torsdag 22. april 2010

En fin dag!




Det tror jeg både fireåringen og vi har hatt! Koselig besøk av familie og mange gratulasjoner på telefon, meldinger, på facebook, og ikke minst fra dere herlige bloggvenner!

I tillegg til kanelboller og boller med vaniljekrem hadde vi marsipankake fra bakeriet, det smaker alltid godt. Bursdagsbarnet har jeg visst ikke fått tatt noe bilde av i dag, heldigvis er det et par sjanser til, vi skal ha selskaper i helga også.



Stor stas å bli vekket av bursdagssang og muffins med lys. Lillesøster hjalp til med å både åpne gavene og spise kake...:) Fra oss fikk han Noahs ark fra Playmo, det var kjempestor suksess! Fra Augusta fikk han en liten gråtasstraktor. I tillegg har han fått mer playmo og masse fine klær i dag!



ha en fin kveld!


Takk igjen for alle gratulasjoner, og takk til dere som har gitt meg award, og som jeg ikke har fått skrevet til enda!

14 kommentarer:

Christina sa...

Hipp hurra for Ferdinand!! :)

Ser ut til at han hadde den kjempe fin dag i dag!! :)
Ha en fin helg...

Stor klem

Monica sa...

Hurra for sønnen din!

Silje - du har den aller fineste bloggen jeg vet om. Jeg gleder meg til nye innlegg hver dag, finner alltid masse inspirasjon. Synes du har utrolig god smak!
Ville bare si det før jeg fyker videre - rett fra hjertet:)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Det hørtes ut som en optimal feiring av 4 åringen;)
God helg...

Hildegunn sa...

GRatulerer med store gutten din !
Så stas med 4 åringer, vi har jo en vi og her, min nr 3 var 4 år for noen mnd siden.
Og du har det så koselig og fint i huset ditt, så kjekt å se bilder fra alt sammen !!!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere☺

Ser ut som ein koseleg bursdag☺☺

Ser du har kjøpt kjole frå KappAhl til Augusta..eg og prinsessa var der idag, ho skulle få velge seg kjole og det var den ho ville ha; mest pga bamsen tru eg..hehe☺ Mamman hadde egentleg sett seg ut ein anna, men ho skulle få velge sjøl so då var det bere å ta den med seg☺ (la den av til imåra for då er det visst 25% rabatt og det må eg jo ha med meg☺) Men kjolen var jo kjempefin, glede meg til å pynte ho i kjole til sommaren♥

Lykke til vidare med neste selskap☺

Klem M♥

Prinsesse Elin sa...

Hei hei Silje.
Gratulerer så mye med bursdagsbarnet! Ser ut som han fikk en kjekk dag. Jeg blir så glad og i god stemning når jeg ser på bildene dine og det trenger jeg for ute snør det og jeg er ikke klar for vinter igjen. Jeg vil ha vår og sol. Fikser du det eller? Klem fra Elin:)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Gratulerer så mye med 4 år, ja, det var nok stas med selskap og gaver! Du viser frem et veldig hyggelig bord, og serviettene - hvor har du kjøpt dem?

Med ønske om en god helg!

Klem Cathrine :-)

Marit sa...

Nydelige barn og veldig koselig bord!!

Ser alltid så hyggelig ut hos deg, koslig å "komme inn" på bloggen din!

Håper resten av feiringene går fint, og at bursdagsbarnet koser seg ekstra!

God helg, Marit:-)

Nina B. sa...

Gratulerer med 4 åringen!

Så flott pyntet bord, tenker han er superstolt nå! Kos dere med videre feiring ☺

KLem NinaB

Beatemor sa...

Så ut som en gutt som ble glad for gaven sin :-) Alltid kjekt å se at barna setter pris på det de får.

Lykken i Livet sa...

Hei Silje. Du har en skjønn blogg du :) Har fulgt deg jevnlig en stund og du er nok en av de som har inspirert meg til å selv begynne å blogge.
Bursdag er gøy. Gleder meg til neste barnebursdag i nytt hus :p En flott flott gutt som ble 4 år! Og ei nydelig jente har du og. Hærlige navn har de.

Ønsker deg en riktig gooood helg!!
Klem fra Marie

Fru Andersen sa...

Gratulerer med 4-åringen!
Det er stor stas med små bursdagsbarn;-)
9-åringen min sitter her vedsiden av meg nå, hun er helt i ekstase over det fine lekekjøkkenet det er bilde av her på siden din. Er ikke du for stor for et slik da, spør jeg. NEI, et slikt kjøkken kan man jo ha hele livet!, svarer hun.

Hihihi;-)

Lynetmor sa...

Hei, så mange fine bilder :-) Ha en kjempe fin helg :-)

LiLLeBiE sa...

Gratulerer med sønnen:) Utrolig flotte og klare bilder du tar , kan jeg spørre hvilket kamera du har?

Klem fra Lillebie