søndag 4. april 2010

Bursdagsplanlegging




Senere denne måneden fyller Ferdinand 4 år, og det skal som vanlig feires til fulle:) To voksenselskaper og ett barneselskap på fire dager, og jeg har såvidt begynt å planlegge. Å planlegge og arrangere bursdager er noe jeg synes er kjempemorsomt, så jeg gjør det med den største glede! Temaet for barnebursdagen er allerede bestemt, av fireåringen selv!

Bildene er fra ulike bursdager her i huset.

Nå er mannen på vei for å leie en film til oss, så blir det nok litt godis også. Må nyte det mens jeg kan, til tirsdagen er det slutt på sånt;)



ha en fin kveld!

23 kommentarer:

Sofies Haus sa...

Oh I am in love...thanks so much for these inspirations for the next girls birthsday partys!!!Happy Easter Anja

Cosy Cottage sa...

I want to say thank you for always so much wonderful inspirational pictures on your blog and wish you a happy easter weekend!
Gisela

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Du er så flink til å pynte altså! blir så koselig. Deilig å få så massa flott inspirasjon fra bildene dine:)

Ja barnedåpen vår i dag. Og kjempeflott dag var det!
Det var bilder av kaka vår du så ja. Aldeles nydelig kake. Jeg falt pladask med en gang!! Virkelig fantastisk å være så flink som hun.
Har selvfølgelig tenkt å vise litt bilder av den sammen med resten av dåpsbildene:)

Kos dere med godis og ha en fin kveld
Klem Janne Merethe

Audhild sa...

Nydelige sukkersøte bilder du viser:) Masse inspirasjon i bildene dine!

Kos dere m film og godis:)

Fru Andersen sa...

Hjelpe meg så flott du lager til! Med tre barn synes jeg ofte at bursdagsselskaper, barne og voksenselskaper, kan bli litt av et mas. Men nå føler jeg meg skikkelig inspirert av bildene dine. Niåringens selskap i mai har jeg lyst til å gjøre virkelig flott!

Ann-Helen sa...

Bursdagsplanleggjng er noe jeg synes er moro også!
Nydelig pyntet hos deg;)

Liker godt å lese bloggen din, alltid koselige bilder!

Et lite spørsmål på tampen, hva slags sukker har du på bollene dine, den kritt hvite?
Ser så lekkert ut;)

Klem

Hilde Heimdal sa...

Så flink du er til å pynte bursdagsbord !!!! :)))

Mona Christin sa...

Du er flink til å dekke bord og jeg kan se at du liker det. Det er veldig fint at du legger ut bilder av det, tilfelle jeg står fast ved neste borddekking. Inspirasjon er lettere å finne i blogglandia enn i blader, synes jeg.

Ha en fin kveld.

Klem fra Mona C♥

Lisas hjem og skatter sa...

Nydelige bilder og innlegg du har lagt ut i påsken Silje :) utrolig koselig her inne hos deg! den hvite kaken med stjernene på er bare fantastisk kul!!! :) jeg regner med at 4-årsdagen blir fantastisk! :)

ha en kjempefin kveld :)

påskeklem!

mays lille verden sa...

Det var noen flotte bord.
Virkelig inspirerende!!
Flott blogg du har.
Kos deg med filmen..

Klem May

Pia sa...

Så flotte bursdagsbilder!

Kristine sa...

Du er også veldig flink til å pynte til bursdag!! Nydelige bilder :-)

Jeg har allerede kjøpt inn papptallerkener og krus, servietter og blåser til min datters bursdag, men det er ikke før i juli....men fant på tilbud på nettet! :-)

KLem Kristine

fryd&forandring sa...

Så fine bursdagsbord du har hatt i huset! Spennende å se hva 4åringen har valgt for tema da!
Min 4åring valgte Hello Kitty og ble svært så fornøyd!
Hilsen gammel følger (husetmeddetrare)i ny drakt!

FruLisa sa...

Så fine bilder av bursdager - inspirasjon for oss andre:-)

Ha en fin tirsdag!

Line fra huset på landet sa...

Guri Malla! Du kan pynting av bursdager til barn ivertfall! :))
SÅ flink du er, Silje!
Heldige barn som har en slik mor;)

God klem, Line

Prinsesse Elin sa...

Du er helt rå på å stelle istand til selskap. Jeg bøyer meg i støvet Silje. Utrolig flott. Det er kjekt med bloggen din for når jeg skal ha selskap må jeg innom for å få inspirasjon:) TAKK VENNEN:)

Lisa sa...

Du lager så utrulig flott påske stemmning, og fantastisk flotte bilder.
Det er så koselig å lese bloggen din, med så flotte og inspirerende bilder :)
Nyt de siste påske dagene, det skal eg :)

Kallemillelente sa...

Nydelige bilder!
Jeg noterer meg kokosboller med rosa topp på til prinsessebursdagen som skal avholder i SEPTEMBER - men har allerede vært planlagt i flere måneder:)
Helt enig, forstår du - elsker barnebursdager.
Kos deg med planlegging:)

Rosemary and Thyme sa...

Herlige bilder, og masse inspirasjon!
Savner igrunnen å stelle istand til barneselskap, sukk...

Ha en fin 2. påskedag!
Klem Tove

ELIN sa...

Ser ut som om du er god med bursdager utifra de bildene her, så det blir nok flott til 4 åringen også! Kos deg og nyt dagen. Klemmer fra Elin

Therese sa...

Hei hei til deg frue. Takk for koselige ord. Ja, jeg er kjempe klar. Kanskje nå til uken?

Gleder oss til bursdagen til Ferdinand. Bestandig så flotte bursdager du lager Silje.

Har dere hatt en flott dag?

Jeg har vært på gåtur i dag og om en uke skal jeg på kurs med min lille drøm. He,he, ja, det måtte til mor.

GO KVELD. STOR KLEM TIL DEG.

Susanne sa...

For en nydelig blogg du har! Fantastisk flotte bilder. Jeg blir rent inspirert! :)

Hanne sa...

Herlige bursdagsbilder!
Sånne rosa blomster som du har pyntet fløteskum-bollene med - hvor får du tak i dem?
Pludrehanneklem