lørdag 20. februar 2010

Etter regn....



...kommer sol!

Det prøver jeg å tenke på nå, når vi har over en meter med snø i hagen, og jeg ikke engang kan huske sist jeg så asfalt... Om tre måneder er vi i mai. Om to i april, det er herlig å tenke på!



Bildene er fra i sommer, da vi gikk en tur i regnværet. Det kom noen skikkelige byger, og vi ble klissvåte.

Men så.....



...tittet solen frem, og smilene våre også!




Jeg har endelig kommet i gang med å bestille bilder. Tusenvis av bilder ligger på pc'en og på en ekstern harddisk. Nå er flere hundre av dem lagt i handlekurven i foto-nettbutikken.. I kveld har jeg gått gjennom bildene fra i sommer, veldig deilig egentlig, å kikke på nydelige bilder fra sol og sommer, på en snøstormkveld i februar!


ha en fin kveld!


Husk at vi går mot lysere tider ♥

17 kommentarer:

Familien vår sa...

Å så deilig å se bilder fra en annen årstid. Begynner å bli noe lei av all snøen nå......sukk.
Håper vi får en lang, fin og varm sommer i år, det har vi jammen fortjent.

godt tips forresten. Jeg burde helt klart bestille fotografier jeg også. Har ikke hatt ett i handa på lang lang tid, og hvis pc'n skulle ryke har jeg store problemer .
Ha en fortsatt fin helg.

*Siri*

Fru Ruud sa...

Nydelige bilder av sol og asfalt... Det var lenge siden det ja... Ser frem mot lysere tider, mindre klær og faktisk litt regn i stedet for snø...

Det må være en god følelse og få kontroll over bildene, her er jeg nesten to år på etterskudd...
Fortsatt god helg!!
Klem Annette

Ingrid sa...

Hei Silje! ♥
Nå tenke jeg først at dere ikke hadde snø og hadde vært ute og sykla i dag... hehe.. kunne liksom ikke stemme det da!
Jeg burde også gjort en skikkelig innsats med bildebestilling... Storebrors album går bare fram til dåpen... og nå er han snart fire år. På tide å forsette på den..
Ha en fin kveld! ♥

Millas hem sa...

Underbara bilder! Sådär ser det ut snart...hoppas vi! =)

Kraaam

Bjørg sa...

Hei, herlige bilder! Håpa vi ikkje får slikt regn til sommeren då;) Bare sooool :)

Har et spørsmål, som du kanskje kan hjelpe meg med..korleis får du bildene ved sida av kvarandre? Har eg feil mal kanskje?

Ha ei flotte helg :)

Klem frå Bjørg

FruLisa sa...

Jeg lurte et par sekunder på hvor i landet dere bor...Herlig å se sommerbilder:-)

Gleder meg veldig til vår nå. Fordelen med vinter er at ungenes uteklær er rene:-) DET er de ikke da våren er på plass...men likevel: Jeg gleder meg til vår!

Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Så fine bilder!
og kjekt å se DEG for en gangs skyld Silje;)
Linnea♥

Lene sa...

God kveld!

Ja nå er det mange av oss som er lei av disse enorme snømengdene.... vi var i Horten på cafe i dag og det var nesten så vi snudde, skikkelig ekkelt å kjøre bil i dette været. I morgen blir det ren innedag her i huset, er vel meldt 13 minus.....

Jeg lurte på om du har noen favoritt fotobutikk som du bruker når du bestiller bilder? Jeg synes det er så stor forskjell på kvalitet og har ikke helt funnet min favoritt. Kunne gjerne tenke meg noen flere album tips fra deg også. Er i gang med album her i huset, og trenger litt inspirasjon....

Ha en fin lørdagskveld Silje! Vi koser oss med rødvin og OL!

Klem,Lene

Mona Christin sa...

Hei.

Så herlig med et tilbakeblikk. Lengter etter vår og sommer. Etter denne vinteren krever jeg en skikkelig sommer med 3 måneders sol og varme. Og lukten av våt asfalt, syriner og nyslått gress...

Ha en fin søndag.

Klem fra Mona C♥

Merethe sa...

Tusen tusen takk for at du varmet hjertet mitt med disse nyydelige bildene! Det gjorde godt her borte i kroken!! :) Hvor skjønne er ikke dere da... <3

Nå skal jeg komme meg i seng! God natt til deg Siljemor!

Heidi {FruFly} sa...

Herlig innlegg!♥ Helt nydelige bilder og veldig oppløftende tanke at det nærmer seg vår. Ha en fortsatt flott helg:) Klem Heidi

Beate sa...

Mitt hjerte ble GLAD over alle disse fine vår-sommer-bilder-
ute er det 12kalde,så dette var deilig!! TAKK!
ÅÅ takk for du nemte dette med bildene-må få noe gjort på den fronten!
Klæm Fra Beate

Anitas hus sa...

Herlige bilder Silje! Jeg stunder veldig etter vår nå. Det har vært en veldig lang vinter og nå føler jeg at det er på tide med litt sol og varme. Dagen igår var ufyselig, orket ikke utenfor døren. Derfor var det en perfekt dag å lage tapas på, så vi tente masse lys og koste oss lenge ved matbordet istedet.

Vi får bite tenna sammen og holde ut, det er tross alt ikke lenge igjen til vår... iallefall hvis vi skal følge kalenderen^^,)

Ha en flott dag Silje og jeg tror vi kanskje kan få litt sol idag:D

Klem, Anita:O)

ennah sa...

Så utrolig fin blogg du har!!!Fine bilder.
her lengter vi også etter våren:) så da er det bare å ta frem litt kreativitet å få fart på den med blant annet farger og duppeditter å pynte med:) Og godt er det!!
ha en fortsatt fin helg:)

ennah sa...

Så utrolig fin blogg du har!!!Fine bilder.
her lengter vi også etter våren:) så da er det bare å ta frem litt kreativitet å få fart på den med blant annet farger og duppeditter å pynte med:) Og godt er det!!
ha en fortsatt fin helg:)

☆ SessanOchPrinsessan.Com sa...

Sååå underbara bilder!! Jag som älskar vintern & snö, läntade faktiskt till sommar regn & en sol som återvänder :)

Vackra billder OCH inte minst Vacker blogg, Varför har jag inte hittat hit tidigare!??
Måste lagras.....

På återseende & ha en skön söndag
//Sessan

Sara sa...

Så deilig med lyse, fine bilder! Flotte barn du har!