torsdag 1. april 2010

På påskebesøk

       

I dag har vi vært på påskelunsj hos et vennepar og deres lille datter:)

Jeg tok noen bilder av ungene før vi dro, som vanlig litt oppstilt foran gardinene:) Det er Augusta som drar bort krakken når jeg tar frem kameraet, da vet hun hva som skal skje:) Det blir kanskje litt kunstig å plassere dem slik, samtidig irriterer jeg meg hver gang jeg tar bilder hvor ungene er fine mens bakgrunnen er rotete.

Augusta hadde på ny kjole, fått i gave fra skjønne tante Anette!

       


Vi fikk servert deilig lunsj og kjempegod ostekake etterpå. Og ungene fikk kost litt med skjønne lille Anna på snart tre måneder.

Nå blir det godis og påskekrim!


ha en fin kveld!

9 kommentarer:

FruLisa sa...

Nydelige barn du har - oppstilt eller ei....

God påske:-)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Dei poserer jo naturleg og flott:) Ser ut som dei er vant til det;)
Nydelege unger!
Ha ein kosleg kveld:)
Klem

Linn sa...

Så skjønne barn!! Og så like de er:)

Nooria sa...

Ungene var jo skikkelig fotogene da? Har tante Anette sydd kjolen selv? Om ikke, hvilket merke er det?

Hege sa...

Så herlige de er! Kjempe søt kjole på Augusta!

Mine blir også stilt opp sånn når vi skal ta bilde. Det er jo så kjedelig å få fine bilder av ungene med en rotete bakgrunn.. Så vi har fått en fast plass i huset vi også ;)

Fortsatt god påske!!

Klem fra Hege

Anette sa...

Ungene dine er utrolig nydelige :) ser jo ut som små, skjønne "barneklær- modeller" :) Ha en flott påske videre, selv om været her i Skien ikke er helt topp om dagen.. Klem:)

Tonerose sa...

Så herlige! Er bare koselig med litt "oppstilte" bilder, de er jo så avslappet og nydelige i sin posering. Helt herlige!!

Riktig god påske videre! :O)

Janne Lillian ♥ sa...

Nydelige bilder ♥

enig at det er finest med ryddig bakgrunn:)

Ha en fortsatt flott dag :)

Lisbeth T. Hansen sa...

Hej Silje.
Happy Easter to you and your family!
Lisbeth in California.