onsdag 10. februar 2010

En god bloggvenn


Snille Lynetmor har gitt meg en award, You are a great blog friend! Tusen, tusen takk!

Jeg vil gi den videre til en av de første bloggerne jeg ble kjent med, og som jeg har hatt mye kontakt med siden vi begge begynte å blogge høsten 2007. Dessverre har vi ikke like mye kontakt nå, men litt her, og litt på Facebook blir det heldigvis;) Anita, denne er til deg!

Må også gi den til en av verdens skjønneste jenter, nemlig Merethe, med bloggen many little blessings. Vi bor i samme by, og har skrevet mange mailer til hverandre, og sist uke var jeg på besøk hos henne og hennes fantastiske familie. Gleder meg til neste skravlekveld:)



ha en fin kveld

7 kommentarer:

Linda sa...

Gratulerer så mye med koselig award:)

Klem Linda

Hulda sa...

Så hyggelig! Flotte bilder av fattigmannssølv. Mye fint du har. God natt.

Helene sa...

Hei, Så fin blogg du har, Jeg må bare spørre... På det midterste bildet i overskriften har du bilde av et servise - Hvilket servise/merke er det? Jeg synes det er så fint!! :-)

Janne Lillian sa...

Gratuelerer med koselig award ♥ Det fortjener du for bloggen din er bare fantastisk.
ha en strålende dag

Klem ♥

Tone sa...

Gratulerer! :o) Jeg er helt enig - fattigmannssølv er helt nydelig!!

Håper du har en herlig dag!

Timotei sa...

Gratulerer med award! Nydelige bilder i det forrige innlegget ditt med fattigmannssølv og rosa ranunkler, ble sååå fint sammen synes jeg.
For en tid tilbake spurte du meg om jeg hadde dukkeklær for salg. Det har vært litt labert med produksjonen av dukketøy lenge nå, men nå har jeg endelig fått laget noen antrekk og har flere under produksjon. Ta en titt i nettbutikken min om du vil :)

Anita sa...

Tuuusen takk Silje, er såååå koselig å få en award, spesielt fra deg!!! Skal gi den videre nå jeg, takke takk!