onsdag 5. mai 2010

Baderomsbilder


I dag viser jeg noen bilder fra badet i 2.etasje (det har jeg gjort før også, men noen gjentakelser får det bli:)) Der er det hvitt, hvitt og hvitt. Og det er jeg veldig fornøyd med, vi hadde valgt det samme igjen!






Tar med et FØR-bilde i dag også, slik så det ut før jeg vasket i dag: (*rødme*)


Det er ingen grunn til å tro at det alltid er strøkent i dette huset. Det er det faktisk så godt som aldri!
Ungene har akkurat badet, så allerede nå ser badet annerledes ut enn på bildene:) Men det var jo deilig så lenge det varte;)


I dag har jeg og småtrolla vært på bytur, sammen med tantene deres (og mine kjære svigerinner). Vi spiste ute på kafè og ungene fikk is, men det var jammen kaldt når sola forsvant! Inne på kjøpesentrene er det heldigvis alltid varmt:) For meg ble det mest vindusshopping i dag:)



ha en flott kveld alle sammen!

29 kommentarer:

hjertero.com sa...

Haha! Godt å se et bilde inne på en blogg der ikke alt er helt strøkent -for det vet vi jo alle at det ikke alltid er!

Koselig, lyst bad dere har!

gabraj sa...

Pięknie u Ciebie. Pozdrawiam.

RoseSommer sa...

Tusen takk for det menneskelige bildet med rot og klær. Nå kjenner jeg at skuldrene mine senket seg litt. Ah, sofaen er deilig!

Pia sa...

Fint å se at du er menneske du og! Hehe. Når man har et så flott badekar skal det synes at ungene koser seg i det :)Ha en fin kveld.

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så koselig bad! Kjempefin gammel stol...

Ha en fin kveld!
Klem

Sheila Rosita sa...

Lyst og fint bad! :) ...med eit deilig stort badekar!
Trur det er få som har det strøkent til ei kvar tid, det er det iallafall ikkje her i huset! :)
...ein heim er til for å brukast!
Skjønn stol! :)

Lene sa...

Hei kjære du!

Så godt å se at det ikke bare er her i huset vi roter.... Føler noen dager jeg ikke gjør annet enn å rydde og likevel ser det ikke ut. Men med tre barn og hund, så er det vel ikke rart det blir litt rot. Jeg vil helt sikkert savne det når ungene har blitt store..... ( sier dette til meg daglig... hehehe! )

Det har vært travelt hos meg en stund nå, så det er lenge siden jeg har besøkt deg her inne. Men nå har Alma akkurat sovnet, og de største er ute en liten tur. Så nå skal jeg lage meg en kopp te og kose meg inne på denne fantastiske bloggen en liten stund. Det gir meg masse påfyll og energi, som kommer godt med til kveldens rydderunde...

Håper du har det bra Silje! Jeg gleder meg til å kunne kose meg her inne litt oftere, i tiden som kommer!

Ha en fin onsdagskveld!

klem,Lene

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du trenger ikke rødme. Hvis huset hadde sett så ryddig ut hele tiden, med to unger i hus, da hadde du ikke vært mor, men hushjelp. ;) Jeg synes ALDRI badet er ryddig eller helt rent. Hahaha!

Nydelige bilder fra bøkeskogen, luen til Augusta - hvor er den fra? Jeg er på jakt etter en HVIT lett lue til Hedda. (Buksa ser jeg hvor kommer fra - er du fornøyd med klærne??)

Håper du har en flott kveld!

Vibeke ♥

fryd&forandring sa...

Ja, det er jammen godt å se at badet faktisk er i bruk!! Fint var det uansett!
Ha en fin kveld!

Hanne Mette sa...

Kjempe fint bad! Og herlig "før" bilde. Sånn så det ut på badet vårt for et lite kvarter siden også. He he, unger er unger hos interiørbloggere også.
Ha en fin kveld Silje. Klem fra Hanne Mette

Lisbeth sa...

Hurra for du som tør å vise "sannheten". Jeg liker rent å pent hus, men det må også vise at det bor noen der! Flott bad uansett. Lisbeth

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Herleg å sjå korleis det ser ut til vanleg! Blir ofte glansbildet som kjem fram på bloggane;)
Kos deg ikveld!
Klem:)

Fjordheim sa...

Ja men er det ikke slik det ser ut hos dei fleste før opprydding og vasking? Det kan ikke være strøkent hele tiden. Da måtte en ha hushjelp. En skal jo gjøre mye annet enn å rydde i løpet av en dag.
Syns det badet ditt er helt nydelig. Stor, lyst og godt. Misunner deg nesten det ja.
Ha en god kveld :)

milla sa...

HEI !! Veldig lyst og delikat bad dokke har. Synest det sise bilde virker mest kjendt :) Viss du har vore innom meg å lest siste innlegget mitt så veit du at det er andre og som ikkje har strøkent bad alltid :) Ha ein fin onsdag kveld :) KLEM ♥ MILLA ♥

Godt Isolert/Victoria sa...

Nydelig bad! :) Likedan badekar som oss! :)

Ha en fin kveld!

Sylke sa...

Det er fint med lyse farger. Og så god plass du har :)

sylvia sa...

hei Silje,
du har et herlig bad,vakkert med hvitt,
å ja det er så deilig å se at det er levende folk i blogg verden.. ler....
vi har det nok alle rotete fra og til..
ha en herlig kveld,
klem fra sylvia

Kristine sa...

Det var et fint innlegg! Før og etter-bilder.
Før-bildet er jo som å se vårt bad, med tanke på alt tøyet. Hos oss blir det også til at vi henger tøyet over badekaret, og på en krakk. Hvor skal det ellr ligge liksom...
Godt å se at andre også ikke har det plettfritt til enhver tid...

Klem Kristine

Frk:Twil sa...

Så lekkert lyst og stort bad! Så helt nydelig ut med så stor plass...
Har man barn som bruker badet blir det litt rot, sånn er det bare, syns ikke det var så ille heller jeg da..

KLemmer*

Vita drömmar och choklad sa...

Du har det så fint! Vi håller precis på att göra i ordning vårt badrum så det var skoj att se ert fina.
Kram Milla

Tove `blogg verden sa...

puh...godt vi er flere som ikke har det strøkent til enhver tid ; )
God natt!
Klem Tove

Siv ♥ mitt lille hjem ♥ sa...

Sååå nydelig og deilig stort bad du har :)

Heldige deg !

Likte det veldig godt ♥ spesielt badekaret mmmm....

Ha en god uke videre 1

Har en drøm... sa...

Nydelig bad! Og tusen takk for FØR-bildet, det gjorde godt;o))
Herlig med helt hvitt bad syns jeg, delikat og vakkert ♥

Ha en strålende dag!

Klem Line

Nina B. sa...

Godt å se litt rot på bilder også ☺
Lekkert bad dere har! Lyst og herlig! Takk for titten!

NinaB

Anitas hus sa...

Tjihihi^^,) Å hvem har det ikke sånn på badet?!?! Her er det langt i fra strøkent bestandig. En gang det var skikkelig rotete her sa sønnen min til meg; mamma, nå skal jeg ta ett bilde å legge ut på bloggen din så kan folk se hvordan vi egentlig har det;) Hehehe, måtte jo le litt av den kommentaren, men det er jo sant. Bloggbilder lyver som oftest. Det er slik vi ønsker å ha det hele tiden, men med fire mennesker, jobb og diverse aktiviteter så lar ikke det seg gjøre. Vi skal jo leve også, ikke sant:)
Modig gjort Silje, og jeg tror de fleste her kjenner seg igjen.

Kos deg i solen idag!
Kleem, Anita:O)

Anitas hus sa...

...Glemte jo helt å kommentere det flotte bade deres da. Nydelig, lyst, stort og deilig!!!

Villa von Krogh sa...

Ikke alltid strøkent hos noen tror jeg. Artig innlegg! :)

Ha en super dag snupp!
Klem Anine

Livy sa...

Hei Silje!
Lenge siden jeg har vært inne hos deg nå. Mange flotte innlegg som jeg har kost meg med nå i formiddag. Alltid masse inspirasjon å hente! Og så store og flotte barna har blitt!

Ønsker deg en fin dag! Klem fra Livy

Camilla sa...

Kjempe pent bad dere har! Litt "rot" gjør jo slik at det ser ut som det bor noen der.. Og det er viktig!!:)