lørdag 8. mai 2010

Effektiv dag i hagen!


I dag har vi vært ute HELE dagen! Jeg hentet ungene hos besteforeldrene allerede kl 10, og siden har vi vært i hagen. Lunsjen ble spist ute på verandaen, og det ga herlig sommerstemning! Skråningen er ferdig plantet og barket, bilder kommer nok etterhvert. Den ser jo ikke så spennende ut enda, men forhåpentligvis vokser alle plantene seg store og fine!

Nå er lasagnen i ovnen, og resten av kvelden skal nytes i sofaen, med sjokolade og hjemmelaget saft, av bær fra egen hage! Hjemmelaget saft er noe av det beste jeg vet! Tror faktisk jeg skal planlegge litt mer hage i kveld også, jeg er visst skikkelig i siget nå:)




ha en flott kveld du som er innom!

16 kommentarer:

Jijji sa...

Høres ut som en perfket dag.
Kos deg med hageplanlegging og hjemmelaget saft (Det er jo bare såååå godt)!

Klem

Linn sa...

Så nydelige bilder! Hørtes ut som en herlig dag:-)

RoseSommer sa...

Så flott Hadelandglass! Koselige bilder. Vi har malt stua idag, men har hatt en ispause i sola sammen med naboene. Vår i Norge er TOPP!

Cosmos sa...

Så deilig dag dere har hatt
Nå kan du jo slappe av med god samvittighet

♥ Monica ♥ sa...

Heia! Kom over bloggen din tilfeldigvis og du verden så nydelig. Jeg la den til i blogglisten min så den ikke skal forsvinne for meg.
Gleder meg til å lese mer.
Ha en fin lørdagskveld.
Klem M.

det hvite hjerte sa...

Nydelig lørdag :)

Gleder meg til å se bildene ...!

Ha en fin kveld,
her hos oss blir det Farmen Finalen
& Gullruten, herlig lørdag :)

klem til deg Silje

ann-christin

Wenches lille blogg sa...

Nydelig blogg og nydelige bilder til inspirasjon! Ha en flott lørdagskveld! :)

hjertero.com sa...

Det er så herlig nå om våren når vi kan være ute og nyte fine dager i sol og kjenne solen varme!

Flotte bilder! Ha en strålende lørdagskveld!

Mona sa...

For en herlig blogg!

Ser ut som du bor i selveste lykliga gatan!

Astrid Lindgren og bakkebygrenda?

Rart hvordan vi kjenner jobbe-ånden komme når det er fint vær ute?

Kanskje avslapping i morgen?

På en annen side har Plantasjen magnetisk kraft i fint vær..

Her skal jeg komme for å få inspirasjon igjen!

Ha en god helg videre!

Klem fra Mona

sylvia sa...

hei Silje.
åå kan ikke tenke meg noe mer koselig enn å være i hagen.
klem fra sylvia

Monica sa...

Høres ut som du har hatt en fabelaktig dag!
Er en stund siden jeg har vært hos deg, og her var det virkelig sommerstemning! Og det trenger jeg virkelig, for her snør det! :(
Nyyyydelige bilder, og herlig header!

Beate i Husets Hjerte sa...

Så herlig da! Lykke til videre med planlegging! Så gøy med hjemmelaget saft, håper jeg er der en dag jeg og.. Har holdt på ute i hagen i hele dag jeg og, faktisk fått litt farge i kinnene..herlig!! Ha en fin kveld videre. Klem

Har en drøm... sa...

Åh, for en perfekt dag! I dag har det vært nydelig her og, har stort sett kost oss ute:o)) Deilig!
Så god ut den saften, ingenting slår hjemmelaget:o)
Håper dere får en like fin søndag! Kos dere!

Klem Line

Karinaen sa...

Hjemmelaget saft sier du, er det vanskelig å få til? Jeg er så innmari lei av butikk-saft nemlig.. Oppskrift og framgangsmåte kan gjerne bli et eget innlegg? :) :) hehe!

Med ønsker om en koselig søndag :)

Klem Karina

RegnbueGuro sa...

Så herlig med en effektiv hagedag! Vi har virkelig fått en smak av sommer nå. Lykke til videre med hageplanleggingen!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nydelig ♥ Vi har og vært i hagen idag, og bearbeidet en skråning som har vokst seg vill!

Ha en fin uke Silje!
Klem