fredag 7. mai 2010

Blåsbortfredag!


Dette har virkelig vært en blåsbort-dag! Jeg hadde planer om å male stakittgjerde (vi har kjøpt ferdige lengder som skal males), men måtte innse at det ikke gikk i denne vinden. Så da ble det litt husarbeid i stedet, har blant annet ryddet gjennom ungenes klær, vekk med ull og tykke klær!




Nå er ungene levert hos besteforeldrene, og jeg skal stelle meg, i kveld skal vi nemlig ut å spise med jobben til mannen min! I morgen håper jeg vi får gjort MASSE i hagen, det er skråningen opp mot lekplassen som skal få seg en makeover i første omgang!




ha en flott kveld!

15 kommentarer:

tove sa...

Ønsker dere en veldig hyggelig kveld i sammen. Viktig å ha tid i sammen.

Tove

RoseSommer sa...

Håper du får en fin kveld med hyggelige mennesker. God hagehelg.
Takk for fine bilder.

Audhild sa...

Nydelige bilder & blomster som vanlig!
Kjempefint med all fattigmannssølvet oppå skapet!!!

Kos dere på middag og med barnfri!

Miss Mette sa...

Hei Silje
Nydelige bilder, sommerlig og herlig!!! Vet du hva den hvite blomsten heter, de første bildene? Ønsker deg en flott helg... Klem fra Mette

Har en drøm... sa...

Nydelige blomster og bilder! Flott med alle de fattigmannssølvstakene på skapet, det var mange:o))

Kos dere masse ute i kveld!

Klem Line

Mor og datter sa...

Nydelig blomster!!! og bilder!!

God helg!!
klem

Hanne Mette sa...

Blåsbortfredag her også. Flink du er som fikk gjort så mye. Kos dere masse i kveld. Deilig å komme seg ut litt uten barn innimellom.
Klem

mi-rachel sa...

nydelig fiol bilder!

Familien Furu sa...

Det er jo greit å få gjordt husarbeid også da :)
Så fine bilder
Jeg håper dere får en hyggelig kveld ute, det er godt med barnefri :)
Klem klem

pitteliten sa...

Nyt kvelden:)

Kristine sa...

Håper dere får en hyggelig kveld og at været blir strålende i morgen så dere får jobbet i hagen.

God helg!

Beatemor sa...

Så herlig! Her var det virkelig vårstemning! Håper du får en kjekk kveld!

Line fra huset på landet sa...

Jeg har kjøpt akkurat det samme Magnolia treet som deg idag jeg ser det ut til ;)
Gleder meg skikkelig til å få det ned i jordag imorgen!

Kos deg i helgen.
God klem fra Line

Beate i Husets Hjerte sa...

Håper du hadde en fin kveld igår, og takk for koselig melding. Helt ærlig koser jeg meg veldig med bloggen din og! Så gøy at du har prøvd blåbæra, da føler jeg at jeg bare kan dra ut og handle! Var i en konfirmasjon hvor vi fikk blåbær fra egen hage og da tenkte jeg at:...jammen..det vil jeg prøve og. Ha en flott lørdag!!!

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin helg :-)