søndag 28. februar 2010

Til Augusta og Ferdinand..



....fra mamma og pappa!

"Frihelgen" vår går mot slutten, den har virkelig gått fort! Etter at vi hadde levert ungene på fredag, dro mannen og jeg på antikvitetsmesse! Der kjøpte vi blant annet disse to figurene, de er gaver til våre søte små! Rådyrene er til Augusta, og hunden er til Ferdinand. Han elsker dyr, så denne faller nok i smak. Når slike skjønne dyr kikker på meg, klarer jeg rett og slett ikke gå forbi....:)





I går var vi en tur i Arendal, bare for å kikke litt. Måtte selvfølgelig innom Frøken Olsen, som jeg har drømt om å dra til lenge. Og jammen var det mye fint der, en herlig butikk! Jeg kjøpte blant annet denne boka, "Romantiska hem og inspiration i vitt". Jeg har ikke fått kikket så mye i den enda, men kjente ihvertfall hjertet banke ekstra fort da jeg så barneromsbildene! 

Nå skal vi lage middag, svigerforeldrene mine kommer med ungene om ikke så lenge:) I kveld skal jeg kikke mer i boka, og fortsette å lime inn bilder i album, jeg har fått 400 bilder fra fremkalling, så da har jeg litt å gjøre!



ha en fin søndag!

13 kommentarer:

hjertero.com sa...

Søte små figurer :)

Boken ser virkelig ut som en inspirasjonsskilde! Kos deg!

Silje / hjertero.com

jordbærpiken sa...

Så skjønne dyr! Høres ut som dere har hatt en deilig helg. Ha en god søndag! Klem!

Mona Christin sa...

Hei Silje.

Koselig å få ungene tilbake fra låns, men det er deilig å kunne gjøre ting sammen uten unger. Får liksom gjort så mye mer, men tomrommet merkes godt.

Ha en koselig middag.

Klem fra Mona C♥

ennah sa...

Å så skjønne figurer:)
de faller nok i smak hos de små.

Arti å dra på messe uten barn da, får liksom sett litt mer. Kos deg med boka;)

Lilliannes verden sa...

Dei dådyra hadde eg blitt glad for :D Ha ein deilig søndag :)

lisje astrid's husblogg sa...

Høyrest ut som ei herleg helg♥
Figurane var såååå søte☺
Å messe av den slag høyrest veldig fristande ut!
Ønskar deg ein kos søndag og ei flott ny veke♥
Klem frå Astrid☺

Tulip sa...

Så bra dere har kost dere i helga!
Koselige dyrefigurer til barna!

god søndag videre!

Janne Lillian ♥ sa...

Så søte små dyr :o)

det hørtes ut som en deilig helg ♥

Den boka så nydelig ut :)

Så flink du er som lager album, det er jeg skikkelig dårlig til.

Ha en flott søndagskveld ♥

Klem

det hvite hjerte sa...

Søte figurer
til barna deres ...!
Ser ut som en herlig
inspirasjonsbok også ...!
Høres ut som dere har hatt
en fin helg, sikkert sommerfugler
i magen for å se barna igjen nå
slik er iallefall jeg, lengter etter de når de er borte, men
det er litt sunt for alle parter så det er god lengsel pleier jeg
å si til meg selv ... ♥

klem til deg

Kristine sa...

Søte små dyr! Jeg har også vært på Frøken Olsen en gang, veldig mye fint!! Jeg bor jo ikke såå langt unna, men det er sjelden jeg er på farten "den veien".

Ser også ut som en flott bok!

Klem Kristine

Kristine sa...

Sikkert deilig med en barnefri helg! Den boken ser virkelig bra ut, men du trenger jo ikke kjøpe slike bøker - du kan jo PRODUSERE slike med bilder fra ditt eget hjem!
Søte dyr du har kjøpt♥

Lykkelig som liten.. sa...

Så deilig en helg da :)
Ja er ikke den butikke flott :)
Er glad vi har den i byen ;) Ikke sååå langt å kjøre for dere heller egentlig :)

Ha en fortsatt fin kveld:)
Klem Tina

ELIN sa...

Så fin ny header du har laget her :) Så deilig med alene helg. Den boka så flott ut. Kos deg med barna igjen, og lykke til med bildene. Klemmer fra Elin