vondt når de er syke de søte små.
Ha en fin dag

Tove

aase sa...

Så deilig innlegg fra deg nå!! Det safte innlegget var bare en nytelse for meg altså!! Jeg skal plante rips og solbær i år jeg, så det går litt tid før jeg får laget noe selv!!

Kos dere med fest i barnehagen idag, vi savner det veldig ja!!