fredag 26. mars 2010

Klare for våren!



I går handlet jeg litt vårnytt til ungene. Augusta trenger nesten en helt ny garderobe, etter å ha brukt samme størrelse i et år, har hun nå vokst fra det meste. I tillegg trenger de begge nye sko og jakker.
Augusta har fått skjønne sko fra Nike, og gummistøvler fra Din sko.



For storebror er Cars tingen, og han har bodd i "Lone Kivvin"-støvlene siden han fikk dem i går. De er fra Din sko, og skoene er i merket "Disney", de fantes i flere butikker.




Augusta har også fått ny olakjole denne uka, og i går fant jeg jakker til dem. Den blå til lillemor er fjorårets modell, og var på halv pris. I fjor hadde hun den i lyserosa, så jeg kjøpte blå nå. Liker så godt rutene inni. Ferdinand har også fått jakke, en utrolig fin en synes nå jeg;) Begge jakkene er fra h&m.

Nå er det påskeferie her i huset, og vi skal nyte ti herlige dager sammen!


god helg!

17 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så herlig med nye vårklær :-) Blir nok stas å løpe rundt med nye joggesko.

Kos dere i påsken ♥
Godklem

Kristine sa...

Så fint tøy du har kjøpt! Likte spes. godt skoa og støvlene til Augusta :-)

Klem Kristine

Anno1925 sa...

Pent tøy ja :-)

Trenger å kjøpe tøy til snuppa her i huset også. Kjøpte masse nytt sent i høst (ganske romslige størrelser) og trodde hun kom til å ha tøyet en god stund fremover vår og sommer. - men der tok jeg jaggu feil, for nå strammer det meste både her og der.

Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Skjønne klær☺
Likte støvlane til Augusta kjemepgodt!! Er på leit etter fine støvla til mi jente og, kanskje eg skal ta turen innom Dinsko☺

God helg☺

Klem M♥

et kjært hjem sa...

Kjempefine jentestøvler, og de nike skoene kjøpte jeg i brunt til minstemann. Deilig at vi endelig kan begynne på vår ;)

Lisa sa...

Så søte små rosa joggesko! ... Hos meg er det bare blått, men det finnes og masse fint til gutter . Biler er jo kjempe populært hos oss og :) Herleg at det nærmar seg vår, så kan me endelig legge vekk store, tunge vintersko. Hurra!! :)

I dag er det fredag, og det betyr heimelaga pizza og masse familie kos ( og tv-kos, når ungane er lagt)!!

Ha ein strålande helg :)

Silje Andrea sa...

De nye støvlene og jakka til Augusta var bare nyyydelige! ♥

Ha ei fin palmehelg!

Siljemor fra Siljemorstanker.

Hege sa...

Den hvite/turkise jakka får Christian til bursdag sin, falt sånn for den! Kjempe tøff!!

Veldig fine klær du har handlet.

God helg og god påske!

Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så mange fine kle og sko!:) Falt spesielt for støvlane til Augusta. Kjempesøte! :)
Ha ei fin helg!
Klem

mi-rachel sa...

så fine vårklær!
må visst ut å handle noe nytt til mine unger også.

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så fine sko og klær!
De støvlene til A var jo bare nydelige!! God helg:)

Mona Christin sa...

Kan tenke meg det var stas for barna å få fine nye sko. Husker det selv da jeg var liten. Elsket å få sko. Og endelig kan de brukes.

Kos dere i påskeferien sammen. Håper dere får noen fine soldager.

Klem fra Mona C♥

Jannes lille sted sa...

Så masse flott vårtøy og sko.
Ha en flott helg og god påske

simmas hus sa...

For noen nydelige klær og sko ! Jeg får skikkelig vår følelse ! Ha en fin påske !

Living LaVida sa...

Hei!Deilig å endelig kunne få bruke småsko, vekk med vintersko for denne gang! Lillemor her har de samme Nike-sko som du har kjøpt, de er supersøte!Og lette å ta av og på! Ha en strålende påske sammen med familien! :)

Fru Fjeldhammer sa...

så herlig.. de lyne skoene skulle minsten her ha også og vanskelig og komme ut av butikken uten!

Ha en fin søndag..
klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nye klær er stas! :)) Hedda har MYE og får enda mer nå som jeg har begynt å selge barneklær selv. *ler* Sommergarderoben er sikret. ;)

Håper dere har gode dager!

Vibeke :)