onsdag 24. februar 2010

Endelig....



       


...gikk det å skrive et innlegg! Prøvde første gang kl 14.30, og nå er klokka 20. Har forstått at det er flere enn meg som har hatt problemer med det.

Dagen min har vært tilbragt på sofaen. Jeg fryser og er glovarm om hverandre, og verker i kropp og hals. Heldigvis rakk jeg å kjøpe noen vakre blomster å hvile øynene på før jeg måtte legge meg ned:)

Krokusene sprang ut med èn gang de kom inn i gangen, og nå som det er mørkt har de lukket seg igjen! Pleier de det? Uansett, fine er de;) Og tusen takk for alle tips ang å plante ut blomsterløker, nå kan jeg fortsette å kjøpe dem med god samvittighet;)

Pokalen og eggeglassene (jeg har seks stk) i sølvplett kommer fra pappa skrotnisse.

Nå skal vi se på OL


ha en flott kveld!

19 kommentarer:

Millas hem sa...

En vårkänsla när jag tittar in här ikväll!=)

Kraaam

tinemor sa...

Ja, jeg har slitt i hele dag jeg å.
Fikk det akkurat til
Nydelig vårsteming på bildene dine!!
Klem

Maren sa...

Hei hei !! Så snublet jeg over din koselige blogg, så morro å oppdagen noen nye ;)) Den headern din var bare kjempefin !!!
Flotte stemningsbilder du viser !! Utrolig vakkert med løkblomst i pokalen..
Og det er vanlig at krokusen lukker seg på kvelden. Det gjør de i hagen på våren også, de følger solas rytme..

Ønsker deg en fin kveld !!

Hilsen Maren i nord ;)

Anns draum sa...

Herlege blomster:) Her har vi hatt vondt i halsen i 2 veker, dette sitte visst lenge:( God betring til deg, håper du verte frisk FORT:) Heia Norge!!!

Klem frå Ann

NL sa...

Har vært endel tull i blogglandia i dag ja.

Så fine krokus du har kjøpt - deilig med vårstemning i form av blomster og sola som lyser opp ute.

Håper morgendagen blir bedre for deg. God bedring ;)

Kort og Søm sa...

Nydelige blomster!
Og god bedring... :o)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiine krokusar! Ekje det vanleg at blomster lukkar seg når lyset vert mindre?? Kanskje eg er på tynn is no...

Likte pokalen og eggeglasa dine!!☺

God bedring til deg!!

Klem M ♥

mi-rachel sa...

så herlig med krokus.
masse god bedring til deg.

Bjørg sa...

Hei:)
Tusen takk for tips om bildeoppsettet:)
Skal teste det ut i morgen!

Trur eg og må kjøpe meg nokre vårblomster..hjelper på humøret og vårfølelsen det! :)

Ønsker deg god bedring!

Klem frå Bjørg

ennah sa...

åå så koselig med så vakreblomster!!
skulle så gjerne hatt slik jeg også som et lite minne om at våren kommer snart.For her snør det masse nå... øggg.. drømmer om vår!!!
så spennende med OL, må sitte på datan i tilegg jeg slik at det ikke blir for spennende..

Anonym sa...

Uff, du må ikke bli syk vennen min! Vi må møtes når du blir frisk igjen. :)

Her ser vi på OL. Fredrik har en sovende Anna på armen. Så skjønn at!

Klemmer fra Julie.

Tulip sa...

Nydelige krokus. har aldri tenkt på å ha dem innendørs...

God bedring!

Fru Jensen's sa...

Så flotte bilder♥
God bedring, håper det går fort over!

Hvit Villa sa...

Så fine krokuser!

Drømme verden min! sa...

God bedring!

Får vårstemning av å besøke bloggen din, takk:)

Ha en fin uke videre!

Lykkelig som liten.. sa...

Uff da..
God bedring til deg :)
Er ikke noe godt å være syk.. Lå rett ut i helgen selv, men er på bena igjen nå :)

Ha en fin kveld:)
Klem Tina

Karin sa...

Så nydelige bilder du alltid har i bloggen din,Silje. Blir i skikkelig godt humør.Håper du ikke blir dårlig. Ønsker deg god bedring. Klem fra meg

Janne Lillian ♥ sa...

Hei Silje!
Jeg ga opp å lage innlegg igår, så det får komme idag :)

Håper formen er bedre!! Uansett: God bedring ♥

Nydelige bilder som alltid!!

Ha en flott dag!

Klem

Franciskas Vakre Verden sa...

Så nydelige blomster! :-) Nå ble jeg i vårstemning!

Kjempefin blogg du har! Jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

Har akkurat selv startet ny blogg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

Har også lagt ut en liten giveaway. Bli gjerne med.

:-)