torsdag 27. mai 2010

Lilla på lillebadet


Badet i 1.etasje skifter stadig farge. Det er så kjekt med hvit/lys basis, da kan man bruke alle slags farger på stæsjet:) Sånn har jeg det på begge badene. Ny lilla badematte ble kjøpt i dag, utrolig hvor mye lettere det går å sette i gang med vaskingen da;)





Plukket inn noen lilla syriner også, koselig med litt ekstra pynt, så lenge de holder.



Ingen tvil om at man er interiørblogger når man ber mannen løfte av baderomsdøra når han kommer hjem fra jobb, så man får tatt bilder i bedre lys. Men siden badet ligger litt mørkt til i gangen, blir bildene alikevel ikke så bra....



Nå skal vi ut i hagen, der har vi nemlig et spennende prosjekt på gang:)



ha en flott torsdag alle mine kjære lesere!

35 kommentarer:

Jijji sa...

Lekkert! Hvitt og syrin er nydelig sammen!
Utrolig bra! He, he...Tror min kjære hadde ristet på hodet og ledd av meg om jeg hadde spurt om han kunne ta av døra for å kunne ta bedre bilder. Så du har tydeligvis en mann som skjønner sånne "viktige" ting. (Eller har du noen triks jeg kan lære?;) Vi bloggere er nok et særegent folkeslag;)
Ha en strålende ukeslutt!
Klem fra Jijji

Irene sa...

Åååå så nydelig!! Utrolig fint med lilla og hvitt. Ha en fin dag!

Honeybumps sa...

Haha, så nydelig det siste bildet var:) Takk for en flott blogg som får meg på bedre humør i disse eksamenstider.Jeg storkoser meg inne hos deg.

Ha en fin dag!

Fjordheim sa...

Så flott det ble med dei lilla detaljene. Ja det er lurt med lys grunnfarge, mye lettere å forandre stilen da.
Gleder meg til syrinen kommer her også. Så herlig når en kan plukke inn etpar kvister av den.
HA ei flott helg :)

Gaby sa...

wonderful I love syringa!
What a nice colour ! And it smells so sweet!

LG
Gaby

Janne Lillian ♥ sa...

Så lekkert!!!

Nydelig med lillafarge ♥ Syriner er også lekker pynt.

Ha en nydelig kveld

Klem Janne

Hvit Villa sa...

Hihi, nei da er man virkelig en blogger--haha! Badet ditt er veldig innbydende og hyggelig :-)

Har en drøm... sa...

Lekkert altså, kjempeflott ♥ Lilla er nydelig farge!
Hehe, måtte le da jeg leste at mannen måtte ta av døren for og få tatt bedre bilde, da tror jeg min mann hadde lagt meg inn på Psyk, hahaha:o) Men det er viktig med godt lys, det er dant, og dette kan du, bildene dine er alltid flotte!

Spennende med hageprosjekt da!

Klem Line

Alexander Mathisen - Interiør, hverdag og det som ellers skjer :) sa...

Viktig å bytte litt farger innimellom. Da blir all ting som nytt igjen..:)

Emidoras verden sa...

Lekkert lekkert!!
Delikat og fint:)
Klem Nina

Ruths datter sa...

dette var absolutt delikat. lilla er en super farge.
Klem

Silje sa...

Så koselig det var med lilla! Nydelige bilder, må være døren som gjorde det! hihi..:P

Herlig bad du har! Mye gøyere å vaske når noe nytt skal på plass :)

Ha en fin kveld!

RoseSommer sa...

Jeg synes bildene dine var fine, jeg. Er badet ENDA finere i "riktig" lys, så må det være et deilig sted! Tror mannen din var lett å be mht. dørløftingen. Han er sikkert stolt av badet sitt han også.
(Og så har du jo maken til våre nye dører, som jeg stryker kjærlig på daglig fordi jeg er så fornøyd med dem!!)

Villasol sa...

Så koselig det ble. Lilla er så fint. Kjempe koselig bad dere har.
Du er en skikkelig blogger ja. Må le.. det er viktig og få riktig lys, selv om må ta av døra!

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Jeanette sa...

Så fint det ble!! Lilla er jo vakkert, fin inspirasjon dette.
Klem J.

tove sa...

Lekkert. Og lilla er en av mine favoritt farvr for tiden
Ha en fin kveld

Klem Tove

Elizabet Stilig hjem sa...

Så nydelig det ble med lilla. kjempefint bad dere har!
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem Elizabet

Hege sa...

Det var jo kjempe koselig :) Syriner er bare såå fine, satser på å plante det i hagen min en gang!

Hvitt og lilla var flott sammen :)
Tusen takk for tips!

Klem

A cosy home sa...

Så flott bad du har.Sommerlig med syriner.Jeg elsker syriner. Fin og lun farge du har valgt til badet. Kjempe fint.

Landcharm sa...

Mange fine detaljer i en vakker farge! Ha en fin kveld, og snart helg!

Martilie sa...

Så lekkert og delikat!

Nydelig farge!

Herlig å kunne få "NYTT" bad bare ved litt ekstra "stash". En kjempegod ide!

Nyt kvelden!


Tove

jordbærpiken sa...

For et koselig bad! Lilla er herlig. Klem!

Hulda sa...

Flotte detaljer av lilla på badet. :) Lekkert og rent! :) Hos meg er det uteplass i dag, vi er ferdige med den store uteplassen. :)

Precious Home sa...

Så utrolig delikat badet ble med litt lilla pynt! Lilla er en herlig farge!

♥ Netta ♥ sa...

Så lekkert badet ble med de herlige lilla innslagene. Artig med døren. Her sitter hele familien skrubbsultne og venter på å få spise mens jeg roper "VENT - jeg må ta bilde!" når vi har laget noe ekstra god mat :-) Er man blogger så er man blogger!
Jeg synes bildene ble kjempefine - som vanlig. Utrolig lekker blogg du har, gleder meg alltid til å titte innom deg.
Ha en fortsatt fin kveld.
Netta

Christina sa...

Så fint med lilla på badet! :) Du er så flink til å forandre..

Går det ellers bra, silje? :) Formen bedre? Kanskje tilbake på jobb?

Camilla sa...

Heisann. Snubla tilfeldig over bloggen din,og bra var det:)
Kjempe fin blogg du har. Og så mange flotte bilder du tar:)
Badet deres ser jo bare sååå innbydende ut.
Legger meg som følger hos deg,slik at jeg finner deg igjen...Hit kommer jeg tilbake for mer inspirasjon og lekkre bilder:)

Ha en strålende helg.
Klem Milla

Frk. Hverdag sa...

Så smukt så smukt. Sommerfornemmelsen kommer helt ind under huden.
Skønne billeder.
Hilsen Frk. Hverdag

mi-rachel sa...

velidg fint med lilla detaljer.
og friske syriner fra hagen er jo bare prikken over i en:)

Nina B. sa...

Så rent og lekkert!
Lilla er en skjønn farge, ingen tvil om det.

Kjempekoselig ☺

God helg! Klem Nina

Livs Lyst sa...

Jeg syns det ble fint lys på bildene dine jeg! Og jammen lever du ut interiørbloggingen når du måtte ha av den døren! Hihihi!!!

Ha en fin dag i godværet!
Hilsen Liv

tante Hilde sa...

Morsomt det med døren, fine bilder blei det. Nå er syrinene nydelige. Ha en fin helg. Vi får satse på at det blir opphold imorgen på Barnasdag. Klem fra tante

Linda aka Myrini sa...

Utroooolig lekkert!!!
Her har det bare såvidt kommet blader på syrintreet - vinteren har vart leeeenge i år...
Ønsker deg ei riktig god helg :)

Virginia sa...

I love your lavender details in your bathroom!!!
Have a wonderful Sunday,
Virginia

Lena sa...

Sååå stilig og sommerlig. Lurer på hvor du har kjøpt den lilla badematta og hånddukene? Jeg finner bare sånn mørke lilla jeg....