tirsdag 23. februar 2010

Kvalitetstid ♥



I dag har ungene vært hjemme fra barnehagen, og vi har kost oss sammen. Dagene kan være både slitsomme og hektiske, men alikevel er det den beste tiden synes jeg, tiden jeg er sammen med ungene mine. Sen morgen, rolig frokost, og klokka kan leve sitt eget liv. Vi fikk gode venner på formiddagsbesøk, og da de reiste kledde vi på oss og gikk ut. Mor og to barn i full fart på akebrettet, det var nok et festlig syn;)

I kveld skal jeg ha enda mer kvalitetetid, da skal jeg gå en lang tur i vintermørket med en av de beste venninnene mine. Da skravler vi i munn på hverandre, og kikker på fine hus:) Hva er kvalitetstid for deg?



Tusen takk til Mona, med bloggen (og butikken) Boligfryd for denne koselige awarden! Jeg gir den ikke videre akkurat nå, ta heller en titt innom Monas herlige nettbutikk 



ha en fin tirsdagskveld!

19 kommentarer:

Hulda sa...

Så fin award! Den har jeg ikke sett før. Skilte seg ut fra de andre som florerer.

Kjempesøte perler dere holder på med. Så fine farger det var på dem. Artig!

Kvalitetstid for meg er når jeg har fri, kan kose meg og gjøre akkurat det jeg måtte ønske sammen med familien. :) Kvalitetstid er å sette seg ned og kose seg med ei god bok eller et blad. Kvalitetstid er også å vandre i skogen, kjenne at man bare nyter å være til, kose seg i hytta. :)

Ble visst mye på en gang fra meg i dag. :) Har også nytt innlegg i dag, så kom gjerne innom.

Ida sa...

For en herlig dag! Jeg gleder meg til William blir litt eldre, slik at jeg kan fordele oppmerksomheten litt bedre :) Når jeg har begge hjemme fra barnehagen nå, så blir det som oftest William som krever mest, og koselig ting som baking, perling, pusling osv er han jo altfor liten og utåldmodig til :)

Kvalitetstid er blant annet rett før leggetid. Da er William rolig og han ligger i fanget mitt mens vi tuller og synger sanger. Latteren hans er så herlig. Etterpå leser jeg bok til Christoffer og forteller røverhistorier gang på gang.. han går aldri lei :)

Ha en kjempefin tur i vinter wonderland :)

klem

Tulip sa...

Koselig aktivitet dere har hatt sammen idag!
Perling er koselig, men mine gutter på 9 og 12 er ikke helt der...naturlig nok!;)

Kos deg!

Hanne Mette sa...

Høres ut som en koselig dag. Jeg har opptil flere smykkesett i de samme perlene som jenta mi har laget til meg.

Kvalitetstid for meg er så mye forskjellig, men felles for tiden er at jeg er glad og til stede.

Ha en fin gåtur med venninnen din i kveld!

Johanne sa...

Hei :)
var innom og kikka litt på bloggen din. Kjempekosleg, og masse fine bilder :)

Linn sa...

Å så koselig :-) Skjønne bilder. Søte små og flittige hender. Den kvalitetstiden er både kos og viktig for stor og liten.

Lisas hjem og skatter sa...

Gratulerer med vellfortjent award :) den var supersøt!!!

koselig å perle og ordne smykker! de vakre fargene skaper helt magiske bilder!

Kvalitetstid for meg er å ha fri og være sammen med min kjære familie! Le, spise, klemme, leke og rett og slett bare være glad sammen :)


kos deg på tur! det er også kvalitetstid for meg :)

klem

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så flott award du har fått og nydelige bilder fra perling idag!

Kvalitetstid for meg nå er 20 min i solarium, eller 5 min ekstra på øyet om morgenen. Selvfølgelig også den tiden jeg hver dag tilbringer sammen med min lille familie!

Ha en fin kveld!
Klem

Aryn Contessa sa...

Kvalitetstid, ja. Det er når jeg kan hygge meg sammen med kjærsten og gjerne gode venner også, en liten lekestund med ilderne eller kanskje en tur på hytta til foreldrene mine.

Flotte farger på bildene, man merker at våren begynner å snike seg på. :)

Ruths datter sa...

Herlige farger de har å jobbe med her.Så koselig du gjør det for de små.
Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Så koselig dere har hatt det i dag.

Kvalitetstid er tid sammen med familien og den timen jeg har på egenhånd når alle har gått til sengs.

Klem fra Mona C♥

Kristin sa...

Hei!

Fint og viktig innlegg!:)
Jeg tror helt enkelt at kvalitetstid handler om å ta vare på tiden - at det ikke handler om å få tiden til å gå!..(Liker ikke det uttrykket helt! Hvorfor skal man absolutt få tiden til å gå når livet er så kort?) Å sette pris på ting slik de er akkurat nå og leve i øyeblikket, prioritere det som er virkelig, nært og kjært.
Jeg synes dette 'tidsklemme-samfunnet' vårt har tatt litt feil retning.. Trist!
Å ta seg tid, å bruke tiden, til bare å være sammen med de en er glad i! Uten at man nødvendigvis må gjøre de mest 'trendy' aktiviteter og påfunn.
Ble dette en lang og tung kommentar tro?... Dette er et tema som engasjerer meg!

Klem fra Kristin på Akeleiegården.

Landcharm sa...

Kvalitetstid kan ofte være en god samtale rundt et måltid, og det må vare lenge...

Shabby Charm sa...

Jeg er så enig med deg! Kvalitetstid er tid med familie og venner!

Fortsatt god uke!

Klem fra Maia

ennah sa...

Gratulerer med velfortjent award!!:=)
perler er en sikker vinner:) min 5 åring kan sitte lenge å kose seg med perlelegging på brett.

Kvalitetstid for meg må være å ha tid sammen med gutten min og min kjære, kose oss og la som sagt klokka leve sitt eget liv. Det er viktig å få kvalitetstid hver dag i alle former. Ikke bare med familien men også litt kvalitetstid for meg selv som vil være en date med symaskina for min del:)med symaskina i sving lar jeg både kreativitet og tanker svirre rundt om hverandre. og selvfølgelig gode venner om man møter dem eller bare snakker timelange samtaler med de aller beste som bor alt for langt unna!

Safina sa...

Gratulerer! bra jobba♥
Fint med litt inne kos med barne i ny og ned.
Ha en god tur;)
kos

xxxxx

Silje sa...

Hei Silje!

Jeg har vært innom bloggen din titt og ofte det siste året. Du skriver om mye fint og har en veldig koselig blogg.

Jeg er selv ny i denne bloggverden og er helt i startfasen med min blogg hjertero.com, så jeg gleder meg veldig til å starte for fullt!

Som det fremgår av profilen min er kvalitetstid for meg aktiviteter sammen med familien. Jeg har en liten gutt på 1. år og jeg gleder meg til mye moro med ham i årene som kommer.

Ha en finfin onsdag!

Hilsen Silje

Janne Lillian ♥ sa...

Gratulerer med koselig award :)

Det hørtes ut som en fantastisk dag. Det er så deilig å bare kose seg sammen med barna og ta ting som de kommer ♥

Kvalitetstid for meg er å være sammen med lille prinsessa, bake og kose oss og være ute å leke. For tiden er det lite av det da magen er stor og formen ikke helt på topp :)
Det er også deilig å være sammen med mannen, ut å gå tur og ikke minst være sammen med gode venninner og bare skravle ♥

Ha en flott dag Silje ♥

Klem

Blandet loft sa...

åh så koselig. Virker som en flott dag. Vakre bilder.
Hilsen fra BlandetLoft