onsdag 17. mars 2010

Takknemmelig


 I dag skal jeg endelig få takket de skjønne jentene som har gitt meg en award. Jeg setter veldig stor pris på å få awarder, det gir meg enormt mye inspirasjon og lyst til å blogge.

I kveld har jeg gått mannekeng for noa noa igjen. Jeg synes klærne er helt fantastiske, og har lyst på nesten alt som finnes i butikken! Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg bare gått i noa-klær:) Heldigvis jobber min snille svigermor der, og jeg arver mye av henne!





Jeg skal gi den videre, og vil gjerne gi den til alle dere som skriver hyggelige hilsener hos meg! Jeg er altfor dårlig til å svare og skrive tilbake, så denne er til dere alle sammen! Tusen hjertelig takk for at dere er innom bloggen min!


ha en fin kveld!

8 kommentarer:

lovecountrychabbychicstyle sa...

nydelige påskebilder du har under her:))) du er så utrolig flink og kreativ til å dekke bord!! nydelig påskete:) ha en fin torsdag får jeg si:)

Natta klem fra Lillan

Siv ♥ mitt lille hjem ♥ sa...

Gratulerer med award :)
Du har en veldig fin blogg ♥

Siv-mitt lille hjem

NL sa...

Så gøy at du går manekeng da; har du bilder å vise oss? Jeg syns også noa noa har masse fine klær.

Grattis med alle utmerkelsene også - de er deg vel unt, fordi du har en koselig og inspirerende blogg. Så keep up the good work ♥

Mona Christin sa...

Vel fortjent!

Emmeline sa...

Du fortjener alt som er av avarder, din blogg er bare super inspirerende Silje:) Håper du har en fin fin dag. Her står det kurs på plakaten.

Fru Andersen sa...

Hei! Jeg snublet tilfeldig over bloggen din og ble værende en god stund ;-) Så inspirerende og flott! Nå skal jeg ut å måke bort snøen fra trappen og lage vår ved inngangspartiet vårt også!

Fru Ruud sa...

Du fortjente den virkelig mange ganger!! Super blogg og super jente!!!
Ha en fin dag!
Klem Annette

Anonym sa...

Lovely and fresh bedroom.
Lisbeth.