søndag 23. mai 2010

En søt sak fra Maileg

  

  

Da jeg så denne søte karen sitte halvveis gjemt under et bord i en butikk i Gøteborg sist helg, var det ingen vei tilbake. Jeg har egentlig Maileg-kjøpestopp (fordi vi har noen-og-tjue kaniner, og møbler så det rekker), men denne kunne jeg ikke gå fra. Jeg har aldri sett den før, hverken i blader, butikker eller på blogger. Og det var bare èn i butikken, i en kurv under et bord.. Da har den det mye bedre her i huset vårt, ikke sant?:)


  

I dag har vi vært på babybesøk, og møtt en nydelig liten gutt som heter Elliot. Han er bare fem dager gammel, og var et fantastisk skjønt lite vesen:)

Augusta hadde på seg klær fra KappAhl/Vintage Stories, egentlig en pysjamas, men vi bruker det som sommerklær!




TUSEN TAKK til Beate/Husets hjerte og Jijji som har gitt meg denne awarden. Dere er gode:)

Jeg skal fortelle 7 ting om meg selv og gi den videre, men etter å ha vært ute i hele dag i opptil 30 grader i sola, klarer jeg dessverre ikke tenke ut hverken det ene eller det andre.. Kanskje en annen dag?:) Men tusen takk til dere søte jenter.

Tusen takk til dere som skriver så hyggelige ord hos meg også, og dere som følger bloggen min!


Nå skal det vannes....



ha en flott kveld!


10 kommentarer:

Auuud sa...

Ååh! Maileg figuren var skjønn..

Gry sa...

Nydelige bilder! Den klovnen har nettopp kommet i butikkene her, de kaller den bursdagsklovnen her;) Den vil gjerne vi også ha:) Finnes også i STOR størrelse:)

Nina B. sa...

Så søt Maileg-klovn!
Da viser fantastiske bilder som vanlig. Så ut som en kjempekoselig tur til Gøteborg. Det er en veldig fin by. Nyt siste fridagen i morgen, er så herlig med sol og varme ☺

KLem Nina

Sheila Rosita sa...

Søt klovn, og so skjønn lita jente i nydelig antrekk! :)

Mariann sa...

God kveld.
Kjempe fin klovn du har fått tak i ;)
Men det jeg lurte på var denne herlige blomster kassen du har på bilde i headeren din, er den kjøpt eller selv snekret? Og hvis den er kjøpt, hvor har du fått tak i den?
Ha en strålende pinsemandag ;)

Jannes lille sted sa...

Så søt en klovn! Herlig :)

milla sa...

Så søtt da !! Tenk om du ikkje hadde kjøpt den da hadde du ligget der søvnløs på nettene om stakkar klovnemann hadde fortsatt sittet under borde om sunget " jeg er en liten klovnemann.... " teddibjørnsvise :) å lengta etter dokke . Kos dokke i dag , her er det 6 grader så ingen problem med å klarne hode ;) klem ♥ milla

map79 sa...

Hei! Klovnen var herlig - har sett den før, men ikke utenom produktfoto's. Er du virkelig ikke abonnent på nyhetsbrev fra Maileg?!?!? hehe, må le litt. Skjønner hva du mener med Maileg stopp. Har mer enn nok, men guri hvor avhengighetsdannende det er å kjøpe disse små skjønne tingene!

Elis@beth sa...

De der klovnene er bursdagsklovener-det finnes en stor også som man kan feste gaver, ballonger, godterier i, ja bare fantasien setter grenser-de er kjempesøte!

Fin fin mandag til deg!

lovecountrychabbychicstyle sa...

mailegklovnen var nydelig og litt unik:) jeg har heller aldri sett denne før:) herlig kar!
ha ei fin ny uke

klem Lillan