fredag 23. april 2010

En kjekk sak!




Herlige fredag,
og hipp hurra for storesøster Trine som fyller 30 år i dag!


Helt siden jeg så stekebrettstativet i en brosjyre før jul, har jeg hatt lyst på et. De hadde blitt utsolgt med èn gang, og det har vært tomt hver gang jeg har sett etter dem siden. Men for et par uker siden lå det èn eske igjen i hylla, og da slo jeg til! Jeg brukte det da jeg bakte boller i går, og det er kjempepraktisk, nå slipper brettene å stå utover kjøkkenbenken. Kjøpt hos Clas Ohlson, for 129 kr tror jeg det var. Et lite husmortips på en fredag;)   ....glemte forresten å skrive at det kan klappes sammen:)

I kveld skal jeg på jentemiddag til søstra mi som fyller 30 år i dag!



ha en fin fredag!

24 kommentarer:

Flittige hender sa...

HEI...
Denne var jammen meg kjekk :)

Koz deg i kveld.
Ha en flott helj :)

Randi sa...

Kjempesmart stekebrettstativ :o)

Håper du og familien får en super helg :o)

Klem

hjertero.com sa...

Så smart!! Det skal jeg jammen meg vurdere selv! Det er jo helt kaotisk på benken min når jeg baker, med brett overalt, så her får man jo konstentrert alt på ett sted samtidig som man får vasket og tørket av benken.

Takk for tipset! Ønsker deg og dine en strålende helg!

Hilsen Silje

Min stil sa...

Så kjekt det var da. Takk for tips.
:) Susanne

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh so smart!! Eit slikt skulle eg hatt meg og☺
Takk for tips-skal sjekke det neste gang eg er på Clas Olson..som er kaaaaaanskje ein gang i løpet av året :/

God helg☺

Klem M♥

Bagatellar sa...

Takk for ett supert tips, for oss med begrenset benkeplass er baking gjerne en sjonglering så dette passer ypperlig. Gratulerer med vel overstått til Ferdinand, ser han har hatt en super dag:-)

Anno1925 sa...

Ja et slikt stativ har jeg vært på jakt etter - må ha!

Ha en flotters helg!

Anne Mai sa...

Nei så genialt, det var et super tips, må nesten vurdere å kjøpe meg et slik selv :) såg veldig praktisk ut ;)
Kos deg i kveld :) god helg, klem Anne Mai

Hanne sa...

Ja, er ikke dette en utrolig smart innretning? Jeg har likedan, bestilt på nettet, og har også gitt det i gave til flere bakeglade.
God helg!
Pludrehanneklem

RoseSommer sa...

Oj, jeg visste jeg ikke de hadde sånne på Claes O! Har butikken tre minutter unna; Må løpe......

Hanne Mette sa...

Den så praktisk ut!
Ønsker deg en fin fredag Silje. Kos deg i bursdag i kveld.
Klem

Guttemamma sa...

At det kan slåes sammen gjør det jo til en genial oppfinelse,takk for tips,Silje!!
Gratulerer med den fine gutten deres,så stor han har blitt!! God helg og klem

Familien Furu sa...

Så smart - takk for tipset :-)

Kos deg masse i bursdag!
Klem klem

tinemari sa...

Så lurt! Det vil jeg og ha, takk for tipset. Kanskje jeg da kan klare å bake noe uten at hele kjøkkenet kaotisk ut.

Ha en fin helg!

Har en drøm... sa...

Åja, den var luuur:o)) Jeg har så lite benkeplass, så når jeg baker står alt i veien!! En slik luring bare SKAL jeg ha altså...hihi.

Kos deg hos søster'n i kveld!

Klem Line

ennah sa...

Åij, sånn har jeg aldri sett før. En genial ide til gave til de damene som har alt.. nesten i hvertfall:)

takk for supert tips:)
Ha en fiiiin helg:)

Merete sa...

Genial oppfinnelse!!
takk for tips :)
god helg til deg og dine!

Hanne Margrete sa...

Dette stativet var supersmart!! Så kjekt å kunne bake uten å dekke hele kjøkkenet med stekebrett:)

God helg!

Christina sa...

En smart liten ting det der ja!! :)

God helg og kos deg i kveld!
Klem fra
Christina

Mitt liv på Storhaug sa...

Dette var ein genial ting! takk for tipset:) Ha ei fin helg:)

fryd&forandring sa...

For et hett tips!
Denne var jo smart og at den kan legges sammen er jo nesten det beste -for prisen var vel best! Sånn må jeg ha meg.

Ha en deilig helg!

Drømme verden min! sa...

Den var kjekk! Når julebaksten er i sving har jeg aldri nok benkeplass. For ikke å snakke om gjærbaksten og;)

Gratulerer med stor gutt!

Kos deg ikveld.

*klem*

Camilla sa...

Oi oi oi:) For ett tips! Noe slikt har jeg aldri sett, men det må virkelig kjøpes! Utrolig greit!Takker for ukas beste tips!:)

VakreTider sa...

Oi, så kjekt!! Det har jeg aldri hørt om en gang. :-)
Takk for tips!
Så forresten bryllupsbilde, (var det det?) her på siden nå, så koslig dere ser ut. :-)