mandag 15. mars 2010

Vår på trappa ♥



Nok en nydelig dag, sola skinner og himmelen er blå! Jeg tenkte at det var på høy tid å få litt vårstemning på trappa, plantene som har stått der siden i høst hadde gjort sitt. Faktisk var det fortsatt litt "julete" på trappa, siden den har vært helt nedsnødd, har jeg ikke fått tatt vekk siste rest av jul. Men nå er påskeliljer og gule krysantemum på plass, de skal få komme inn på natta, men om dagen skal de få sole seg og kjenne vårluften!




I helga har vi vært på hyttetur, og kost oss med sklibrett og kvikk lunsj. Det kunne like gjerne vært påske:) Augusta er travel småbarnsmor, tror aldri jeg har skiftet så mange bleier som jeg gjør nå, dukkene har jo også sine "behov";) Heldigvis står lillemor selv for matingen..

Nå er det middagslaging, fiskegrateng i dag, skikkelig mandag!


ha en super dag!!

I neste innlegg skal jeg takke ordentlig for alle awardene jeg har fått!

32 kommentarer:

Min stil sa...

Koselig med vårstemning på trappa. Flotte bilder.
KLæm Susanne

Linda sa...

Koselige og vårlige bilder:)

Ha en fortsatt fin dag:)

Klem Linda

Bjørg sa...

Ååå! VÅR!:) Fine bilder! Likte veldig godt den kirka du har der :)
Klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Så flott og vårlig det er på trappa hos dere! Her hos oss holder vi på å snø nede, og det er ikke så mye som minner om vår...

Ha en fin dag!

KLEM

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fine bilder☺
Og so deileg å få litt vår på trappa! Eg er ikkje komt so langt enno..

Klem M♥

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Silje!
Så herlige vårbilder, og så nydelig headeren din var - den riktig lyser opp! Det blir fisk her også i dag, som hver mandag!

Klem Cathrine :-)

Merethe sa...

åh, er pc en i orden igjen? Så bra!! :)
Så nydelig du har pyntet opp, gleder meg til å ta det i nærmere øyesyn ;)
ha en fin Mandag! Her har vi hatt skikkelig restemiddag med 4 forskjellige retter! :D

Preikas!!

ennah sa...

Så fine vårlige bilder du har tatt fra trappa. Skulle ønske min trapp så sånn ut også.
Men her laver det ned med snø.. så ingen tegn til vår her nei..:(

Klem

H elle K sa...

Koselig med vår stemning på trappen.
Vi venter alle man nå, ser det er mange som har begynt forberedelsene til VÅR!!
Nydelige bilder. Kos deg.
Kristin

Kristine sa...

Så koselig du har det på trappa! Fikk skikkelig påskefølelse av alle bildene. Men det er jo faktisk ikke lenge til påske nå da. Det fuglehuset (?) (det med spir) var nydelig.
Fiskegrateng her og i dag.
Ha en fin mandagskveld!

Har en drøm... sa...

Så koselig vårstemning du hadde fått på trappa di ♥ nydelige blomster og nydelige bilder...

Herlige bilder av barna og, de er så skjønne!

Klem Line

Fru Ruud sa...

Kjempe koselig på trappa deres!! Her står fremdeles det lille juletreet i potta enda så det er vel på tide med en vår-revolusjon her også!!! Inspirerende bilder!
Og nydelige bilder av barna også... de er jo bare herlige!!
Ha ei fin uke!
Klem Annette

Hulda sa...

Så flott du har gjort det på trappa! Virkelig vårlig og så trivelig. :)Herlige bilder, til å bli glad av! Her har vi også hatt en deilig solskinnsdag. Har faktisk et vårlig innlegg jeg også nå. :)

Kort og Søm sa...

Så fint det er på trappen din!! :o)Klem Fedrikke

Tulip sa...

Å så flott på trappa di...vårstemning!

Kos deg!

Kristine sa...

Så flott vårstemning det er blitt på trappa di!!

Jeg må kjøpe noen løkblomster og sette ut jeg også en av dagene, nå henger to gamle tørre lyngplanter der...

Klem Kristine

Kjeruben sa...

Herlig stemning, og elskar fuglekassen! Skjønn!
:o)

tante hilde sa...

Koselige vårbilder. Ha en fin uke.
Klem fra tant

Ruths datter sa...

Nei nå altså ble jeg misunnelig. her er det ikke vår i trappa. I dag kom det snø på nytt.Kos deg, Silje.
Klem

Miss Mette sa...

Hei Silje...
Så herlige og vårlige bilder du viser... så utrolig flott å se blomster og sol!!! flott dekorert :) og herlige bilder av barn.. Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

Ellemell sa...

For en utrolig koselig trapp du har fått deg nå da! Fikk utrolig vårstemning bare av å se på den!

Kanskje jeg må ut å koste snøen vekk og gjør det vårlig utenfor hos meg!:)

takk for inspirasjon! klem ellemell

huset med det rare.. sa...

Veldig så vårlig det var hos deg da!!! Søt hønemor du har der, omsorgsevnen er ihvertfall tilstede!

NL sa...

Er pc'n din friskmeldt?
Herlige ting du har satt sammen - gir god vårstemning via flotte bilder.

granny sa...

Hadde det hjulpet med påskeliljer og annen vårpynt skulle jeg ha fyllt opp både trapp og veranda. Jeg spøkte faktisk med det på jobben i dag. Men her i Trøndelag er vi nesten nedsnødd..og mer ser det ut til å bli. "Gjev eg var i eit varmare land.."

Balke gård sa...

Så nydelig en trappestemning!! Kjempefint! Jeg satte ut noen påskeliljer, men her var det -13 i helga, så de ligger vannrett...:-)

Stunder av lykke sa...

så vårlig og fint!
Heldige du:-)
Her var snøen akkurat på vei bort så kom den forsyne meg tilbake igjen:-(
Vil ha våååår.
Får nyte bildene dine så lenge:-)

Guttemamma sa...

KOsleig på trappa di,Silje,på høy tid å røske opp litt her også kjenner jeg!! Ha en fin uke og klme fra meg

Nina B. sa...

Å, så vårlig og flott!
Nydelig å se på, og for en herlig velkomst hos dere :)

Klem

Mona sa...

For et flott inngang`s parti. Jeg er imponert. Det oser jo påske/vår stemning. Flink du er =) -Mona

Janne Lillian ♥ sa...

Hei Silje!
Nydelige bilder og flott vårstemning!!

Ha en flott tirsdag!!

Klem ♥

Karin sa...

Så flott du har gjort det på trappa di. Skikkelig vårlig. Og så fiiine bilder av barna dine.

Trines Hus og Hage sa...

Hei!
Superkoselig på trappa di, Silje! Veldig vårlig og herlig! Fikk lyst til å løpe og kjøpe planter til inngangspartiet vårt med det samme, men vet jeg bør vente litterann.
Nydelige bryllupsbilder under også. Du var en vakker brud. :)
Takk også for veldig koselig og varmende kommentar på bloggen min.
God klem Trine