fredag 14. mai 2010

Jippi:)


Som jeg skrev i innlegget under fikk jeg ikke til å laste opp bilder i kveld. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde oversteget kvoten! Og det hadde jeg, 1 GB var brukt opp, og jeg har lært at man burde forminske bildene (takk Hulda og Christina!) Jeg har tenkt i hele kveld. Noen foreslo at jeg kunne slette tidligere innlegg (takk til dere også) men da vet jeg at problemet snart ville dukke opp igjen! Å starte en ny blogg fristet heller ikke...



...men så tok jeg mot til meg og bestilte større kapasitet, jeg er alltid litt skeptisk til å bestille over nettet, spesielt når prisen er i utenlandsk valuta. Så da bestilte jeg 20 GB, og det kom på 30 nkr! Og jeg har tydeligvis fått mer plass allerede, altså med èn gang! Så får vi håpe dette er enden på historien!



Innlegget jeg egentlig skulle skrive i dag inneholdt 18 bilder, og jeg tenkte jeg kanskje burde starte roligere:)

Bildene er derfor av mine fine bonusblomster! For det må det jo kunne kalles når blomstene har stått siden slutten av april! I dag klippet jeg vekk de som var visne, og fordelte resten i små vaser, og de ble det mange av! Så da pynter de opp litt her og der:)




ha en riktig god helg!


klem fra Silje, som er veldig glad for at jeg fortsatt kan blogge!
Og ekstra glad for at så mange leser bloggen min:)

14 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei Silje.

Så rart. Har aldri hørt at man kan bruke opp kvoten. Men godt det løste seg for deg da. Litt kjedelig å starte på scratch igjen. Flotte bilder by the way...

KLEM Mona C

Monica sa...

Du legger alltid ut så fine bilder, så jeg er glad du kan fortsette med det, jeg:)

Men lurte litt på hvordan har du fått til å legge tre bilder i headingen, og på så stor størrelse? Hvis du har lyst til å tipse om det, blir jeg glad.

Anonym sa...

Hei,Silje! Er ofte inne på bloggen din og koser meg der. Du har mange fine innlegg og flotte klare bilder.Der hvor du tar for deg safting og sylting er bare helt skjønn og inspirerende,selv om jeg er av god gammel årgang. Ha en fin dag, helg og 17mai! Hilsen Grete.

Min stil sa...

Hei Silje!
Så flott at du kan fortsette å blogge. Det er jo så koselig å komme innom her å kikke.

Ønsker deg ei fin helg. Her er det meldt knallsol og 20 grader. Perfekt. Vi har nemlig ennå snø i hagen!

:) Susanne

fryd&forandring sa...

Hm, da gjør jeg noe riktig da, hehe! Jeg syns nemlig det tar så lang tid å laste opp bildene til innleggene og komprimerer derfor alle bilder jeg legger inn.. Deter kjedelig siden det tar litt ekstra tid, men da vet jeg jo nå at det er en bonus ved det, hehe! Ikke det at det kostet allverdens heller, det er jo alltid kjekt å vite sånt så takk for at du deler!

God helg til deg og!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Uff er dette eit problem ein kan komme utfor og-hjelp!
Godt det løste seg for deg!!

Skjønne blomster☺

Håpe du får ei kjempefin helg og ein herleg 17 mai☺

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Åååå, så bra at det ordnet seg Silje! Hadde vært dumt og slette eller og starte på ny blogg... Bloggen din er så utrolig flott og inspirerende, så fortsett med nydelige bilder ♥
Herlige blomster, vakker farge! Og så lurt og fordele det som var igjen litt rundtomkring:o))

Ha en flott helg!

Klem Line

Ruths datter sa...

Oj det er sikkert noe vi alle kommer til å møte. Fullstappet. Uffda.Får ta problemene når de kommer. Fine bilder fra deg i dag også. Kjekt at du fortsetter og ikke mista motet. Kjekt å stikke innom deg vettu.

mi-rachel sa...

godt du fant en løsning:)

My little footprints sa...

Hei Silje!
Her var det mange flotte bilder som var en fryd for øyet mitt! Tallerkenhylla med alle de flotte fatene og skapet med alle disse vakre skattene likte jeg veldig godt!!

Godt at det ordnet seg med bildene dine!!

Ønsker deg og dine en flott 17 mai feiring!

Med vennlig hilsen Beth :)

NL sa...

Er glad for at du fant en løsning og fortsetter bloggingen.

Syns det er så kjekt å følge med her og se alle bildene dine.

Ha en fin helg
Klem NL

Maricke sa...

Fekk sommerfølelse av de fine bildene dine :)

Monica sa...

What??????? Har vi grense på sånt?!? Holy macaroni, det visste jeg altså ikke....
Bra du slapp å begynne med ny blogg da:)

Anemone sa...

Så bra det ordnet seg. Tror jeg kanskje bør plukke opp et tips her, men hvordan forminsker man bilder egentlig??