tirsdag 2. mars 2010

En vakker dag

    

    

Dette er virkelig en vakker dag! Knallblå himmel, sol og mildt vær. Jeg tok med meg kompaktkameraet da jeg gikk tur i dag, skulle ønske jeg kunne legge lyd med bildene. Lyd av fuglekvitter, snø som smelter, drypp fra takrennene, ski som suser forbi..




   

   

    

     

Ingen tvil om at vi går en fin tid i møte!


Jeg har akkurat hentet en småsyk liten frøken i barnehagen. Heldigvis virker hun ikke så veldig plaget, nå spiser hun brød med nugatti og ser på den lille røde traktoren, så i dette øyeblikk er hun ihvertfall fornøyd;)

I kveld skal søstra mi og jeg på Kurt Nilsen-konsert, det gleder jeg meg til! Han er en stor favoritt:)



ha en fin dag,
håper sola skinner hos deg også!

28 kommentarer:

Veronica sa...

Ja, en virkelig nydelig dag. Deilig å kjenne sola som varmer i ansiktet! :)
Kos deg masse på konsert i kveld, Kurt er flink, ingen tvil om det! :D

Christine C sa...

Så herlige stemningsbilder :) Her har det også vært en flott solskinnsdag - og det ser ut til at det skal fortsette, hurra!

Kos deg videre i dag.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Herleg vinterstemning!! her snøa det enno meir!! Gledar meg til våren, når den måtte komme!!

God bedring til jenta, og kos deg på konsert i kveld☺

Klem M♥

Randi sa...

Så flotte bilder! Det er virkelig en fin tid vi har i vente og det blir godt etter en kald vinter med mye snø.

God bedring til skjønne Augusta og kos deg på konsert:o)

Klem

Livs Lyst sa...

Så mange fine bilder, Silje!
Og lett at jeg kjenner igjen hvor du har gått på din ferd. Hhi. Ikke alle da. Men en del av dem!

Liv ;O)

ennah sa...

Dette så helt herlig ut. Drømte meg bort.. fikk litt påske-følelse merker jeg!! Her snør det...øggg...

Kos deg på konsert;)

Anitas hus sa...

Ja, for en deilig dag vi har hatt idag! Det trang og fortjente vi nå. Det er så deilig når snøen smelter isen. Det er meldt sånt vær så langt de kan se fremover:D
Du har tatt noen nydelige bilder og tro meg det var nesten så jeg kunne høre alle lydene!

Håper lille frøkna blir fort bra igjen da:)
Nyt vårdagene Silje!
Klem, Anita:O)

Jannes lille sted sa...

Så utrolig fine bilder! Ja i dag har virkelig vært en fantastisk dag. Jeg og lille har vært ute og trilla lang tur, og det var så deilig:)

Ha en fortsatt fin dag og kos deg på konsert!
Klem Janne Merethe

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Ja, her har sola skint varmt og godt i dag, men nå er det overskyet og snør IGJEN!! :(
Fantastisk flotte bilder du har knipset i dag, kjenner et snev av vårstemmning må jeg innrømme;)

Hvit Villa sa...

Så heldige vi er som har hatt fri på en sånn vakker dag!Vakre bilder. Jeg gikk lang tur idag, men glemte desverre kamera. Kos deg på konsert!

Merethe sa...

Så mange flotte bilder!! Fikk deilig stemning, selv uten lyd :)

Ha en flott aften! ;) <3

~¨Jenny~¨ sa...

Veldig fine bilder !!
Kjempefin blogg du har forresten!!

Ha en fin dag videre :)
klem

Tove `blogg verden sa...

kjempe fine bilder...syns jeg hørte lydene av vår helt hit : )
God bedring til lille jenta og kos dere masse på konsert i kveld! Skulle gjerne sett Kurt live!!!
klem Tove

det hvite hjerte sa...

Nydelige vårstemningsbilder Silje ...!

Hvordan klarer du det flotte
oppsettet med bilder,
bruker du Picasa
isåfall hva heter den
type du velger å legge
ut bildene på ...?

helidge deg som skal
på Kurt Nilsen konsert ... ♥

klem til deg

Hulda sa...

Så flott dette var! :) Nydelige bilder av snødekket landskap. Så herlig med sol og snø. :) Kos dere på konserten i kveld!

Mona Christin sa...

Hei Silje.

Flotte bilder. Ser vi har hatt det samme været i dag. Jeg har også gått tur en times tid i dag. Kunne rett og slett ikke la vær. Mye jeg skulle ha gjort inne, men det fikk vente...
I motsetning til deg glemmer jeg alltid kamera hjemme. Typiske meg...

Ha en fin kveld på Kurt-konsert. Liker Kurt jeg og.

Klem fra Mona C♥

mi-rachel sa...

aå utrolig skjønne bilder.
skikkelig god solstemning!

Janne Lillian ♥ sa...

Så fantastiske bilder Silje ♥ Du tar virkelig nydelige bilder og har så lekkert oppsett på dem!!

Her i sør er det også skikkelig vårstemning, men orker ikke mye turgåing akkurat nå (termin imorgen)

Kos dere masse på Kurt Nilsen konsert og hild søstera ♥

Klem fra JL

Aryn Contessa sa...

Herlig dag og herlige bilder. Har selv vært på skitur idag, i arbeidstiden! Jaggu sa jeg fordeler ved å jobbe i barnehage... :D Ønsker lillefrøken god bedring.

marie sa...

Nydelige bilder! Jeg blir alltid oppmuntret og glad av å besøke boggen din:)

lovecountrychabbychicstyle sa...

nydelige bilder du har satt inn!! skikkelig solskinnsbilder.

"vår"klem fra Lillan

Anita sa...

En fantastisk vakker tid vi går i møte nå, kjenner det kribler litt i hele kroppen jeg ;0)) Håper du koser deg på konsert, nå skal jeg strikke litt og kose meg i ogd stolen!! KLemmer fra Anita!

Fru Ruud sa...

For noen utrolig fine bilder!! Det ser jo ut som om en kunne hatt vinter og snø bestandig når det ser slik ut!! Men er veldig glad for den dryppende lyden!!!!!
Klem Annette

Safina sa...

Ja det var en nyelig dag, kos det, Fine bilder du fikk tatt, så flink. Nugatti er en stor vinner her hjemme også;)
kos

xxx

Ruths datter sa...

Det har snødd i dag,men du gir oss oppmuntrende bilder her da. Flott

Nina B. sa...

Nydelige bilder. Kan liksom høre alle lydene du snakker om. Norge er virkelig et vakkert land ♥

Lene sa...

Hei igjen du ♥

Ja, nå er jeg tilbake i full jobb. Det ble en brå overgang må jeg si... Heldigvis er Alma hjemme med pappaen sin og de koser seg veldig sammen. Jeg skal heldigvis bare jobbe de seks ukene mannen har pappaperm. Etter det skal jeg være hjemme med Alma til sommeren. Blir lite penger, men vi får leve på luft og kjærlighet...

Nå sitter jeg og venter på at hornene jeg har i ovnen skal bli ferdige. Typisk meg å starte med et bakeprosjekt på kvelden....
Men nå blir det hjemmelagde horn til frokost og det er så absolutt verdt det ♥

Mange klemmer fra meg ♥

Che Birba sa...

Lovely blog!
I'd like to invite you to visite also my blog :D

Laura from Italy