lørdag 20. mars 2010

Vi pynter til påske!









I dag har vi tatt esken med påskepynt ned fra loftet! Det var herlig å se hvor glade ungene ble, og hvor morsomt de syntes det var å få lov til å sette på plass kyllingene. I kveld skal jeg kose meg med å pynte ferdig, det er nemlig et skikkelig påskekaos her nå:)



Det mangler ikke på kyllinger i dette vinduet ihvertfall:)



Jeg kjøpte mange slike påske-girlandere for noen år siden, i en lokal hobbybutikk. Jeg synes de er gammeldagse og koselige!



Et gammelt påske-glansbilde.



Etter påskepyntingen dro vi til søstera mi med familie, hvor vi koste oss med pizza og is! Augusta hadde på kåpe fra noa noa.



ha en flott kveld!

19 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So koseleg☺ Skikkeleg påskestemning☺

Klem M♥

elizabethbovoli sa...

Så koselig påskepynt! Jeg skal reise vekk i påsken, så blir ikke så mye pynting her i heimen. Derfor er det ekstra koselig å titte innom bloggen din og se hvor fint dere har det :-)

lovecountrychabbychicstyle sa...

så fine bilder du har på innleggene dine!! :) nydelig loftsstue! skikkelig personlig var det hos deg. Liker godt stilen din:)
Soverommet deres var bonderomantisk og nydelig!

DU har virkelig masse fin påskepynt..så masse fint har jeg ikke... før var jeg ikke så glad i påskepynt men de siste par årene har jeg blitt veldig glad i påske og påskepynt:) har bare noen få kyllinger som har fulgt meg noen år og noen gamle påskeegg. Men ønsker meg greengate og maileg påskepynt:))

Her har det vært bursdagsfeiring igjen...idag:) Men nå er det slutt på bursdag for ei stund..puh. Tar på ei mor med all den bakinga..hihi.

Ha en flott helg videre

klem fra Lillan

tante Hilde sa...

Så koselig du pynter til påske. Det er utrolig mange fine gule blomster, som er en tradisjon å kjøpe .Ha en fin lørdagskveld.Klem fra tante

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Herlige påskebilder :-)
Ha en fin kveld!
Klem J♥

Jannes lille sted sa...

Så fint det blir! Ordentlig koselig stemning.
Ha en fortsatt fin kveld
klem Janne Merethe

Pernille sa...

Oi, så mye påskepynt dere har. Ser jeg har litt å ta igjen der, gitt! Koselig å gjøre litt stas på høytiden med pynting, synes jeg. Moro for både liten og stor, det. :)

Ha en fin lørdagskveld!
Pernille

Hvit Villa sa...

Så herlige bilder! Påske er den beste høytiden synes jeg :-) Håper du får en fin lørdag!

NL sa...

Så mye fin påskepynt dere har. Jeg liker godt blandingen av nytt og gammelt som du mixer så fint sammen.

Og den kåpa til datteren din var skikkelig stilig. Er det bomull eller regnstoff? den ville nok 5-åringen min og likt ;)

UNDRING sa...

Wow for noen fantastiske bilder! Ble i skikkelig vårstemning, tusen takk!

Kristine sa...

Så koselig. Har fryktelig lite påskepynt selv, men har satt fram to små blomsterpotter som 2-åringen skal få så karse i! Skal handle litt gult til uka også:) Gleder meg!
Takk for alle de fine, inspirerende bildene du deler med oss!

Blå-hvit samlemani sa...

Du hadde mye påskepynt. Jeg har nesten ikke pyntet til påske de siste årene, vi reiser som regel bort og da er det liksom ikke så gøy.

Ungene kommer alltid hjem med noe pynt de har laget, og det får være med oss på påskeferie...

Nydelige påskeegg. Er litt stolt av at jeg har klart å holde meg unna dem, og ikke kjøpt noen. De er virkelig flotte....

Ha en riktig fin helg!

Kristin

Villblomsten sa...

Så mye nydelig påskepynt :-)
Flott avstemte farger :-)

Ann Elin sa...

For noen herlige bilder du viser:))) Og slike egg fra maileg har jeg også lyst på:))

Jeg har en liten give-away på bloggen min. Du er hjertlig velkommen innom:))

Håper du og dine får en super søndag!!

Liker bloggen din:)))


klem fra

AnnElin/ Fru Rosas Hjem

Anita S Home and Wine sa...

Hei
Fant bloggen din idag - veldig koselig påskestemning du har laget. Ble inspirert jeg.
Ønkser deg en god søndag
hilsen anita s

Anne sa...

Hihi, litt tidleg ute til påske du? Slik er eg alltid når det nærmar seg jul, men påskepynt har eg ikkje gått til innkjøp av enda sidan min kjære og eg alltid pendlar mellom mine foreldre og svigers i påsken:) Kjem nok når me får eige hus ein dag;)
Ha ein herleg dag og kos deg i påskehuset ditt!
Klem Anne:)

huset med det rare.. sa...

Masse fin påskepynt du har! Skikkelig koselig, har nå bare såvidt begynt jeg sammenliknet med deg! Fin og vårlig header du har også, ikkeno problem å få frem vårstemningen hos deg!

Vibeke sa...

Å, så mye søt påskepynt du har. :)

Karin sa...

Jeg blir grønn av misunnelse ved å se på bloggen din!!! ....blant annet for at det ikke fantes blogg da mine søte "små" 16 åringer var små. For en fantastisk dokumentasjone av hverdagen.!!!
Men....nå har jeg jo litt tid til å blogge om andre ting enn småbarnstilværelsen, hverdagen er best, små barn eller ikke. Håper du vil besøke bloggen min en dag, jeg er nokså ny i gamet :)))

Klem