lørdag 22. mai 2010

Brekkeparken

  

  

I nabobyen vår (Skien) ligger det en fantastisk park som heter Brekkeparken. Det tar oss bare noen minutter å kjøre dit, og hver vår drar jeg og venninna mi dit med ungene våre. Det er gratis inngang, og fin lekeplass for barna. Og utrolig mye flott å se på!



  

  


Det har vært nok en dag med herlig sommervær, og vi er ute nesten hele dagen. Når jeg setter meg ned på kvelden er jeg så utrolig sigen... Og det er jeg i kveld også. Er mye jeg burde gjort før jeg setter meg ned, men noen interiørblader og sjokolade frister mer;) Det kommer jo en dag i morgen også:)



ha en flott lørdagskveld!

16 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
dette vekker minner,der har jeg løpt mang en gang i barndommen,å sett konserter å vært på skoletur.
gikk på gjerpen skole jeg,å vokste opp på århushaugen.
koselig dere har hatt det.
fortsatt god pinse.
klem fra sylvia

♥ Monica ♥ sa...

For et flott sted. Skulle ønske vi hadde en sånn park her. Det høres så fantastisk ut å kunne ta med ungene til en sånn plass.
Ha en fin pinse.
Klem fra Monica

Sanna sa...

Vilken vacker park!En massa vackra blommor!
Trevlig fortsättning på helgen!
Kram

fryd&forandring sa...

Så flott det er der! Vi har et vennepar fra porsgrunn som har snakket om denne parken mang en gang, men vi har liksom aldri fått omlet oss dit når vi er på besøk! Jeg ser jo nå hvorfor den er så omtalt!
Ha en fin kveld!

hjertero.com sa...

Elsker Brekkeparken!
Beste stedet i Skien!
Flotte blomster og fantastisk lekeplass!

Silje :)

Fjordheim sa...

Så flott det såg ut der. Kan forstå at dere kosa dere der.
Ja noen ganger må en bare utsette ting til i morgen. Tror det er sunt å slappe av når en er sliten. Det gjør jeg i kveld. Har ikke overskudd til å ta den oppvasken jeg burde tatt. Tar det i morgen.
Ha ei flott pinsehelg :)

Therese sa...

Hei hei mor. Så utrolig koselige bilder. Herlig var det. Skulle jo gjerne vært der sammen med dere i dag, men fant ut at tiden ikke strakk til. Det stengte jo litt tidligere i byen i dag også.

Koselig å se bilder av Augusta og Ferdinand. Nydelige barn Silje.

Her skal jeg ut å jogge. Må bare det. Vi snakkes vel snart da. Håper det. STOR KLEM TIL DEG OG DINE.

TANTE HILDE sa...

DET ER UTROLIG FLOTT I BREKKEPARKEN.KLART BARNA KOSER SEG DER.BILDENE FRA DIN HAGE ER MINST LIKE FINE.KASSENE BLEI VELDIG LEKRE OG ALLEREDE VELDIG FRODIGE. FINE POTTER OGSÅ.NYDELIGE FARGESAMMENSETTNING.DETTE ER GØY,MEN MYE JOBB MED VANNING OG PLUKKING.FORTSATT GOD PINSE. HILS. KLEM FRA TANTE HILDE

Sylke sa...

Det er fint i Brekkeparken. Jeg var der i fjor. Så nydelige blomster, og så fine bilder du har tatt.

Ha en god pinsehelg!

Kullerbü sa...

Hej!
The flower and the park are very beautiful... also the red swedish house... I love it.
Have a nice and long weekend (in Sweden, too?).
Many greatings from Ann

Pysselfarmor sa...

Vilken underbar park detta verkar vara. Och söta barn har du!

Jijji sa...

Pst! Award til deg på bloggen min:)

Familien Furu sa...

Hei hei
For et utrolig flott sted, skulle gjerne hatt en slik park i nærheten :)

Fortsatt god pinse
Klem klem

Emidoras verden sa...

Heisan!
Flott i Brekkeparken.
Noen år siden jeg var der sist.
Er opprinnelig Porsgrunnsjente:)
Koselig blogg du har:)
Fortsatt fin pinse til deg og dine.
Klem Nina

Susanne sa...

Nydelig blogg du har. Brekkeparken er virkelig fantastisk :)

Susanne sa...

Nydelig blogg du har. Brekkeparken er virkelig fantastisk :)