torsdag 15. april 2010

Torsdagstips!



Jeg har skrevet om dem før, men må bare nevne det igjen: IcaMaxi har nydelige roser til kjempebra priser! I går kjøpte jeg denne buketten med 25 roser til 69 kr! De står lenge også. Et lite tips før helga:)


 

Og enda et tips: Disse håndsåpene er både gode og ser bra ut, og er rimeligere enn liknende utgaver på markedet;) Kjøpt på Apotek1 for 39 kr stk!


Her har vi hatt pølsefest med søstera mi og guttene hennes i dag,
og ungene har lekt masse både ute og inne.

Nå skal barna i seng, og det blir nok en rolig kveld for mor i huset:)



ha en fin kveld!

20 kommentarer:

Karina sa...

Blomstene er nydelige!!
Og den såpen må jeg bare prøve...
Takk for tips!
Ha en fin kveld,
og en deilig helg!!

Klem Karina:)

Hulda sa...

Ble helt varm om hjertet da jeg leste ditt forrige innlegg! Fantastisk flotte bilder!! Så sommerlig og herlig det var. De skålene var jo helt nydelige! Slike skulle jeg gjerne ha hatt. :)

Takk for tips som du gir oss i dag. Rosene var jo helt, helt HERLIGE!

aase sa...

Her er maxi for langt unna til at jeg drar dit hver helg dessverre.....buhuuuu!!

Apotek derimot det har vi, og vi bruker også de såpene!! Noen ganger er det to for en også...lenge siden men..

It's me sa...

Beautiful rosses !!!!

Hugs from Ria

Babsy sa...

ohh, for noen nydelige roser, viste ikke at ICA hadde så flotte og ikke minst rimelige roser ... men tror nok det er fordi at jeg sjelden er innom der *ler* tror jeg må gjøre det litt oftere ja ... Ønsker deg en fine kveld videre :o)

Fru Andersen sa...

Det var flotte roser! Ica Maxi skal få besøk av meg i morgen, krysser fingrene for at de har roser her i byen også;-)

Såpen skal jeg også få tak i, kjempefine!

Nyt roen når barna er i seng!

Min stil sa...

Nydelige roser. Takk for tipset.
:) Susanne

Hanne Mette sa...

Nydelige roser! De har ofte billige og fine blomster på Ica Maxi.
Høres ut som dere har hatt en deilig ettermiddag med besøk og pølsefest. Håper du får en fin kveld også.
Klem Hanne Mette

Drømmen om en eplehage sa...

Herlige bilder, som vanlig!

Den håndsepen bruker vi også. Knallgod synes jeg og så er den bare så mye mer dekorativ enn lanoforlitenoglanoforstor.

Ha en skjønn kveld. Jeg er nettop kommet hjem etter en forfriskende fjelltur i regnværet og skal legge fra meg laptop og bare gjøre ingenting før natten kaller.

God klem ♥

Christine C sa...

Å så herlige rosebilder :) sukkertøy for øyet. Og takk for tipset om den såpen - den skal sjekkes ut.

Ha en fin kveld og en ditto helg!

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

Kjempe fie roser i duse fine farger!

Og det innlegget nedenom var jo bare helt fantastisk!
Nydelige skpler i søte farger som det oser SOMMER av! :)

Klem fra meg!

Husmora sa...

Takk for såpetips! :-)
Blir alltid inspirert av bloggen din! Takker også for det! :-)

Frk:Twil sa...

Fantastiske roser!!!
OG VELDIG BILLIGE.. Kanskje jeg må innom Ica Maxi imorgen, så det blir ordenltig helgefølelse med friske blomster;-) Klemmer

Blåveispiken sa...

Takk for gode tips! De skal prøves begge to! Lampa de er bare nydelig!!! Lov og spørre hvor du har fått tak i den? God kveld! Klem

Elizabet@Stilig hjem sa...

Så flotte blomster, hender at jeg slår til på blomster fra ICA selv. Takk for tips til såpe..

hjertero.com sa...

Oi! 25 vakre roser for 69,- er slettes ingen upris! -Men det spørs om jeg gidder å kjøre til en annen by for å kjøpe dem da... ;) -Men det er jo et kjempetips sånn i tilfelle jeg er i nærheten en gang!

Hilsen Silje

Hildegunn sa...

ÅÅÅ herlige blomster, og likte godt de såpedispenserne ! Jeg har flere i glass med fin skrift på også.Takk for koselig kommentar hos meg og !

Mona Christin sa...

Hei.

Flotte roser. Håper de holder seg en stund.

Ha en fin helg, Silje og kos deg med den flotte familien din.

KLEM Mona

Anne Mai sa...

2 gode tips før helga :) nydelige roser :) ha en fin helg :)

soisses sa...

boooaaahhh!!! i love that lamp! what a beauty.