mandag 26. april 2010

Happy!



Tok noen bilder i dag mens sollyset flommet inn i stua. Etter en grå og kjedelig formiddag ble det så fint på ettermiddagen. Liljene jeg kjøpte på Mester Grønn før helga er supre. Nydelige å se på, og lukter ingenting! Jeg synes nemlig liljer har en tendens til å lukte for sterkt!

Ellers har det vært en skikkelig hverdagsmandag hos oss. Fiskekaker til middag, og jeg har bakt en ny porsjon knekkebrød. Har sluttet å spise brød og kjøpeknekkebrød etter at jeg begynte å bake disse. Oppkriften finner du her! Nå er mannen ute og sykler, og jeg skal shine litt opp her før jeg setter meg ned med noen interiørblader.



Tusen takk til Siri med bloggen Familien og jeg som har gitt meg denne awarden! Det følger en utfordring med også!

Her er

10 ting som gjør meg glad!

¤ mine skjønne barn

¤ at vi kan være masse ute om dagen!

¤ at vi er heldige og har flott familie og gode venner rundt oss

¤ at over 500 har lagt seg til som følger av bloggen min! Helt utrolig! (og det burde egentlig feires!)

¤ når mannen min skriver "silje" med hjerte rundt på handlelappen jeg har lagt frem til neste morgen

¤ at vi har det så godt her i Norge

¤ å kjøpe blomster!

¤ å tilbringe tid med familien min

¤ å våkne hver morgen av at en liten frøken i nattkjole og med bustete hår står ved siden av meg og sier "mamma!"

¤ at jeg har fått så mange gode venner gjennom bloggingen!


ha en flott kveld alle sammen!


Oppskrift på snickerskake kommer!

15 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Herleg sollys og nydelege liljer☺

Er visst veldig populært med desse knekkebrøda, kanskje eg må prøve eg og☺
Og snickerskake oppskrift vil eg gjerne ha☺

Håpe du får ein fin kveld☺

Klem M♥

Fru Andersen sa...

Flotte bilder, ser ut som om dere har et langt og godt spisebord, kjekt med plass til mange venner rundt bordet;-)

Så koselig å finne navnet sitt med hjerte rundt på handlelappen!

God mandagskveld videre!

martine sa...

Så koselig det ser ut med solen som skinner på spiseplassen din! Flotte bilder!

De knekkebrødene skal prøves. Har klart å få til sunn frokost :) Nå får neste måltid følge :)

Tenkte jeg inntil jeg så at oppskrift på snickerskake skulle følge :) Ha ha..¨

God mandagskveld!

Tove

Jijji sa...

Så nydelige liljer!
Tror jeg må prøve å bake knekkebrød snart...

Ha en fortsatt fin kveld og uke!

Klem fra Jijji

hjertero.com sa...

Du har så masse nydelige blomster! Jeg gleder meg sååå til huset mitt er oppe å gå så jeg kan pynte heimen med blomster igjen...

Hjemmelagde knekkebrød er herlig. Er helt hekta selv om dagen!

Fin award med fine ord. Helt enig med deg i at vi er heldige som bor i Norge -og heldige som har en herlig liten familie!

Kos deg med interiørbladene!

Ingunn sa...

Mistet både munn og mæle jeg nå! Vært litt rundt i bloggen din og kikket! Har ikke vært der før.
For et flott sted dere har. Kjempeutsikt og greier. For et inngangsparti!!!
Det kjøkkenet til barna var uttrolig fint. Noe slikt kunne jeg tenkt til lille frøkna her også!
Dere har det uttrolig koselig og for en fin blogg du har.
Legger meg til som følger jeg. :-)

Ha en fin kveld!

Ingunn

Familien Furu sa...

Martha lijer er virkelig vakre! Så fint sollys det var hos dere i dag, her har det bare vært vind og regn :-( Ja ja... jeg håper vi kan dele litt finvær i morgen :-)
God natt

Maya sa...

Så koselig å lese om tingene som gjør deg glad. Kjempe fine og stemningsfulle bilder du tar og nydelige liljer. Håper du får en fin uke videre. Klem fra meg.

Katla sa...

Jeg må jo bare prøve de knekkebrødene snart.... ser veldig gode ut :)
Har blitt følger av bloggen din og sett og lest kanskje mye i dag.... utrolig koselig hjem dere har. Synes lekekjøkkenet og gutteromet er herlig!
Veldig inspirerende bloggside :)

Hilsen
Katla

NL sa...

Jeg er også veldig glad i liljer, men ikke de som lukter. Litt kjedelig om de drysser og fordi det lett kan sette flekker på f.eks hvite lekre duker..

ha en deilig kveld!
Klem NL

Camilla sa...

Flotte blomster! De er favoritten her i hus!:) Hvis du klipper av de "støv-stilkene" inne i blomsten, så unngår du at de drysser.
Ha en fortsatt fin uke!

Nettelita sa...

Hei snupp!
Så herlige bilder av liljene! :) Det er så deilig når solen flommer inn vinduene om dagen! Det eneste aberet er at jeg ser at mine vinduer roooper etter en vask, tiltak!

Ellers så må jeg jo bare gratulere F som har blitt fire år! Kjære vene, tenk at han er blitt så stor! Masse fine bilder fra feiringen! :)

Skulle vi prøvd å fått til en lunsj til uka? Monica nevnte på at vi måtte prøve å treffes.. Lenge siden vi har skravlet nå! :)
Ha en fin tirsdag!
Klem klem

Janne Lillian ♥ sa...

Nydelige bilder Silje!!

Ønsker deg en strålende tirsdag

Klem ♥

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei. Takk for koselig melding og kompliment. Overskuddsmenneske er jeg nok ikke, men er hjemme med baby og har litt ekstra tid. Utslitt om kvelden..hehe..men gøy å drive med noe!! Legger meg til her og. Vakre bilder du har!!! Ha en fin dag!!

Karin sa...

Liljene var til å bli glad av, sprang i blomsterbutikken selv, endte opp med hvite peoner :-)

Karin