søndag 4. april 2010

Påskefrokost



Mens gutta i huset fortsatt sov, bakte lillemor og jeg brød i dag tidlig. Jeg brukte en pakke med ferdigmiks, speltbrød. Augusta fikk en egen liten deig hun kunne "bake ut", og var svært så fornøyd med det!





I dag skinner sola, og far og datter i huset har gått ut. Ferdinand sover på sofaen, han er fortsatt ikke i form stakkars. Så jeg er inne og "passer på" han, håper vi kan ta oss en liten tur ut etterhvert. Slike dager må nytes!

Augusta er ferdig påkledd og klar til å gå ut! Jeg er så heldig å være gift med en fantastisk mann, som er verdens beste pappa for ungene våre. Han ordner og steller for dem, og tar like stor del i hverdagen deres som jeg gjør. Det setter både ungene og jeg stor pris på, vi er heldige å ha en pappa som er 110% tilstede! (det er mannen som har gjort lillemor klar for å gå ut, og han sørger for at hun er skikkelig utrustet:))



ha en fin dag alle sammen!

Håper sola skinner hos deg også!

8 kommentarer:

Sine sa...

Så koselig påske dere har. Det er herlig med rolige dager med familien. Jeg ser at du i et innlegg lenger nede lurer på beskjæring. Kanksje denne lenka kan gi deg noen svar i det minste...
http://www.klikk.no/bolig/hage/article213555.ece

Fortsatt god påske!

Hanne Mette sa...

Høres ut som en deilig påskefrokost. Veldig fine og stemningsfulle bakebilder.

Og at det er gullverd med en mann som også er en god og tilstedeværende pappa kan jeg skrive under på. Det gjelder å gifte seg med den rette.♥

Ha en fin dag!

Renate sa...

flotte bilder du tar:-)

Får skikkelig hjemmekoslig følese av de!
Likte pynten på brødene.

Nyt det siste av påsken!

tante Hilde sa...

Kjære Siljemor.Etter 10 dager på fjellet, var det godt å komme hjem.Har gledet meg til å titte innom bloggen din igjen.Så mange fine bilder du har tatt.Skikkelig påskestemning hos dere. Brødene var lekkert pyntet, du verden, det gjelder å bruke litt tid. Ha det fint. Vi snakkes. Klem fra tanta di.....

Brit sa...

Dette er fordelen med små barn at man får kommet seg opp og bakt til hele familiens glede:) Ellers var det virkelig et koselig påskepyntinnlegg du hadde lenger ned på siden:)
Fortsatt god påske til deg:)

Ingvild sa...

Kjempe fin blogg du har :) Blir kjempe inspirert :)
Ha en fortsatt fin påske.

Kristin sa...

Hei!

Ikke mye som slår duften av nybakt brød i huset..! Fine Påskebilder og koselig pynt!

Ha det fint resten av Påsken og god bedring til gutten din!..

Påskehilsen fra Kristin På Akeleiegården.

Karin sa...

Jeg kjenner lukta av nybakt brød om morgenen gjennom hele bloggen. kjempekoos! Nyyyt siste kvelden!