fredag 9. april 2010

Utmerkelser!

Jeg har fått denne søte utmerkelsen (vet ikke hva ordene betyr men?:)) av Drømmeskyen, tusen takk til deg! Ta en titt innom henne og se det fine huset de har bygget!




Og denne har jeg fått av Fru Ruud, skjønn jente som alltid skriver så hyggelige ord hos meg! Også har hun verdens søteste kattunger, vel verdt en titt de også;)

Til denne awarden skal man fortelle syv ting om seg selv, men jeg vet jammen ikke hva jeg skal fortelle lenger, har fortsalt om meg selv her og her, og et par ganger til tror jeg;)

Og så skal jeg gi den videre. Alltid vanskelig synes jeg, for det er så mange flotte blogger og mennesker der ute! Denne gangen gir jeg den videre til noen skjønne jenter som er utrolig flinke til å skrive en hilsen etter de har vært innom bloggen min:














Det får bli disse tolv denne gang, selv om det er flere som burde fått den! Tusen takk til dere alle som er innom bloggen min, og som skriver så søte ord!


10 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer med fine awards, velfortjent ! ♥

Ønsker deg og dine en nydelig helg ! ♥

Klem Anette

Anette (Hvit Romantikk) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anette (Hvit Romantikk) sa...

Forresten, jeg leste i en annen blogg at det som står på awarden betyr "blogg med sjarm" Har nemlig vært så heldig å få denne selv også. Veldig hyggelig da ! ♥

Jeg fikk en feil opp her når jeg skulle kommentere, så det ble dobbelt opp. Derfor slettet jeg den ene. ;)

Klem igjen

Familien Furu sa...

Så koselig frøken :-)
Gratulerer med din og tusen takk for min, så glad som jeg blir :-))
Masse god helg til deg!
Klem klem :-)

Hanne sa...

Gratulerer med utmerkelse - du har virkelig en blogg med sjarm! - og takk for at jeg var en av dem som fikk den fra deg :-)
God helg!
Pludrehanneklem

Janne Lillian ♥ sa...

Gratulerer med award og tusen takk for at du vil gi den videre til meg :)

Det betyr masse!!

Ønsker deg en flott fredagskveld :o)

Klem fra meg

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tuuusen takk for award og fine ord☺☺☺
Veit ikkje heilt om det var bere ein eller begge eg fekk av deg... Den siste har eg nett tatt so viss det er ok for deg skriv eg ikkje 7 nye ting om meg sjøl, men linkar til deg i innlegget☺ Den første har eg ikkje fått, so den tar eg gjerne imot og lagar eit innlegg om☺

Klem M♥

Irene sa...

Det er portugisisk og betyr:
Denne bloggen liker jeg godt

Mona Christin sa...

Hei Silje.

Gratulerer med 2 awards og tusen takk for at du ville gi den til meg. Det var en hyggelig overraskelse.

Du har virkelig vært på hugget i dag med 3 innlegg. Moro å lese om deres hverdag. Dagen i dag har jo vært helt fantastisk med strålende vårvær og det er mer i vente.

Ha en fin helg og nyt dagene.

Stor klem fra Mona C♥

Sandoren og Blåsten sa...

Gratulere med utmerkelsen! Hyggelig da!

Dette med utmerkelser må jeg som fersking spørre om: har en blogg jeg leser som jeg gjerne skulle gitt en slik utmerkelse til, men vet ikke hvordan dette fungerer. Må man først få en selv før man kan gi den videre? hva er "reglene" for dette? Hvordan gjør man det rent teknisk? Legger ved bilde i en kommentar?

Sikkert dumme spørsmål, men har leta litt og ikke funnet det ut...

Ha en god helg!

Hilsen Gry K