onsdag 17. februar 2010

Vårlig pynt ♥




I dag har jeg gjort litt om på skjenken i stua. Det lille skapet kjøpte jeg på antikvitetsmesse i fjor, da var det gult. Jeg malte det en kveld denne uka, og nå er det hvitt! Sjokoladeformene er også kjøpt på antikvitetsmesse. Jeg liker så godt å lete etter små skatter når jeg er på messer, som de små egghønene. Det ble litt "påskete" med alle hønene, men det bringer ihvertfall tankene mine til våren.




Blomstene er det jeg hadde i stua, perleblomster, nelliker og eføy. Man tager hva man haver;)

I morgen er ungene klare for barnehagen igjen, og jeg skal vaske hus. Har ikke fått gjort så mye her de siste dagene:) I kveld har jeg tenkt til å gå gjennom alle interiørbladene jeg har liggende, rive ut favorittene, og sette de i interiørpermene mine. Det er lenge siden sist, merker at pc'en roper på meg når jeg endelig får satt meg ned:)



ha en fin kveld!

25 kommentarer:

tante Hilde sa...

Fikk litt påskefølelse nå,koselig.Gleder meg til å pynte opp. Alt som minner meg om våren holder meg oppe nå. Klem fra tante.

FruLisa sa...

Herlige bilder! Skikkelig vår...., men her laver snøen ned og det er 5 minus - ikke mye som minner om vår.

Men den kommer, den kommer :-D

klem

Hulda sa...

Fikk jo "påskevibber" når jeg så inn til deg nå, Silje. Så vakker bukett du har satt sammen, nydelig med de blå blomstene sammen med rosa. Flott det lille skapet ditt. Skjønner godt at du malte det. :) Lekkert som alltid her hos deg!

Hvit Villa sa...

Så godt barna er friske igjen! Skjønne bilder, skjønne blomster og en SKJØNN blogg du har!

MarnyAlice sa...

Koselege bilder☺
Skapet var kjempefint!!

Klem M ♥

Janne Lillian ♥ sa...

Så fine bilder Silje ♥ Som alltid!

Det lille skapet var lekkert og nostalgisk :)

Godt at ungene er friske igjen ♥

Ha en fortsatt flott kveld

Klem

det hvite hjerte sa...

Godt å høre
at barna
er på bedringens
vei ....!

klem

Cecilie sa...

Herlige bilder! Nydelig lite skap!

Jeg fikk også påskestemning - men den legger jeg fra meg igjen. For det var da vitterlig litt for tidlig. ;)

God kveld!

Klem, cecilie

Renate sa...

Så koselig du hadde gjort det .vår følsen kom sigende ja .deilig

lovecountrychabbychicstyle sa...

herlige vårlige bilder:) masse påskefølelse!!!

stor klem Lillan

Monja Therese sa...

Deilig vårstemning og litt påskestemning av de bildene dine...kos deg med sortering av best of interiørsider;)hehe og nyt kvelden...jeg sitter her blant malingspann og gleder meg til å bli ferdig med malingsjobben...

klem monja

Lykkelig som liten.. sa...

Så fint det lille skapet ble :)
Og så søte de var de hønene :)

Ha en nydelig kveld.
Klem Tina

Ingrid sa...

Så koselig og påskete det var hos deg! :)

Bjørg sa...

Heisann, innom bloggen din for å få meir vårstemning..og det fikk eg!:) Han en fin kveld:))

Klem frå Bjørg

Guttemamma sa...

det med de bladene har jeg og tenkt på leenge..blir med tanken foreløpig! Vårlig og fint hos deg,Silje!
klem

NL sa...

Åh, så deilige og delikate farger i buketten din. Jeg gleder meg også vanvittig til vår og sommer, mens ute ser jeg massevis av snø..

Kjempe koselig blog du har forresten.

Marthe sa...

Så utrolig koselig! Kjenner jeg får skikkelig vårfølelse. De fine sjokoladeformene husker jeg mamma hadde en gang, kanskje jeg må gå på skattejakt der til påske?

Ha en fin kveld!

Mona Christin sa...

Nydelig, Silje. Du er suveren til å pynte og gjøre det hjemmekoselig.

Med 3 måneder med snø føler jeg meg nå mettet. Og, grøss og gru, det er meldt mye snø denne uka. Huff, når skal denne vinteren ende?

Klem fra Mona C♥

Rosemary and Thyme sa...

Herlige vårlige bilder!
Å, som jeg lengter etter varmere og lysere dager!
Ha en fin dag
Klem Tove

Aryn Contessa sa...

Du har en herlig blogg! Håper det ikke gjør noe at jeg 'følger' deg videre også, jeg har nettopp kommet inn i dette blogg-greiene... :D

Familien vår sa...

Hei Silje ;D

Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen min. Så hyggelig å "møte" noen som man praktisk talt er naboen til ;D
Legger meg til som følger av bloggen din, for den var helt skjønn.
Og veldig nydelige unger du har <3

Håper du får en fortsatt fin kveld.
Siri

Beate sa...

hei
så mye fint du har funnet på messe!
ønsker meg flueskap jeg også...

klem beate

Anonym sa...

ååå nå kom gode barndomsminner snikende frem! akkurat slike"sjokoladeformer" hadde vi da jeg var liten.. bare det at vi brukte dem til pepperkaker. Vi har dem liggende blant dem andre fremdeles. Men bare du Silje kan komme på noe så lurt som å pynte med dem!
Linnea♥

Kristin sa...

Hei!

For en flott og inspirerende blogg du har!..- Nydelige bilder! Må si du er flink til å komponere motiver og få ting til å matche! Gjennomført altså:)
Legger meg til som følger!

Hilsen fra Kristin på Akeleiegården

UNDRING sa...

Wow, for noen fantastike bilder, våren er hen herlig tid.