tirsdag 13. april 2010

Eye candy ♥



I dag viser jeg noen bilder av ting mamma har på hytta. Jeg elsker fargene, og synes veggene i den duse rosafargen er helt nydelige... Jeg går og lurer på om det er noe sted i huset jeg kunne hatt den tro...;)

Jeg har vist bilder fra hytta til mamma før, det kan du se her!



I dag blir det en liten bytur for meg, jeg skal se etter bursdagsgave til Ferdinand, pluss at ungene har fått sandkasse på verandaen, og da må det innskaffes noen nye uteleker;)



ha en fin dag!

16 kommentarer:

Mona Christin sa...

Dette var absolutt eye candy. Og fargen var delikat og dus.

Jeg fikk øynene opp for soveromsfargen deres, jeg. Vi må absolutt pusse det opp og jeg vurderer en dus blåfarge.

Ha en fin tur til byen og kos deg.

Klem fra Mona C

Elizabet@Stilig hjem sa...

Så flotte kanner i nydelige farger.

Ha en fin dag!

Hilsen Elizabet

RoseSommer sa...

Tusen takk for at du viser oss!! En helt nydelig liten hylle med skjønne ting. Hils moren din!

Og den rosafargen....ja, jeg har et forslag til et sted du IKKE skal ha den:

I min ungdom hadde jeg endel alternative idéer til hjemmedekorering (- og andre ting også, forøvrig.)
Så denne nydelige fargen malte jeg i TAKET på soverommet mitt. Det ble mørkt og trist, gitt!

tove sa...

Nydelige kanner...delikate.

Ha en fin dag.

Tove

Jannes lille sted sa...

Hei:-)
så nydelig mugger og den duse rosafargen på veggen var virkelig kjempefin!

Ha en fin dag i sola:-)
klem Janne Merethe

Christine C sa...

Så mange fine skatter - de kannene var helt skjønne :)
Ha en fin aprildag!

Timoteia sa...

Så nydelig! KJempe fine mugger! Lykke til med innkjøp av leker, det er moro :)

Fru Andersen sa...

Nydelig farge på veggene, på sikt skal minstejentens rom få ny farge på veggene, dette var absolutt en kandidat!

Utrolig flott og koselig hytte!

Familien Furu sa...

Eye candy ja... jeg kunne ikke vært mer enig! Kjempe flotte bilder :-)

Elis@beth sa...

Så flott!! lekkert-elsker mugger!

Håper du vil være med på min giveaway der ejg lodder ut en nydelig rosa kopp fra Kremmerhuset!!

Klem!

Kallemillelente sa...

Nå kom jeg over barnekjøkkenet ditt...
Jeg falt pladask!
Men jeg kan ikke spare i tre år, for da er ungene nesten for store til å leke med det...
Kan jeg spørre hvor du fikk tak i det "oppvasktørkestativet" (hva heter det?!?)? Det i tre...

Camilla sa...

Å, det var noen utrolig søte kanner!:) Slike skulle jeg gjerne hatt.. rett og slett helt fantastiske!
Nydelig farge på veggen der ja..:)

Siv ♥ mitt lille hjem ♥ sa...

Helt herlig...

rosenresli sa...

These are really eye candys! The lamp is incredible (I´m a great fan of antique lamps) and the two little jars are. the prettiest china - oh I love it. I collect pretty porcelain too but have only one superb china dish because it it very hard to find in germany. If you want, you can see my china dish in my blog sidebar. So I collect porcelain with roses and in pastell colours and beautiful enamelware.

Wish I could find so gorgeous china jars.

best wishes from germany,
rosenresli

EngLeMor ♥ HiLdE sa...

Hei Silje!

Har fulgt med på bloggen din en stund nå og wow så inspirerende og for et nydelig hjem du har♥

Det ligger en award fra meg til deg på bloggen min♥ Takk for masse herlig inspirasjon!!

Ønsker deg en fin dag!

Klem♥Hilde

di bianco e d'azzurro sa...

Your blog is very nice and i 'm happy to become a new follower.
The eye candy is lovely!!!
Have a nice day Annamaria