onsdag 21. april 2010

Onsdag



To stemorsplanter ble med hjem fra blomsterbutikken i dag, og har kanskje de fineste fargene jeg har sett på denne blomsten. Nå står de på trappa, og jeg håper de overlever. Det nydelige vårværet vi hadde har visst forsvunnet. Nå er det fire grader ute, og det dalte akkurat ned noen snøfnugg fra himmelen. Ikke akkurat det været jeg har bestilt når det nærmer seg barnebursdag og huset skal fylles med 12 søte små:)



Må ta med to bilder fra i går også. Verdens søteste dukkemamma, og mine fininger som fikk is etter middagen. De er visst glad i å sitte i denne stolen sammen.

Her skal jeg fortsette med å gjøre huset bursdagsklart, og i kveld er det foreldremøte i barnehagen.



ha en fin onsdag!

12 kommentarer:

fryd&forandring sa...

Så søte de er! Syns jeg ser en lillesøster som ser opp til storebroren sin..
Det var jo en usedvanlig flott farge på stemoren du har kjøpt, har bare sett de "tradisjonelle" fargen jeg.. rød, gul, blå..!

Ha en fortsatt fin dag!

Fru Andersen sa...

Nydelig farg på stemorsblomstene! De overlever sikkert, de er ganske hardføre, men kan nok komme til å henge litt med blomstene;-)

Søtt med de to isspiserne i samme stol!

God onsdag videre!

Merethe sa...

Så nydelige blomstene var! Og skattene dine også :) Her har de blitt lovet is på pinne etter middag og lekser, så nå jobber de så stille ved kjøkkenbordet- alle fire ;) Marlene har fått sine egne leksebøker og Mina teller til 10 mens hn tegner :D Nå skal jeg ned å hente et lass med tøy som skal sorteres og kastes! ha en fin dag, med bursdagsfeiring :) Stor klem

Hanne Mette sa...

Ja det var nydelige stemorsblomster. Jeg har utrolig lyst til å plante ute i krukkene, men i dag var det hvitt av frost ute da jeg stod opp så det er vel lurest å holde seg litt til. Tålmodighet, kom til meg...

Så fint bilde av de to finingene i stolen sammen.♥

Elizabet Stilig hjem sa...

Så fine de er. Jeg er veldig glad i stemorsblomster selv, nydelige er de.

Benedicte sa...

Søtnosene <3
Nydelige stemorsblomster! Her i tromsø er det nok enda en god stund til blomster kan settes ut, men vi koser oss i sol idag ihvertfall:)

Klem
Benedicte

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So søte dei barna dine♥
Kjempefine stemor☺ Har kjøpt eit sånt brett med fleire i på Plantasjen-har overlevd til no til tross for både regn og snø!

Klem M♥

Mitt lille hus på landet sa...

Så fine blomster! Nydelig farge ja! Søte små barn! Lykke til med bursdag!!

Familien Furu sa...

Stemorsblomstene var så søte :-) Været hos oss er så skiftende om dagen at jeg ikke tør kjøpe blomster enda. En dag er det sol, så snør det - så er snøen borte igjen til dagen etter.... litt lei og veldig klar til å få begynne med planting :-)
Håper dere får en bursdagsfeiring :-)
Klem klem

Janne Lillian ♥ sa...

Nydelige blomster og nydelige barn ♥

Lykke til med alle forberedelsene :)

Klem

♥ Netta ♥ sa...

Så utrolig fine stemorsblomster. Selv om jeg har hatt lyst til å plante MASSE ute har jeg klart å legge bånd på meg, og i dag skjønte jeg jo at det var lurt. Men, noen stemorsblomster har det blitt. Så utrolig fin gang dere hadde, den var både lekker, praktisk og ikke minst STOR. Takk for titten :-)
Ønsker deg en fin kveld.
Netta

Katla sa...

Så fin farge på stemorene!

Takk for flott og inspirerende blogg. Tenker ennå på blomster bordet du har i hagen.... synes det er så flott og kunne ønske meg et slikt!

hilsen
Katla