søndag 14. februar 2010

Vår dag ♥








I dag har vi feiret fastelaven og morsdag! (Valentinerdagen bryr vi oss ikke om!) Jeg fikk sove til 9.30, da ble jeg vekket av hoppende glade barn som hadde tegnet morsdagskort, og pakket inn nyeste utgave av Lantliv (litt hjelp fra pappaen med den siste der tror jeg...:) Så ble det frokost med egg, før far i huset ble opptatt med å selge bil resten av dagen:) 

Vi har hatt mormor og affar på pølser og fastelavensboller, og nå nyter jeg synet av 45 flotte tulipaner! Jeg har aldri hatt så mange i hus på èn gang før!

Kvelden skal tilbringes med en av verdens beste venninner, så dette har virkelig vært en herlig dag!


gratulerer med morsdagen alle mammaer der ute!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ha en fin søndagskveld!

19 kommentarer:

Lene sa...

Så vakre bilder og
nå fikk jeg skikkelig
vårstemning ♥

Blir alltid så glad
av å besøke deg her
inne!

Ønsker deg en fortsatt
fin søndag!

Lene ♥

Janne Lillian ♥ sa...

Så flotte bilder Silje ♥ Det ser ut som du har hatt en fantastisk dag ♥ Det fortjener du!

ha en strålende kveld!

Klem fra janne

Anitas hus sa...

Så skjønne bilder Silje, her var det vårstemning! Lille Augusta er jo bare til å spise opp, så skjønn:)
Her har vi også feiret morsdag og fastelavens, ingen valentine her heller.
Deilig temperatur idag, endelig plussgrader, iallefall her på solkysten;) Fikk en liten smak av vår, nå håper jeg det fortsetter den veien.

Kos deg i kveld!
Klem, Anita:O)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Herlige bilder. Gratulerer med morsdagen. :-)

Karinaen sa...

Augusta må være den søteste lille snuppa jeg har sett på lenge. Ser ut som dere har hatt en flott dag :)

Kristine sa...

Fine bilder :-)
Den kjolen Augusta har på seg på bildet er så fin, den har min datter også. Gleder meg til nyhetene fra Roselille kommer!

Klem Kristine

ENGEL sa...

<3 så koselig du har det!

Anonym sa...

Hei !! Alltid hyggelig å se innom bloggen din,Silje. Du har så mye fine ting og koselig rundt deg.
Ser du er en go og snill mor for dine små.
Ønsker deg og dine alt godt.
Masse inspirasjon sprer du..

Mvh Marianne i Trondheim :)

Lynetmor sa...

Hei, virker som om dere har hatt en kjempe fin dag :-) Og så fine tullipaner. Gratulerer med mordagen :-)

et kjært hjem sa...

Så koselige bilder, hørtes ut som dere har hatt en super dag! Ha en fin kveld :)

Bjørg sa...

Hei, du er så flink å ta bilder. Lyse og delikate. Desse fekk eg skikkeleg vårstemning av!!:)

Ha en fortsatt fin Morsdag!
Klem

Veronica sa...

Dere har nok hatt en flott dag ja! :)
Gratulerer med morsdagen! :)

Lene Christins verden sa...

Hei
Nydelige bilder som alltid...
Du er såå flink...
Tulipanene var litt av et syn ja.
♥♥ jeg elsker tulipaner♥♥
Klem LC♥

Ida sa...

Hei søta♥

Jeg blir så inspirert av deg, både som interiørfrelst og som mamma. Den kjærligheten og det gode samholdet i familien du formidler gjennom bloggen er beundringverdig. Og det minner meg på å ta vare på øyeblikkene !

Tusen takk for at du er så god !

Klem fra Ida

Mona Christin sa...

Hei.

Så fint du hadde gjort det med pynting og nybakte boller. Helt nydelig.

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke liker Valentinsdagen. Morsdag og fastelaven har vi "feiret" da. Koselig.

Klem fra Mona C♥

Anns draum sa...

Høyre du har hatt ein fantastisk dag:) Kosleg fastelavensris!! Ingen av mine 3 hadde laga det i år i barnehage eller skule, blei igrunn litt skuffa.... MEN: neste år lagar vi sjølv;) Høyrer jo med det!

Klem Ann

Tonerose sa...

SÅ lekre tulipaner!!! Også så mange! Moro!! :o)

høres ut som du har hatt en herlig dag - så skjønne barna dine er! :o)

Ønsker deg en fantastisk uke!

Anonym sa...

Kjære Silje!
Takk for bra tips om å lage knekkebrød-d så veldig godt ut og så sundt! må bare si igjen at du har et nydelig hjem:)Fastelavensbollene så veldige gode ut:)koselig med slike tradisjoner. Skulle ha bakt selv til fam, istedet ble d jobb hele dagen. Det får bli neste år. Ha en strålende dag! klem cathrine

Anonym sa...

that looks totally scrumptious!my son jasper looked over my shoulder and almost drooled over the pictures with the fastelaverboller, could you please, please post a recipe? he demanded that i write and ask. greeting from germany from your fans jo and jasper