fredag 19. mars 2010

Loftstua



Tusen takk for alle hyggelige ord om soverommet vårt! Mange likte fargen, og det gjør jeg også, den passer perfekt på et soverom! (og mange andre rom også forresten:)) I dag kommer det noen bilder av loftstua. Der står blant annet sengebrisken jeg hadde på jenterommet hjemme, og et lintøyskap med sengetøy. Det er doble dører ut til en liten veranda, der lufter jeg dynene våre.

Planen er å få en sofa og tv i loftstua, slik at det kan bli et ekstra oppholdsrom. Kanskje skjer det allerede til sommeren! Siden alle soverommene i huset er i 2.etasje, hadde det vært koselig med en "stue" der også. Og fint for ungene når de blir litt eldre selvfølgelig:)

 

I kommentarene under soveromsinnlegget fikk jeg spørsmål om hvor kaninene er. Regner med at det er Maileg'ene det er snakk om:) De som har lest bloggen min en stund vet at jeg liker tingene fra Maileg veldig godt, og kaninene lever fortsatt i beste velgående her i huset (dog ikke på soverommet:))
Tingen er faktisk at jeg er litt lei Maileg... Har ikke tenkt å kvitte meg med noe av det jeg har, og jeg synes fortsatt det er kjempefint, men det er over fire år siden jeg kjøpte min første kanin, og det blir nok ikke flere. Nå florerer det av Maileg både i hjem og på blogger, og da mister det litt av sjarmen synes jeg. Selv om jeg fortsatt liker det kjempegodt, og jeg håper jeg ikke "støter" noen:)



ha en riktig god helg alle sammen!


13 kommentarer:

Merethe sa...

Hei snuppis. Takk for i går! :) Det var så koselig hjemme hos deg!!
Her står stue og kjøkken på huet, bare pga litt nye blomster og litt om-møblering.. Tenkte det kom til å bli sånn etter å ha besøkt deg! :D

God helg, vi snakkes- flinkingen!!

Hulda sa...

Flotte bilder fra soverommet deres. Så nydelig og gjennomført du har det overalt. :) Likte blåfargen veldig godt. Flotte bilder i dag også, fra loftet. :) Koselige gamle leker. :)

Hos meg er det pastell i dag. :)

Kristine sa...

Flotte bilder! Sånne hvite skinnsko tror jeg alle mødre på 70-80 tallet kjøpte til sine barn♥ Mannen og jeg har hvert vårt par ihvertfall.

Ha en fin helg!

Maret sa...

Ei loftstue er virkelig tingen når ungane veks til.. Etter større dei blir, dess meir glad blir man for den ekstra plassen..

Ha ei fin helg.

Lisa sa...

Et fantastisk flott hjem du har Silje, med masse sjel og personlighet som er med på å skape et nydelig varm og koselig hjem.

Ha ein strålande fin helg :)

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig dere har det i loftstua deres. Koselig med din gamle sengebrisk og at den får komme til heder og verdighet :)

Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

mi-rachel sa...

for noen søte teddybjørner!

Camilla sa...

Så fine bilder fra loftstuen deres:) utrolig koselig!
Vi har valgt å droppe loftstue (kjenner jeg kommer til å angre på det?! ) nå som vi bygger. Der loftstuen pleier å være i de fleste nye hus, har vi valgt å ha hovedsoveromet.. håper vi ikke angrer oss:) hehe..
Blir jo litt itvil når jeg ser koselige bilder som disse:)
Ha en flott helg!
KLem fra Camilla

Heidi sa...

koselig loftstue..
Helt enig i at man får nok når det tar helt av og "alle" har det.. Jeg har ikke en eneste maileg,men blir lei bare av å se de rundt omkring.. Søte er de da..

Eva sa...

Nydelige bilder og vakkert hjem og barn. Jeg leser bloggen din daglig, ikke flink å legge igjen kommentar. Du inspirerer meg og det er utrolig hvor gjennomført det er hos deg:)Jeg drømmer meg bort her inne. Bare et spørsmål, hva gjør du for å få tre bilder på rad i headingen din? Jeg får ikke til å lage heading på bloggen min :(

Anette {foreldremanualen} sa...

Så koselig!! :-D

Tanja sa...

Så flott med loftsstue.. deilig med et ekstra rom

1 OF A KIND sa...

Sikke mange fine ting du har, er helt vild med tallerkenrækken:-)