mandag 10. mai 2010

Ny jakke til Augusta, og noen sommerblomster:)



I dag har Augusta fått seg ny jakke! Jeg falt skikkelig for de fine fargene og det søte mønsteret. Merket heter Me too!



Nå skal vi spise middag, det blir taco i dag, vi synes det kan være godt å ha litt "god" mat på mandagene, også heller ta fiskekakene en annen dag;) Etter at vi har spist, skal disse margerittene plantes:) I kveld skal jeg gå tur med ei venninne, og så slappe av i sofaen med to nye interiørblader! En bra dag spør du meg;)



ha en fin dag du også!

14 kommentarer:

Guttemamma sa...

Høres ut som en knalldag ja!! Har vært hjemme med hostesyk Tinius jeg,så vi har kost oss inne i dag. De "store" skal på kamp ettermiddag,så da blir det oss to ikveld også...
herlig jakke,alltid moro med litt nytt!!
klem♥

Hverdagsglimt sa...

Hei Silje:) Lenge siden jeg har lagt igjen et lite spor..Må bare si at jeg blir så utrolig glad når jeg leser bloggen din,du har så allsidige innlegg fylt med varme,og er så glad for at du ønsker å dele det:)Synes det var så flott det innlegget du hadde med å huske å tenke på og ta vare på de eldre.Og de flotte hagebildene,det er så kjekt når man kan begynne å putle på litt utenfor:)Og så må jeg jo si at jeg synes innleggene med Ferdinand og Augusta er så koslige å lese:)Du har en skikkelig inspirasjonsblogg:)kjempeskjønn den jakka til Augusta:)Ha en flott dag du å:)
klem Linda

Audhild sa...

Supersøt jakke:)

Kos deg ikveld!

tove sa...

Søt jakke vesle snuppa har fått. Kjempe søt.
Ha en fin kveld

Tove

Har en drøm... sa...

Så søt jakke ♥ tenker lillemor ble glad:o) Deilig med litt kosemat på en mandag, enig;o)
God tur og kos deg med plantingen av mergerittene, de er flotte ♥

klem Line

Janne Lillian ♥ sa...

Så søt jakke :)

Høres ut som en flott ettermiddag ♥

Klem

Ruths datter sa...

Oj det var marihøna si det.
Klem

Anonym sa...

Hei Silje! Det er ikke så lenge siden jeg oppdaget bloggen din, fant den da jeg søkte etter barnekjøkken, og ditt vakre barnekjøkken dukket opp. Du har et nydelig hjem! Kommer nok til å kikke innom her. Det gir inspirasjon! Nydelig jakke forresten! Hilsen Merete

Line fra huset på landet sa...

Så fin jakke til Augusta:)
Det høres ut som en super dag du har idag. Det er bra :)

God klem fra Line

Hanne Mette sa...

Ja det høres absolutt ut som en god dag. Jakken er knallskjønn! Skikkelig frisk og fin i fargene. ♥
Kos deg med interiørblader i kveld. Ang planting så jeg på yr at det skulle være minusgrader på morgenen noen dager fremover og margerittene er vel litt vare for kulde? Vi krysser fingrene for at det gpr bra. Klem

Kristine sa...

Haha -vi hadde fiskekaker i dag :-))
Men skulle gjerne heller hatt taco!

Den jakken til Augusta var veldig fin! Me Too er vel dansk merke det også, danskene KAN barnetøy...

Ha en fin kveld!

Klem Kristine

Ingunn sa...

Så fin jakke! Kjempfine farger.
Me too har så mye fine klær. Jeg falt for en rosa hette jakke fra Cupcake jeg. Er jo så mye fint og velge mellom så jeg blir nesten gal...

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Nina B. sa...

Herlig jakke, virkelig vårfin ☺

Godt å unne seg litt godt i hverdagen også, det er sant!
Ønsker deg en fin uke videre.

Min stil sa...

Hærlig. Høres ut som en deilig dag. Flotte bilder du viser.
Ha en flott dag videre.
:) Susanne