torsdag 7. januar 2010

Torsdag...



...og snart helg! Denne uka har virkelig gått fort synes jeg! Og helga går nok like fort, for jeg skal nemlig feire tre skjønne jenter/damer! I morgen reiser jeg til Oslo for å feire kusina mi som fylte 24 i går, til lørdag skal farmor som blir 87 år feires, og til søndag skal vi i prinsessebursdag, til Live som fyller fem!

I dag har jeg og min gode venninne Monica vært en liten tur i byen! Jeg måtte kjøpe ny vinterdress til Augusta (kjøpte en to-delt, for hun trenger ny jakke også!) og så ble det noen julekuler på salg (blant andre den runde på bildet:)) I tillegg spiste vi wok til lunsj, og skravlet masse:) Nye puter fra Home&Cottage ble det også forresten;)

Takk for tilbakemeldinger ang kommentarene, eller de manglende kommentarene! Jeg vet at man ikke MÅ svare, men jeg synes det er høflig å ihvertfall svare iblant, og det er jo koselig også! Og selvfølgelig kan jeg svare anonyme ved å skrive en kommentar under spørsmålet, at jeg ikke har tenkt på det før;)


Nå skal jeg fyre i peisen og lage middag til min fine familie kommer hjem


god torsdag!

11 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei Søte!
Høres ut som du får en kjempefin helg! :-) Her blir det nok stille og rolig, i påvente om noe skjer.

Håper du får en fin dag videre, her skal jeg også finnes på noe middag! Vet bare ikke helt hva..

Godklem J

Lottas Himmelrom sa...

Åh så herlig med shopping:) Det skal jeg til uka:)
Deilig med helg snart:) Kos dg masse!
Klem fra
Lotta

Cecilie sa...

Skjønt bilde! :)
Gøy med shopping! :)

Håper du får en fin helg med bursdagsferiringer! :)

Klem, cecilie!

Ruths datter sa...

Høres ut som om du har hatt en fin dag og en flott helg forut.Kos deg skikkelig.
Klem

Lokki sa...

For en herlig stemning!
Nydelig bilde av vårlig vakkerhet ❥
Ønsker deg en herlig tur til Oslo, og så må du feire og kose deg storveis.
Varm klem fra Lokki

Tulip sa...

Ser ut til at du har hatt en fin dag.
Kos deg med en hektisk helg!

;)

Min Lille Drøm sa...

Hei på deg!
Tusen takk for i dag, er så fornøyd med kjøp av puter og kuler!
Håper helga deres og dagen i morra blir topp!
klem fra meg

Shabby Charm sa...

Hei Silje!

Du må love og ikke kutte ut bloggen din som jeg liker så godt. Bloggen skal være en koselig hobby. Om det blir en stressfaktor faller kosen vekk.
Jeg får dessverre heller ikke tid til å svare alle. Men man setter jo stor pris på hver eneste kommentar og i dag har jeg skrevet det i innlegget mitt.

Kos dere i helgen!

MaiaKLEMMER

Lene sa...

Det høres ut som du har en fin helg foran deg! Jeg synes slike helger gir så mye påfyll og glede. Og nå i denne kulden er det jo ekstra hyggelig. Det frister ikke mye å være ute nå når det er 16 minus... Alma sover bare ute i vognen sin, og nå når det er for kaldt til det så blir alle rutiner bare tull her... Så vi gleder oss til at graderstokken skal krype oppover, både lille Alma og jeg...

Nå skal jeg straks hive meg rundt og få unna litt husarbeid. Ha en fin helg!

Klem,Lene.

hjemmefruen sa...

Deilig å se en vår-blomst!!

Anita sa...

Goood helg Silje, kos dere masse, og feir med måte :0)) Klemmer fra Anita!