lørdag 3. april 2010

Påskeeggene...


...ligger fortsatt godt pakket inn. I dag var planen å kjøre ut til sjøen hvor søsteren min med familie feirer påska. Der skulle vi grille pølser og ungene skulle ha påskeegg-jakt. Men vi hadde ikke kjørt lenge før Ferdinand kastet opp over hele seg, så da var det bare å snu.

Vel hjemme ble det grilling på verandaen i stedet, litt leking i hagen, og vi fikk tatt et skjøv inne. Husarbeid har ikke vært prioritert i påska:)





Flere har spurt om hva jeg hekler, og her ser dere det, bestemor/oldemorlapper som så mange andre i blogglandia! Svigermor lærte meg å hekle før påske, og nå er jeg som sagt hekta. Og det gjelder å holde på mens lysten er tilstede har jeg funnet ut!





I kveld får vi besøk av fetteren min og samboeren, vi skal spille spill og bestille take away fra wok'en, herlig:) Og spise masse sjokolade da!



ha en fin påskeaften!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor av meg, følger bloggen din fast og har gjort det lenge, men ikke lagt igjen hilsen før. Jeg har blogg selv, men den er lukket. Laget en blogg for at familie og venner skulle kunne følge med på hverdagen vår siden vi bor langt borte. Kunne nok godt tenkt meg å lage en åpen blogg også, men er litt feig av meg og redd for å bli gjenkjent ;)

Uansett, du har en veldig koselig blogg, og ikke minst koselig hus! Akkurat slik type hus jeg kunne tenkt meg om vi skulle bygd en gang til :) Blir inspirert av bloggen din:) Ha en fortsatt fin påske, håper Ferdinand er frisk igjen!

-M-

Hulda sa...

Jeg blir så glad av å se bildene dine, Silje! Så nydelig du har det i hagen! Virkelig flott på det bordet ditt. Nydelig, sier jeg bare. :) Og ungene storkoser seg også. Håper Ferdinand er bedre nå. :)

sylvia sa...

ønsker dere en flott påske
klem,sylvia

UNDRING sa...

Uff, ikke hyggelig når barna blir syke, men det ser ut til at de koser jeg på terrassen også. Ha en strålende påske!

et kjært hjem sa...

Ikke noe gøy når ungene blir syke! Men det ser ut som dere har hatt en koselig dag alikevel. Det blir veldig fint det hekleteppet du holder på med! God bedring til den syke :)

Janne Lillian ♥ sa...

Hei!

Så koselig det var på plantebordet ditt Silje, fikk skikkelig vårstemning :)

Får håpe Ferdinand er bedre og at de fikk spist opp påskeeggene sine:)

Ha en flott søndag!

Klem ♥

Anonym sa...

Hei!
Så fine bilder fra påskepyntet hus og påskeaktiviteter!
Likte spesielt de lappende du har heklet til et teppe (?). Hvilket går har du brukt?

Maia Helene sa...

Alltid så koslig å lese bloggen din! ;) Hvor er den søte joggedressen til Augusta kjøpt? Har en treåring som plutslig bare har for korte bukser gitt, hihi. Klem fra meg