fredag 5. mars 2010

Grenroser


I går brukte jeg usedvanlig lang tid i blomsterbutikken. Denne buketten med grenroser og stilkroser var den første jeg så, og jeg falt pladask. Men så ville jeg prøve å finne noen rimeligere blomster, og kikket på alt annet i butikken. Vel, det gikk ikke. Ingen var så fine som denne. Så jeg nyter synet, og håper den vil stå leeenge!




Nok en helg står foran oss! I morgen skal ungene og jeg på karnevalsfest, ellers har vi ingen planer! Nå skal jeg i gang med middagen, i dag blir det calzone!



god helg!

29 kommentarer:

Kristin sa...

Jammen var det flotte blomster!
Også får jo vi andre her inne glede av dem også!:)

Riktig god helg!

Hilsen Kristin på Akeleiegården.

Lotte`s lille verden sa...

For en nydelig bukett.. Skikkelig koselig i den muggen! :) Blomster er alltid like koselig, så det er bare å nyte dem..

God helg til deg og dine! :)

Blåveispiken sa...

Nydelige!!! Ingenting er som en stor bukett med vakre blomster på en fredag. Da er det helg! :D

God helg!

Marianne

Renate sa...

Så nydelig ,skjønner godt at du falt pladask .deilig med litt blomster og fylle helgen med .nyt dem og ha en herlig helg

Anne Mai sa...

Det var noen nydelige roser :) må si jeg likte myggen du hadde rosene i veldig godt ;) var lekker.
Ha en god helg å kos deg på karneval :)
Klem Anne Mai

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine farga☺

God helg til deg og☺

Klem M♥

mi-rachel sa...

skjønner godt du "måtte" ha den.

Skogland sa...

Nydelige roser!

God helg til deg også :)

tante Hilde sa...

Koselig med blomster,Skjønne roser.Jeg tror det er lurt å skjære dem såpass ned.De holder seg lengre da.Da kan helgen komme.God helg.Klem fra tante

Thing sa...

Måtte jo innom her
da jeg så disse nydelige bildene!

Herlig!
Ja, nå er det bare ut å kjøpe blomster!

God helg! :)

Monica sa...

Så nydelige blomster. Fin blogg du har. Er det greit at jeg legger meg til som følger?

Tee of Dragonfly Cottage sa...

Åh så vakre!!!! Veldig fine rosa-nyanser sammen også!!!! :)

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

For noen nydelige roser.. herlig farge!
God helg til deg og dine!
Klem Solveig

Kjeruben sa...

Ah, så skjønne! Greinrosene er så herlige! Ikje sett dei i butikken her, men dei dukkar jo stadig opp i forskjellige blogger :D
:o)

Monja Therese sa...

ååå.de blomstene var skjønne,håper de står lenge jeg også...for det så ikke ut til å være den billigste blomsterbuketten;)knis...

ha en fin helg,er forrsten en liten give away på bloggen min nå...hvis du er av typen som liker prikkete ting fra det røde pølsers hjemland,så heng deg på:)

klemmer fra Monja

jordbærpiken sa...

I LOVE!!! Superfin bukett. Og ekstra nydelig oppi den mugga. Håper du får en god helg! Klem!

Bjørg sa...

Nydelige roser. Likte og veldig godt muggen rosene står i. Er det bruktkjøp, eller finns den i en elle anna butikk?
Ha ei fin helg:)
Klem frå Bjørg

Therese sa...

Hei hei silje mor.

Så nydelige grenroser. Herlige.

Hos deg er det bestandig ferske blomster. Du er så flink til å ha friske blomster hos deg.

Skjønne barna var i karnevalkostymer. Snakkes i morgen da. STOR KLEM, HILS

Therese sa...

Uff, ble en litt feil setning der. Pytt pytt, litt trøtt her jeg sitter. God kveld mor .

Kristine sa...

Nydelige blomster!
Ha det gøy på karneval:) og god helg♥

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Finer blomster enn dette kan en lete leeenge etter! De var helt nydelige! God helg til dere:)

Miss Mette sa...

Nydelige roser ♥ og så fine bilder, fikk jammen lyst på en slik bukett... Ønsker deg en strålende helg. Klem fra Mette

Frk:Twil sa...

Åhh.. Skjønner godt at de blomstene måtte bli med deg hjem,. Du får nyte både de og helgen;-) Klem fra meg

Tanja sa...

Disse var rett og slett nyydelige! for noen vakre farger

Anita sa...

Nydelige, nyyyt de du og kos dere åp karneval! Selv har jeg jobbehelg, men først en liten shoppe tur :0)) Været er vakkert og det nærmer seg VÅR ♥ ♥ ♥"
Gooood helg Silje-mor! Klemmer fra ANita!

Monica sa...

Jeg er jammen glad det ikke ble noen lang bloggpause på deg, bildene dine er alltid så herlige!
Nydelige farger både på bildene og i headeren din:)

God helg til deg og dine!

Karin sa...

Grenroser er kjempesøte,de jeg har kjøpt har iallefall stått lenge,det håper jeg dine også gjør. Du har alltid så fine bilder av blomster i bloggen din.Du er kjempeflink til å ta bilder. Ønsker deg god helg.

Min Lille Drøm sa...

De er bare fantastiske, skulle gjerne hatt takk for i går håper søndagen blir fin;)
Klemmer fra meg

ELIN sa...

Kjempeflott roser. Håper dere har hatt en super helg med bla. karnevalsfest. Ha en ny fin uke. Klemmer fra Elin