fredag 12. mars 2010

Datatrøbbel



Her i huset er det dessverre datatrøbbel om dagen. Den bærbare pc'en er på datahospital, og nå bruker jeg en gammel stasjonær. Men jeg må være rask, for etter å ha stått på i ca en halvtime, begynner den å pipe, og slår seg av..:) Jeg har knapt vært på nettet siden mandag, veldig uvant, men litt deilig også! Men jeg savner både blogging og facebook, og håper problemene løser seg snart!

Det var ihvertfall moro å se mange gamle bilder igjen. Disse er fra da vi giftet oss, det er snart fem år siden. I tillegg ligger det masse babybilder av Ferdinand på denne pc'en, og jeg smelter når jeg ser på dem!

TUSEN TAKK til dere som er innom bloggen min, og til dere som har gitt meg awarder! Jeg har fått lest kommentarene, men ikke besøkt så mange av dere, så jeg får sende dem videre etterhvert!


Ha en riktig god helg alle sammen!

20 kommentarer:

Anne Mai sa...

Datatrøbbel er aldri noe hyggelig... får håpe du får den i orden snart.
Flotte bilder du har her....

Mitt og Mine sa...

Bare innom for å ønske deg en god helg!!

Håper du får PC'en hjem fra hospitalet raskt! ;)

Nydelige bryllupsbilder!!

Klem M

Livs Lyst sa...

Så skjønne bilder av dere!!

Liv ;O)

jordbærpiken sa...

Så vakre brudebilder! Håper du får en god helg! :)

NL sa...

Håper på snarlig bedring for pc'en din ;) Og god helg!

Vakre og stemingsfulle bilder av dere.

Tulip sa...

Flott par!

Lykke til med å få pcen fixet!

klem

Sandoren og Blåsten sa...

Så fine bryllupsbilder! orginale og ikke så "oppstilte".

Ha en god helg (med eller uten PC)!

Hilsen Gry K

Stine Alice sa...

Dataproblemer er ikke noe særlig nei, håper du får datan til tilbake snart da.

Hvis du ser inn på bloggen min, så har jeg gitt deg en award=) Liker bloggen din veldig godt, og ser ofte innom.

Janne Lillian ♥ sa...

Så fine bilder Silje!!

Vil ønske deg en strålende helg ♥

Det ligger noe til deg inne på bloggen min om du har tid til å ta en titt :o))

Klem fra Janne Lillian

mi-rachel sa...

å nydelig bilder.

Siv ♥ mitt lille hjem ♥ sa...

Nydelige bilder av dere ♥
Du har en koselig blogg :)

Ønsker deg en hyggelig helg !
Forhåpentligvis med PC ;)

siv-mitt lille hjem ♥

Kristine sa...

Så nydelige bilder av dere! Ha en fin helg og jeg håper dataen blir frisk snart.

Lene sa...

så nydelige bilder! Veldig hyggelig at du delte dem med oss!!

klem,Lene

Fru Lunde sa...

Utrolig vakre bryllupsbilder! :o) Og for en positiv og inspirerende blogg du har! :o)

Ha en riktig god helg!

Klem Cath

Bjørg sa...

Så flotte bryllupsbilder :)
Håper pc'en snart er på bedringens vei!
Klem

Line fra huset på landet sa...

Men åå.. så koselige bilder fra Dagen deres da ;)
Satte meg på tankene om vår egen vidunderlige dag for litt over ett år siden :)

Klem,Line

A home far away sa...

Åh så fina foton!!

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

ann katrin sa...

Fantastisk flotte sider du har. Jeg kommer garantert til å komme innom å se det jeg ikke rakk i dag. Sånn som dette blir jeg glad langt inn i sjelen av å se på (",)

Therese sa...

Hei hei Siljemor.

Åååååå, herlige bryllupsbilder. Orginale og ekte bilder. Helt enig med Sandoren og Blåsten.

Takk for sist. Er alt bra med dere? Koselig på hyttetur?

ØNSKER DEG EN FLOTT UKE. KLEM

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er