tirsdag 23. mars 2010

Påskeverksted





I dag har jeg og to gode venninner hatt påskeverksted med ungene våre! Vi var hos min herlige venninne Monica og de skjønne guttene hennes:) Det ble produsert kyllinger og malt egg, og god mat og masse lek og moro ble det også tid til:) Å være sammen med gode venner på dagtid er gull verdt, for store og små:)

I ettermiddag har mamma vært hos oss og spist middag, og Ferdinand fikk tohjulssykkel i gave! Det var en stolt snart 4-åring som syklet rundt i stua her i kveld. Nå sover han søtt, og drømmer sikkert om den nye sykkelen sin;)



ha en fin kveld!


Oppdatering: Kåpa til Augusta finner du i dette heftet fra SandnesGarn!

9 kommentarer:

ELIN sa...

Dette så ut som et herlig påskeverksted. Så flinke dere har vært, og laget masse fint. Høres veldig koselig ut - tror kanskje jeg skal dra i gang et påskeverksted for barna her og :) Ha en fin kveld. Klemmer fra Elin

Anno1925 sa...

Så gøy!
Tror jeg må lage til et påskeverksted her i huset også. De påskekyllingene der var jo bare helt fantastiske!

Når det kommer til påsken så foretrekker jeg faktisk pynten barna lager fremfor den man kjøper i butikken.

Klemmer

Fru Andersen sa...

Som de andre skriver; det må bli påskeverksted her i huset også! De var utrolig morsomme de trekantede påskekyllingene, til å bli glad av!

Anita sa...

Sååå koselig! Har ikke tenkt å pynte no spes. til påske jeg, men skal ta inn greiner OG vaske og ordne på trappa ute (les fjerne julepynt som har vært nedsnødd siden jul :oO..) det skal bli såå godt med en koselig trapp igjen, NÅ er det VÅR!!Skal nok shoppe litt mange blomster også ;0)) Nydelige bilder av dine nydelige små! Skjønne strikkeplagg som lillemor har fått! Kos dere Silje! Klemmer fra ANita!

Min Lille Drøm sa...

Takk for i dag kjære venn! Alltid helt fantastisk!
Natti natt;)

Har en drøm... sa...

Så herlige kyllinger dere har laget, fargeglade og fiiine:o)) Høres ut som dere har hatt en knall fin dag...

Her blir det også endel hjemmelaget påskepynt, men de er fra tidligere år, dette året ville ingen av ungene være med på noe påskeverksted, så mor ble sittende alene... de er liksom-ungdommer - 11 og 12 år (litt tidlig ungsom spør du meg)

Klem Line

Janne Lillian ♥ sa...

Så flinke dere er til å lage aktiviteter med barna :) Det så skikkelig koselig ut.

Så nydelig kåpe og ikke minst kjole.. kanskje jeg må hinte til mamma om kåpeønske..

Så nydelig du pynter til påske! Her er det ikke noe som minner om påske, iallefall ikke enda.. mulig det kommer litt etter litt!!


Ha en strålende dag ♥

Klem fra Janne

Ocean showroom sa...

Så härliga bilder! :-) Jag och min dotter Wilma hade också påskpyssel igår. Mysigt!! Ha en fin dag! Kram Alexandra

Therese sa...

Hei hei til deg frue. Tusen takk for sist. Det var veldig hyggelig. Håper vi kan gjøre slikt igjen.

Herlige bilder inne hos deg. Nydelig det skapet ditt.

Ha en go Torsdag. Jeg har vært i bursdag i kveld. Et par timer med jenteprat gjør underverker. Go natt. Klem fra meg.