fredag 28. mai 2010

Epleblomst



Tusen takk for den overveldende responsen på badet vårt, dere er herlige!


Vårt bittelille epletre er i blomst, og selv om det ikke er stort og flott, er blomstringen like vakker. Blir spennende å se om det gir oss noen epler i år!


I dag har Augusta og jeg vært på bytur, og nå skal vi ut på hytta til mamma, hvor Ferdinand har vært siden i går. I morgen er det Barnas Dag i byen vår, og de fleste barnehagebarn (med foreldre) skal gå i tog. Temaet i år er Melodi Grand Prix, så det blir sikkert mye morsomt å se på! På denne dagen er det enda flere mennesker i byen enn på 17.mai, så det er gøy!



ha en flott fredag!

12 kommentarer:

Romantikk-takk. sa...

Så vakkert hjem du har,nydelig bad og det er herlig med epletre i blomst. God helg til deg. :)Mette.

RoseSommer sa...

Vakre bilder som vanlig. Har du tid, så sjekk mitt MGP-innlegg idag. Med ikke-fullt-så-vakre-bilder. Ha en fin helg.

Landcharm sa...

Nydelig! Herlig tid med blomstring og mye vakkert som spretter frem.

Jijji sa...

Nydelig når blomstertreet blomstrer...
Ha en herlig kveld!

Klem fra Jijji

milla sa...

Kor flott tre du har , her er det bare morellebærtreet som har starta blomstringa.Nydelig behagelig bad du viste i forege innlegg !! God helg til deg kos dokke i byen !! Klem milla

Anonym sa...

Nå er det på tide at jeg legger igjen en kommentar her jeg også, ettersom jeg er innom bloggen to ganger daglig;)

Koser meg med bilder og tekst på hvert innlegg. Blir så inspirert av holdningene dine og det fine hjemmet ditt.

Kaja:)

Anonym sa...

Kjempefin blogg du har, artig å se hvor fint dere har det.
Kan jeg spørre om hvordan rødfarge dere har på huset deres? Er det vestlandsrød?

Hilsen Tove

Cecilie sa...

OI!! Så fint i blomstringen det var. Håper på mange gode epler:) Ha ei god helg!!!

Lille-badet var forresten veldig fint!

Mitt og Mine sa...

Hei Silje!

Lenge siden sist...har vært litt opptatt i det siste ...;)

Nydelige bilder som vanlig fra deg, badet ditt er nydelig, og jeg smiler gjenkjennende til at man gjør hva som helt for bedre lys til å ta bilder...hehe

Ha en super helg!

En kopp med te sa...

Så herlige, sommerlige bilder :) Virkelig nydelig tre!
Ønsker deg en fin helg!

ann helen sa...

Skikkelig vårstemning her inne hos deg med epletreblomstring.

Kikker innom for å ønske deg og dine en innholdsrik og solfyllt helg, klem.

Cecilie sa...

Så herlige bilder! Dette er virkelig det nydeligste jeg vet; epletrær i blomst. God lørdag!